11 ویژگی کودکانی که در بزرگسالی اعتماد به نفس بیشتری دارند

1. آنها می دانند چگونه نامه یا ایمیل بنویسند.

در عصر ایموجی ها و سلفی ها، مهارت های ارتباطی نوشتاری بچه ها در خطر از بین رفتن است. آنها باید بدانند که یک نامه رسمی بنویسند (عنوان، تبریک، متن، پایان و امضا)، و باید یاد بگیرند که یک ایمیل و حتی یک متن را می توان به صورت رسمی نوشت. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران

2. آداب سفره مناسبی دارند.

این دانش می تواند سال ها بعد در یک مصاحبه شغلی مهم برای ناهار یا شام نتیجه دهد. بچه‌ها باید بدانند که چگونه روی میز ناهارخوری حرکت کنند: اگر نیاز به معافیت داشته باشند، دستمال سفره به دامان آنها می‌رود و سپس روی صندلی‌شان می‌رود. نه دراز کردن برای غذا، نه قطع صحبت، نه جویدن با دهان باز. به علاوه آنها باید بتوانند میز را بچینند: از چپ به راست، باید چنگال، بشقاب، چاقو و سپس قاشق، با لیوان آب بالای چاقو برود.

3. در کل رفتار خوبی از خود نشان می دهند.

روزهای اتمام مدارس آمده و رفته است، اما این بدان معنا نیست که ما باید خسته کننده های غیر متمدن را پرورش دهیم. با الگوبرداری از آداب مناسب شروع کنید و روی شش عبارت مهم در گفتگوی مدنی تمرکز کنید:

·       “لطفا.”

·       “متشکرم.”

·       “می تونم من …”

·       “نه، متشکرم.”

·       “ببخشید.”

4. آنها می توانند خودشان لباس بپوشند.

ما در مورد نحوه پوشیدن پیراهن و شلوار صحبت نمی کنیم. منظور ما کمک به بچه‌ها در یادگیری نحوه زیبا پوشیدن است: انتخاب گزینه‌های مناسب با آب و هوا، ترکیب و تطبیق رنگ‌ها، جفت کردن چاپ‌ها با جامدادی. این یک راه عالی برای کمک به فرزندتان برای ابراز وجود، ایجاد سبک خاص، تصمیم گیری و احساس اعتماد به نفس است.

5. آنها می توانند به شما برسند.

به دلایل ایمنی، کودکان باید آدرس خانه و شماره تلفن خود را حفظ کنند. یک کودک 10 ساله همچنین باید آدرس ایمیل و شماره تلفن مرتبط را بداند. اطلاعات را در یک آهنگ کار کنید، از بازی های قافیه استفاده کنید، یا اطلاعات را به طور برجسته در خانه ارسال کنید هر آنچه که لازم است تا این اطلاعات ثابت بماند.

6. آنها می توانند یک جوک خوب بگویند.

خنده به طور باورنکردنی برای زندگی افراد مفید است، و کسی که می تواند حداقل یک جوک خوب را بگوید، واقعاً خوب، هرگز نمی خواهد چیزی بگوید، یا توانایی شکستن یخ را ندارد. در اینجا یک جوک مورد علاقه نیاز به ظرفیت کامل داستانگویی آنها دارد:

شرلوک هلمز و دکتر واتسون به اردو رفتند. زیر ستاره ها چادر زدند و خوابیدند. زمانی در نیمه های شب هلمز واتسون را از خواب بیدار کرد.

·       هلمز گفت: “واتسون، به ستاره ها نگاه کن و به من بگو چه می بینی.”

·       واتسون پاسخ داد: من میلیون ها و میلیون ها ستاره را می بینم.

·       هولمز گفت: “و از آن چه نتیجه ای می گیری؟”

واتسون پاسخ داد: «خب، اگر میلیون‌ها ستاره وجود داشته باشد، و اگر حتی تعداد کمی از آن‌ها سیاره داشته باشند، به احتمال زیاد سیاره‌هایی مانند زمین در آنجا وجود دارند. و اگر چند سیاره مانند زمین وجود داشته باشد، ممکن است حیات نیز وجود داشته باشد.

و هولمز گفت: “واتسون، ای احمق، این بدان معنی است که کسی چادر ما را دزدیده است.”

7. آنها می توانند در شرایط اضطراری واکنش نشان دهند.

