بازیگرانی که عمل بینی انجام داده اند

عمل بینی بازیگران ایرانی

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، صورت نیز پیر می شود. امروزه تناسبی بین چهره و سن وجود ندارد. این روزها این تناسب به وسیله جراحی های زیبایی وجود ندارد. رینوپلاستی بین بازیگران بسیار پر طرفدار است. در این مطلب به بررسی عمل بینی بازیگران زن و مرد و جنجالی ترین آن ها می پردازیم. در ادامه قبل و بعد چهره های مشهور را می بینید.

عمل بینی بازیگران مرد ایرانی

عکس های قبل و بعد بازیگران مرد را در این مطلب ببینید:

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد یکم فروردین 1356 در تهران است. او بازیگر و خوانند ایرانی و جزو بازیگرانی است که عمل بینی انجام داده است. عکس های قبل و بعد وی را ببینید.

نواب صفوی

سید حسام نواب صفوی متولد 22 شهریور 1353 در تهران و به بازیگری، وکالت و نوازندگی مشغول است.

بینی عمل شده این بازیگر کوچک و سربالا است و با خطوط چهره وی هماهنگی ندارد.

امید زندگانی

امید زندگانی متولد آذرماه 1347 در تهران و بازیگر است. امید زندگانی پسر سیاوش زندگانی و برادر امین زندگانی است.

بینی امید زندگانی صاف و سربالاست و با صورت او هماهنگی ندارد.

شهنام شهابی

شهنام شهابی متولد 17 اردیبهشت 1361 در تهران و بازیگر است. او یکی از بازیگران ایرانی است که عمل بینی را انجام داده و تغییرات زیادی در چهره اش ایجاد شده است.

بازیگران زنی که عمل بینی انجام داده اند

بازیگران زن زیادی در ایران دست به عمل زیبایی زده اند که دیدن چهره آن ها بعد از عمل مورد توجه قرار گرفته است.

بازیگران زن یکه عمل بینی را انجام داده اند:

سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 آذر 1366 در تهران است. قریشی با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقی آغاز کرد. وی با ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیرماه 1359 در تهران است. وی دارای لیسانس روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار متولد 5 خرداد 1368 در تهران و اصالتا مازندرانی است. وی بازیگری را با فیلم طلق به سبک ایرانی شروع کرد. مدتی است از سینما فاصله گرفته و به ورزش رزمی می پردازد.

پرستو صالحی

پرستو صالحی متولد 9 آبان 1356 در تهران است. وی با بازی در فیلم زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

نگار فروزنده

نگار فروزنده متولد 3 تیر 1357 در تهران است. وی بعد از گذراندن دوره آموزش بازیگری و کارگردانی زیر نظر استاد سمندریان وارد سینما شد.

نگار فروزنده چشمانی درشت دارد و بعد از عمل شخصیت چهره اش عوض شده است.

آرام جعفری

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران است. وی کلاس ها ی بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان گذراند و با آسمان زیر شهر به شهرت رسید.

جراحی بینی آرام جعفری عروسکی است. در این عمل فاصله بین بینی و لب بیشتر شده است که همین امر باعث تغییر زیادی در چهره شان شده است.

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی متولد 11 تیر 1357 در سانفرانسیسکو، بازیگر و نویسنده و شاعر ایرانی_ آمریکایی است.

شیلا خداداد

شیلا خداد متولد 14 آبان 1359 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. همسر وی از جراحان زیبایی به نام است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان است. وی چند سال بعد از حرفه بازیگری، تندیس بهترین نقش بازیگر زن را از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.

جراحی بینی این بازیگر زیاد محسوس نیست و بزرگ جلوه می دهد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد 9 مهر 1351 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، مترجم وصدا پیشه است.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 هنرپیشه سینما و تلویزیون است. وی با بازی در فیلم پدرسالار مطرح شد.

جراحی بینی این بازیگر تناسب بیشتری بین اندام های صورتش به وجود آورد است اما در کل تفاوت چندانی نکرده است.

