عمومی

با این روش‌ها وزن خود را در تعطیلات کنترل کنید

به گزارش اخبار استانی، جای تعجب نیست که هنگام تعطیلات به سراغ خوراکی‌های شیرین برویم یا برخی از غذاهای. اگر می‌خواهید حتی در تعطیلات هم لاغر بمانید و به وزنتان اضافه شود، باید ترفندهایی را در نظر بگیرید.

. برنامه ریزی و مصرف غذای خانگی در سفر

بهتر است همیشه برای تعطیلات از قبل برنامه داشته باشید. به عنوان مثال، در روزهای تعطیل یا در فلان مهمانی یا مسافرت می‌خواهید چگونه وزن خود را حفظ کنید. یعنی سعی کنید به‌جای خوردن غذاهای رستورانی، غذای خانگی آماده کنید. اهای معمولی سالم تر از غذاهای رستورانی هستند و کمتری دارند. برای درست کردن این نوع غذاها باید از مواد سالم و فرآوری شده استفاده کنید تا از فواید آن استفاده کنید

. دور کردن ذهن از خوراکی ها

یادتان باشد تعطیلات چیزی بیشتر از خوراکی خوردن است. وقت گذرندن با عزیزان و دوستان، تماشای زیبایی‌های طبیعت، دیدن مکان‌های تفریحی و جالب، چیزی به یاد داشته باشید که بدون خوردن یک پیتزای بزرگ و پرکاری هم می‌توانید از گردش و تفریح ​​در روزها استفاده کنید.

. مصرف وعده های غذایی کمتر

در این روزها که بیشتر مصرف می‌کنید، می‌توانید از خوردن میوه‌ها و آجیل و هلهوله‌ها استفاده کنید، برای خوردن بیش از حد از خوراکی‌های بهتان مصرف کنید، وعده‌های غذاییتان را به روزی یکبار بدن کاهش دهید و در عین حال تاجایی که می‌توانید از مصرف خوراکی‌های ناسالم پرهیز کنید.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوان

.

دکمه بازگشت به بالا