فرزند شما مجبور نیست مک‌گیور شود، اما باید مهارت‌های ضروری کمک‌های اولیه را داشته باشد که در مواقع اضطراری به او کمک می‌کند:

·       به زخم در حال خونریزی فشار وارد کنید.

·       استفاده از یخ در زخم متورم؛ آب سرد را روی محل سوختگی بریزید.

·       سوراخ های بینی را برای خونریزی بینی فشار دهید؛

·       اگر لباس آتش گرفت، توقف کنید، بیندازید و غلت بزنید.

·       بدانید چه زمانی باید 911 را شماره گیری کنید.

8. آنها می توانند یک تخم مرغ بپزند.

یادگیری آشپزی انواع مختلفی از مزایا را ارائه می دهد: به بچه ها می آموزد که چگونه خلاق باشند، چگونه از ریاضیات واقعی استفاده کنند، چگونه از اشیاء تیز به طور ایمن استفاده کنند و چگونه از غذاهای مغذی قدردانی کنند. فقط مطمئن شوید که اولین دستور العمل هایی که امتحان می کنند چیزهای خوشمزه ای برای آنها به ارمغان می آورد. در اینجا نحوه راه اندازی آنها در پختن تخم مرغ همزده آمده است.

·       بگذارید تخم مرغ ها را در ظرفی بشکنند و با کمی خامه و نمک هم بزنید

·       به آنها کمک کنید مخلوط را در یک تابه نچسب روی حرارت متوسط بریزند و 20 ثانیه صبر کنید تا لبه ها شروع به سفت شدن کنند.

·       از آنها بخواهید از یک کاردک برای فشار دادن لبه ها به وسط استفاده کنند، سپس از آنها بخواهید این حرکت را تکرار کنند تا مخلوط تقریباً یکدست شود. سپس بخور!

·       همیشه بر آنها نظارت داشته باشید (اجاق گاز در کار است)، اما به تدریج به آنها اجازه دهید که این روند را به عهده بگیرند تا زمانی که بتوانند از ابتدا تا انتها این کار را انجام دهند.

9. بهداشت خوبی دارند.

ما می‌توانیم بچه‌هایمان را هرچه می‌خواهیم برای مسواک زدن و حمام کردنشان نق بزنیم، اما اگر می‌خواهیم این مفاهیم باقی بماند، بچه‌ها باید یاد بگیرند که خودشان آنها را در آغوش بگیرند. یکی از راه‌های انجام این کار، تبدیل مراقبت از پوست، بهداشت دهان و حمام کردن به چیزی سرگرم‌کننده است. شامپو موهاوک هرگز قدیمی نمی شود.

10. تخیل قوی دارند.

اینکه بتوانید داستانی بسازید و چیزی غیرممکن را تصور کنید، در تلاش‌های آینده کلیدی خواهد بود. خلاقیت در حال تبدیل شدن به یکی از مهارت‌هایی است که مدیران عامل در شرکت‌های بزرگ به دنبال آن هستند. راه‌های زیادی برای تقویت این امر وجود دارد  بازی‌هایی مانند «در جعبه چیست؟»، اختصاص دادن زمانی برای طراحی و نوشتن خلاقانه، و مطمئن شدن از داشتن زمان داستان‌گویی آزادانه هر شب قبل از خواب. بهترین آموزشگاه آیلتس تهران

11. آنها می توانند دوچرخه سواری کنند.

یادگیری دوچرخه سواری یکی از بهترین کارهایی است که بچه ها می توانند انجام دهند. آنها را از نظر بدنی مناسب نگه می دارد، تعادل و هماهنگی آنها را بهبود می بخشد، نشان داده شده است که تمرکز ذهنی را بهبود می بخشد، و همانطور که آنها بزرگتر می شوند این یک راه عالی و سازگار با محیط زیست برای آنها برای دور زدن دنیای خود است. برای کمک به یادگیری آن‌ها، چرخ‌های آموزشی را که همه استفاده می‌کردیم فراموش کنید. بهترین راه برای تبدیل فرزندتان به دوچرخه‌سوار این است که روی یک دوچرخه تعادل سرمایه‌گذاری کنید (یا پدال‌های یک دوچرخه کوچک معمولی را بردارید)، سپس از آن‌ها بخواهید تعادل را در منطقه‌ای صاف، آسفالت‌شده و بدون ترافیک یاد بگیرند.

خروج از نسخه موبایل