صبا کمالی

صبا کمالی متولد 24 شهریور 1355 در ساری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک کارشناسی در دانشکده سینما و تئاتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

وی با فیلم سینمایی متولد ماه مهر وارد سینما شد.

جراحی بینی این بازیگر چهره شاد وی را به چهره ای عبوس تبدیل کرده است.

خاطره حاتمی

خاطره حاتمی متولد 24 شهریور 1362، بازیگر سینما و تلویزیون است. حاتمی دانشج.ی رشته روانشناسی بود که بعد از انصراف از دانشگاه، به فعالیت های هنری پرداخت.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران، هنرپیشه و کارگردان است.

شراره رخام

شراره رخام متولد 17 مرداد 1350 در تهران است. وی بازیگر و دارای لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و دارای لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

پرستو گلستانی

پرستو گلستانی متولد 11 خرداد 1349 در تهران است. وی بازیگر و خواهرزاده شاعر معاصر مهدیاخوان ثالث است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران است.وی دارای کارشناسی مهندسی کامپیوتر است و دوره بازیگری را د دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.

بینی این بازیگر بسیار ظریف عمل شده و با اجزای صورتش هماهنگ است.

مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان است. وی فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است و دوره بازیگری را در نزد استاد سمندریان گذرانده است.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان است. وی در بازی سریال دلنوازان به شهرت رسید.

آنا نعمتی

آنا همتی متولد 20 تیر 1356 در شاهرود است.وی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون است.

عاطفه رضوی

عاطفه رضوی متولد 15 اسفند 1347 در تهران است. وی بازیگر و چهره پرداز ایرانی است.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیر سلیمانی متولد 16 خرداد 1352 در تهران است. وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی است.

توصیه جراحان نورا بیوتی

جراحی بینی که هنرپیشه ها انجام داده اند تنها روی صورت خودشان زیبا است. استفاده از عکس هنرپیشه ها برای کپی توصیه نمی شود.

بینی شما باید متناسب با چهره خودتان عمل شود و کپی بینی هنرپیشه مورد علاقه تان روی صورتتان غیر منطقی است.

در صورت راهنمایی و مشاوره بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا از روی عمل بینی هنرمندان می توان کپی کرد؟

بینی شما باید متناسب با چهره خودتان عمل شود و عملی که هنرپیشه ها انجام داده اند تنها روی صورت خودشان زیباست.

توصیه جراحان برای کپی از بینی هنرمندان چیست؟

کپی از بینی هنرمندان غیر منطقی است باید جراحی زیبایی بینی بر حسب صورت خودتان باشد تا به صورت طبیعی جلوه کند.

در چه صورتی می توان بینی شبیه هنرمندان داشته باشیم؟

برای کپی از بینی هنرمندان باید حالت چهره، پیشنهانی، لب و چشمهایتان شبیه بازیگر مورد نظر باشد.

۱۲ بازیگر ایرانی که عمل رینوپلاستی انجام داده اند

از آنجایی که بازیگران قشر تاثیر گذار جامعه هستند، زیبایی  ظاهر آن ها بیشتر از افراد عادی جامعه به چشم می آید. آن ها همواره در تلاشند تا چهره خوبی از خود به نمایش بگذارند. از این رو اقدام به انجام عمل های مختلفی می کنند. یکی از عمل هایی که بیشتر بازیگرها انجام داده اند، عمل جراحی رینوپلاستی یا همان عمل جراحی زیبایی بینی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۲ چهره شناخته شده که بینی خود را عمل کرده اند بپردازیم.

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار یکی از بازیگران نوظهور که بیشتر به خاطر چهره اش وارد عرضه بازیگری شد. خیلی ها باور نمی گردند که او بینی اش را عمل کرده. اما در یک برنامه تلوزیونی خودش به راحتی از عمل بینی اش چیزهایی به زبان آورد.  او میگوید با وجود اینکه خودم اقرار کردم که عمل جراحی رینوپلاستی انجام داده ام اما هنوز خیلی ها باور ندارند که چنین عملی روی من صورت گرفته باشد.

