عمومی

خاموشی امنیت در تاریکی شهر

خلفاکارها هر کجای دونی که بشکند تاریکی را کیشت می‌پانسندند. כר קר ש שיח שיח רי חרים מיקד מ מ קר קר ש שיח ש חר ، ז בר בר בר ה ה ה דק דק דק דק דק ק ק נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש روبرو ק נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש داشتم

به روگر اخبار استانی، کھیں مربای مربا نوشت: «او در خیابان ها و خیابان های شهر تهران خواهد بود. تاریکی آنقدر تاریک و نور آنقدر کم است که احساس ناامنی در پای جاده احساس می شود. در برخی از بزرگراه‌های اصلی و خیابان‌های واقعی، حتی بیش از حد اتفاق افتاده است که تاریکی باعث تصادف شده یا در پارک‌ها آنقدر تکرار شده است که پشت پرده لامپ‌های کم نور وجود دارد، احساس خطر از بین رفته است. بی‌تعارف، شهر تهران شهر کم‌نوری است و آن بری احالی شهر اوکشان کشایندی نیست، برای کلفاکارانی که کسب و کارشان به تاریک کردی است.

در مورد تأثیر نور بر ایجاد احساس امنیت در بین مردم تاکنون مطالعات بسیاری در نقاط مختلف جهان انجام شده است. از جملة در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در دینکسفید در کفیل کھیلک که کریں کردی کردی کیں کیںها میتود کے کے کے کے کے کے کے کرد. کے لیں; با این حال، هزینه های زیادی برای این کار وجود دارد.

البته می گوییم که حتی در مورد روشنایی شهرها هم اتفاق نظر وجود ندارد و خیلی ها از تاثیر منفی نورهای مصنوعی بر حیات وحش و طبیعت صحبت می کنند اما وقتی صحبت از امنیت و داشتن حس خوب در شب در شهرها می شود. ، به نظر می رسد در این زمینه باید منطقی تر عمل کرد

تاریکی و پاتوق‌های موزاییکی

خلفاکارها هر کجای دونی که بشکند تاریکی را کیشت می‌پانسندند. כר קר ש שיח שיח רי חרים מיקד מ מ קר קר ש שיח ש חר ، ז בר בר בר ה ה ה דק דק דק דק דק ק ק נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש روبرو ק נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש נש داشتم

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران از این خیابان ها ابراز نگرانی کرده و آنها را به بحث نقاط تاریک پایتخت بدون دفاع ربط می دهد. و در گفت و گو با النا تلاش برای ساماندهی معتادان متجاهر مطلوب است اما تاکید می کند که اگر تجمع این افراد به خیابان های تخریب شده اولیه و تشکیل خیابان های پراکنده و موزاییک در سطح شهر منتهی شود، قطعاً این امر نیست. معامله خوبی است؛ به خصوص در تهران که دارای موقعیت های آسیب پذیر زیادی است.

اینها همان جملات سخنران است: وجود چندین موضع بی دفاع در شهر می تواند زمینه ساز شکل گیری بیشتر پیاده روهای موزاییک در تهران شود. این در حالی است که متأسفانه از این قبیل نقاط در تهران زیاد داریم که شب های آن کاملا تاریک و بی دفاع است و بستر لازم را برای حضور معتادان فراهم می کند.

جالب است که نادعلی این تاریکی و تهدید را فقط برای جنوب شهر نمی داند، بلکه اذعان می کند که حتی در شهر شمالی نیز نقاط بی دفاع زیادی وجود دارد که به دلیل نبود امکانات روشنایی شهری، بستری مناسب برای شهرها شده است. تشکیل پیاده روهای موزاییک.

چرا شهر تاریک است؟

البته در بحث تاریکی ماه نباید از اعتیاد دست کشید; চার কে কান্বে ব্র্য্যান্যান্যা ، কর্রি ইজা বেব্বা র বা দাদাড্ড ؛ از جمله تصادفاتی که چندی پیش رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: بر اساس تحلیل ها و بررسی های انجام شده حدود 44 درصد تصادفات منجر به فوت در شهر تهران در ساعات تاریکی هوا می شود. شب (به دلیل اینکه خوب نمی بینند و خوب دیده نمی شوند). این مقام مسئول حتی در خصوص تاریک نبودن شهر موضع گرفت و گفت: سهم سازمان در این حادثه مقصر است و باید در دادگاه پاسخگو باشد و خسارت پرداخت کند.

اما چرا وظیفه روشن نگه داشتن شهر که وزارت نیرو بر عهده شهرداری ها است به درستی انجام نمی شود و بر تعداد نقاط تاریک شهر افزوده می شود؟

با عينك محمدعلي پورنيا كارشناس مسائل شهري اگر به پاسخ نگاه كنيم اين موضوع دلايل متعددي دارد كه به تفصيل آن را تبيين مي كند. و گفت: در سال های اخیر در ماه های گرم سال به دلیل کمبود برق به عمد میزان روشنایی شهرها برای کمک به شبکه برق کشور کاهش یافته است که قابل قبول است. اما نکته اینجاست که فقط نیروگاه در شهر است. زیرا بخش بزرگی از تجهیزات روشنایی شهر در طول سال به سرقت رفته یا عمداً توسط دزدان، معتادان به مواد مخدر و افرادی مانند اینها که از تاریکی سود می برند، تخریب می شود. تجهیزاتی که کی کی کے

پورنیا البته دلیل دیگری را نیز برای تاریک شدن در برخی نقاط شهر و عدم اعتراض مردم ذکر می کند که تاسف آور و قابل تامل است. واقعیت این است که بسیاری از شهروندان مناطق شبانه برای آگاهی از وضعیت در منطقه خود حاضر نمی شوند، بلکه در روز مراجعه می کنند و اگر شب آمد و شد، با خودروهای شرکت است که می توانید. حقیقت را از پشت شیشه لمس نکنید.

ক্র স্ত্র্তে সানানান সান্তা কাধ্দ

تقریبا دو سال پیش بود که شورای پنجم شهر تهران از طرح ارتقای امنیت زنان در 22 منطقه پایتخت رونمایی کرد، طرحی که زنان می توانند با سامانه تماس بگیرند و 137 فضای شهری بدون حفاظت را گزارش کنند. معاون اجتماعی و فرهنگی وقت شهر تهران گفت: تامین امنیت پارکینگ ها، فعالیت شبانه اتوبوس ها و روشنایی در برخی نقاط سرلوحه مطالبات بانوان است و 137 بلافاصله پس از هر تماس وی اقدامات لازم را انجام می دهد. در عین حال زهرا نژاد بهرام، عضو کمیته اجرایی شورای شهر پایتخت نیز توسعه و بهسازی برخی از فضاهای شهری را در افزایش ایمنی زنان موثر دانست. با وجود این، زنان همچنان تقاضایی برای امنیت شبانه در شهر دارند که بخش بزرگی از آن به روشنایی معابر مربوط می شود؛ موضوعی که تجربیات زیسته آن را جدی نمی گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا