افزایش رایگان فالوور اینستاگرام

اجتماعی باشید و فعال بمانید! اهمیت خرید فالوور ایرانی فعال بدون ریزش نیز به این خاطر است که میتوانند به مشتریان شما تبدیل شوند. نرم افزار بسیار خوبی است، اما این برنامه افزایش فالوور خارجی است و برای استفاده از آن نیازمند خرید اشتراک هستید. اگر در حال تعجب هستید که چگونه می توانید از صفر به اعداد زیادی از فالوور برسید ، سایت ما منبع خوبی برای شماست. فرقی نمیکند چه کاری انجام میدهید یا چه نوع تجارتی را دنبال میکنید، افزایش دادن تعداد فالوور ها ممکن است باعث شود مشتری های بیشتری به یک پایانه ی فروش آنلاین، از جمله سایت شما هدایت شوند.

لذا توصیه ما در مای ممبر این است که برای کسب و کارتان ارزش قائل باشید و با خرید فالوورهای واقعی ایرانی، به آن اعتبار ببخشید. پس از اینکه پیجتان را راهاندازی کردید و پروفایل آن را تکمیل کردید، لازم است تا محتوای باکیفیت و جذابی را در آن قرار دهید. یکی از مهمترین دلایل افزایش تعداد این نوع پیجها،تعداد زیاد کاربران اینستاگرام است. توجه شخصی به پلتفرم های اجتماعی، یکی از دلایل اصلی انتخاب آنها برای خرید آنلاین از بین سایر پلتفرم ها است.

به همین دلیل است که حتی معروفترین افراد، در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی با خرید فالوور های فعال در ازای خدمات ارائه شده، پیج خود را افزایش میدهند. بوده است، روزانه با ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان، انواع مختلفی از شغل ها و شیوه های زندگی را رواج داده است. طی سالهای اخیر با رشد روز افزون و محبوبیت اینستاگرام میان اقشار مختلف جامعه ، این شبکه اجتماعی حالا جز جدا ناپذیر زندگی روزمره انسانها شده است.

امروزه، شهرت در اینستاگرام برابر است با شهرت در زندگی واقعی و این امر به معنای پول، قراردادهای تبلیغاتی، معروفیت زیاد و بسیاری موارد دیگر است. اگر تعداد فالوورهای یک پیج فروش آنلاین بسیار کم باشد، افراد زیادی به آنها اعتماد نخواهند کرد بنابراین میزان درآمدها آنها از فروش آنلاین بسیار اندک خواهد بود به همین دلیل است که بسیاری از مدیران چنین پیجهایی تمام تلاش خود را برای بالا بردن تعداد دنبالکنندگانشان به کار میگیرند. حقیقتا اگر بخواهید میزان پول و انرژی مورد نیاز برای توسعه ی بلاگ اینستاگرام خود به صورت ارگانیک را محاسبه کنید ممکن است شوکه شوید.

شما میتوانید (و باید) در مشترکین پست الکترونیک، خوانندگان وبلاگ و یا بازدیدکنندگان وبسایت خود برای میزان آمدن به اینستاگرام خود و دنبال کردن آن انگیزه ایجاد کنید. وقتی یک پست اینستاگرام خنده دار را ببینید که 2 میلیون بازدید خورده و 30 هزار نفر کامنت گذاشته اند که اکثر آنها این پست را دوست داشته اند، ناخوداگاه شما هم خیلی بهتر این پست را می پسندید و استوری خواهید کرد! وقتی شما یک پیج را فالوو میکنید یک عدد به تعداد فالووران پیج افزوده خواهد شد.

برای مثال اگر بخواهید یک کار را انجام بدهید شاید ارزش های جامعه و نظر دیگران 60 درصد برایتان اهمیت داشته باشد اما تحقیقات نشان داده وقتی می خواهید پیجی را فالو کنید یا پستی را لایک کنید، این موضوع تا 99 درصد تاثیر گذار است! بله، یکی از موارد مهمی که باعث می شود کاربران پست های شما را استوری کنند همین موضوع است.

باز هم تاکید می کنیم که به این معنا نیست اگر پست های خوبی داشته باشید و لایک ها و فالوور های شما کم باشد، دیگر کسی شما را فالو نمی کند، نه. لازم نیست دیگر نگران آنفالو کردن فالوور هایتان باشید! معمولا چنین خدمات و استراتژی های مالی بر کسی پوشیده نیست. این موضوع را می توانید در بحث جامعه شناسی خیلی عالی برسی کنید، اکثر انسان ها بر اساس الگو و ارزش هایی رفتار می کنند که در جامعه پذیرفته شده است، به همین دلیل هم هست که اکثر انسان ها مسیر کارمندی را در پیش میگیرند نه کارآفرینی یا مستقل شدن! با مزه و کنایه آمیز بنویسید و حوصله سر بر نباشید.

اگر پست عکس باشد و توجه آنها را جلب کند با دوبار تاچ یا ضربه به صفحه گوشی پست شما را لایک میکنند و اگر ویدیو باشد با دیدن چند ثانیه از پست اینستاگرام یک بازدید یا ویو برای فیلم در نظر می گیرد. یک بررسی از جانب Tailwind نشان می دهد که به طور متوسط پست های روزانه، چهار برابر افزایش فالوور بیشتری نسبت به پست های یک بار در هفته دارند. به نظرات و نوشته های آنها علاقه ی واقعی نشان دهید! میتوانید در قسمت بیو یک نوشته بسیار کوتاه، اطلاعاتی در مورد خودتان، ایموجی و هر چیز دیگری که کمتر از ۱۵۰ حرف داشته باشد قرار دهید.

خروج از نسخه موبایل