پرستو صالحی

خانم پرستو صالحی یکی از بازیگران زن است که محبوبیت زیادی نیز در بین خانواده های ایرانی دارد. او پیشتر در یک برنامه که از شبکه دو سیما پخش شده بود، گفته بود که هیچ عمل جراحی زیبایی انجام نداده و تنها تزریق ژل به لب هایش صورت گرفته که کاملا از این کار نیز پشیمان است. اما گویا بعدها عمل جراحی رینوپلاستی انجام داده چرا که با مقایسه عکس های قبل و بعد از عملش می توان تفاوت ها را دید.

نگار فروزنده

خبر عمل بینی خانم نگار فرزنده خیلی زود پس از انجام عمل رینوپلاستی نقل محافل شد. او بارها اعلام کرد از قضاوت های برخی از افراد درباره بین ام و شخصیتم ناراضی هستم و همیشه گله دارم از این افراد. او میگوید که از روی ناچاری دست به انجام عمل رینوپلاستی زده است.

آرام جعفری

یکی دیگر از بازیگران زن سینما و تلوزیون که کار بازیگری خود را حدودا از سن ۱۶ سالگی آغاز کرد. یکی از اولین کارهای او در شبکه یک و برای رده سنی کودکان و نوجوانان روی آنتن رفت.  پس از آن او در سریال زیر آسمان شهر آقای غفوریان روی آنتن شبکه ۳ رفت. او مدتی قبل تحت عمل جراحی رینوپلاستی قرار گرفت . به جرات یکی از بهترین کارهای عمل بینی روی آرام جعفری صورت گرفته است.

سحر جعفری جوزانی

او فرزند کارگردان مشهور ایران آقای جعفری جوزانی است. او را بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم ها و سریال های طنز به خطر داریم. او نیز از جمله بازیگران زن ایرانی است که اقدام به عمل جراحی بینی خود کرده است.

شیلا خداداد

یکی از شاخص ترین بازی های شیلا خداداد ایفای نقش یک دختر هندی در سریال مسافری از هند بود. او پس از آنکه با جراح بینی خود آشنا شد و اقدام به انجام عمل رینوپلاستی کرد، مدتی بعد ازدواج کرد. همسر او کسی نیست جز جراحی بینی که او را عمل کرد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر خوش نقش و زیبای سینما و تلوزیون ایران است . یکی دیگر از متناسب ترین اعمال جراحی بینی که تاکنون انجام شده متعلق به خانم هانیه توسلی است. با نگاهی به عکس قبل و بعد از عمل جراحی او متوجه منظور ما خواهید شد.

کتایون ریاحی

بازیگر متین سینما و تلوزیون خانم کتایون ریاحی. شاید بیشتر مردم ایران او را به خاطر ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر بشناسند. جایی که زیباترین زن مصر در دوره خودش بود. او نیز عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده که در نوع خودش جالب است.

صبا کمالی

هر جراح رینوپلاتی که بینی خانم صبا کمالی را عمل کرده واقعا شایسته تقدیر است. چون پس از عمل جراحی که بر روی بینی او صورت گرفته چهره کارزماتیک تری از صبا کمالی می بینیم.

خاطره حاتمی

خاطره حاتمی بازیگر خوش صحبت و خوب کشورمان است. او به گونه عمل جراحی انجام داده که بد نیست دیگر بازیگران از او الگو بگیرند. یک بین جمع و جور که کاملا به صورت او می آید و باعث شده که در نقش های بیشتر به بازیگری بپردازد.

نیوشا ضیغمی

بازیگر سینمای ایران که تا کنون فیلم های زیادی بازی کرده است. هرچند که بیشتر او را در فیلم های طنز سینمایی دیده ایم. یکی از شیک پوش ترین بازیگران ایرانی که عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده است.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خوانی بازیگری بی حاشیه و بسیار با اخلاق است. بیشتر نقش هایی بازی می کند که بسیار آرام، احساسی و متفاوت هستند. یکی از زیباترین عمل های بینی که تاکنون صورت گرفته بر روی بینی خانم قلی خاوانی بوده است.

منبع مقاله:

https://noorabeauty.com/عملية-تجميل-الأنف/

خروج از نسخه موبایل