خرید تورهای تابستان ندابال با تخفیف ویژه و قیمت عالی در ندابال

متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل تاثیراتی که ویروس کرونا بر روی صنعت گردشگری گذاشت ، میزان استقبال مردم از تور های گردشگری به شدت کاهش پیدا کرد و محدودیت های بسیار زیادی برای این تور ها لحاظ شد. اما امسال با ریشه کن شدن ویروس کرونا ، خرید انواع تور گردشگری می تواند خاطرات بسیار جذابی را برای شما و خانوادهایتان به ارمغان بیاورد.

شما عزیزان می توانید با خرید تور های گردشگری تابستانی از مزایای ویژه ای همچون بازدید از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی ، تفریحات ساحلی و گشت و گذار با کشتی تابستانی ، بازدید از لوکس ترین مراکز خرید ، اقامت در بهترین هتل ها و اقامتگاه های ۵ ستاره ، امتحان کردن مشهور ترین غذاها در رستوران های فوق العاده ، شرکت در جشنواره های تابستانی مناطق مختلف و … بهره مند شوید.

تور های تابستانی ندابال متناسب با سلایق مختلف گردشگران به اقصی نقاط کشور برگزار می شود. آژانس مسافرتی ندابال آسمان با طیف گسترده ای از تور های گردشگری داخلی و خارجی که دارد ، می تواند پاسخگوی تمامی نیاز های مسافران پیش و حین سفر باشد.

توجه توجه: تور آنتالیا پاییز را میتوانید با تخفیف 40 درصدی از ندابال تهیه کنید.

در این مقاله قصد داریم محبوب ترین تور های گردشگری داخلی مناسب تابستان ۱۴۰۱ را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده و به معرفی امکانات ، مزایا و معایب آن ها بپردازیم.

محبوب ترین تور های گردشگری داخلی ویژه تابستان ۱۴۰۱

اگر تابستان سال های گذشته را مورد بررسی قرار دهیم ، به راحتی می توان فهمید برخی از تور های گردشگری داخلی از تقاضا و فروش بسیار بیشتری برخوردارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

چند نمونه از پرطرفدارترین این تور ها عبارتند از : تور کیش ، تور قشم ، تور چابهار ، تور اصفهان ، تور شیراز و …

رزرو و خرید تور کیش با ارزان ترین قیمت تابستان 1401

تور کیش ، به عنوان پرطرفدارترین تور گردشگری داخلی در سال های پیش شناخته شده است .

عوامل مختلفی در این محبوبیت نقش دارند که از مهمترین آن ها می توان به تفریحات آبی و ساحلی فوق العاده جذاب ، جاذبه های گردشگری حیرت آور ، آب و هوای مساعد ، جشنواره و فستیوال های ویژه تابستان ، هتل های لوکس پنج ستاره با بهترین امکانات ممکن ، وجود مجلل ترین مراکز خرید با مشهور ترین برند ها و … اشاره کرد .

خوشبختانه امکان رزرو تور کیش از یزد  از اکثر شهر ها در شرکت ماسفرتی ندابال آسمان فراهم می باشد و شما عزیزان می توانید با قیمت عالی و تخفیف استثنایی اقدام به خرید تور کیش ویژه تابستان 1401 فرمایید.

دیدنی ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش

جاذبه های گردشگری فراوانی در این منطقه واقع شده است که هر کدام زیبایی خاص خودش را دارد.

هر چه از زیبایی های این جزیره برایتان بگوییم باز هم کم است .

پکیجی دل نشین از فوق العاده ترین جاذبه های گردشگری طبیعی که جلوه بسیار دیدنی ای را به جزیره کیش بخشیده است .

کشتی یونانی ، شهر زیرزمینی کاریز ، آکواریوم کیش ، قلعه جنی ، شهر باستانی حریره ،  اسکله تفریحی کیش ، باغ پرندگان ، پارک دلفین ها ، درخت سبز ، ساحل درختان نارگیل ، پارک آبی ، کلبه هور ، پایاب و پارک برفی از دیدنی ترین این جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشند.

لوکس ترین اقامت گاه ها و هتل های ۵ ستاره کیش

یکی از مهمترین معیار های گردشگری برای مسافران در انتخاب تور های گردشگری ، استراحت گاه ها و هتل های لوکس با بهترین امکانات می باشند.

هتل های پنج ستاره این جزیره که در تور های گردشگری کیش قرار دارند با امکاناتی که به مسافران خود ارائه می دهند نقش بسزایی در میزان فروش این تور ها دارند .

امکاناتی نظیر اجاره خودرو ، رستوران ساحلی ، رستوران روی دریا ، بیلیارد ، سالن بدنسازی ، سالن کنفرانس ، سالن ماساژ و اسپا ، پینت بال ، استخر ، سونا ، جکوزی ، تاکسی سرویس شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، آلاچیق ، زمین تنیس ، کافی شاپ ، خدمات نگهداری از کودکان و …

اگر بخواهیم چند نمونه از بهترین این هتل ها را برایتان بازگو کنیم ، موارد زیر را می توان نام برد.

هتل داریوش ، هتل ترنج ، هتل شایان ، هتل مارینا پارک ، هتل بین المللی ، هتل پارمیس ، هتل سورینت مریم و …

قیمت تور کیش

عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت تور ها تاثیر مستقیم می گذارند مانند نوع سفر ( سفر زمینی یا هوایی ) ، زمان سفر ، نوع هتل انتخابی برای اقامت ، وعده های غذایی انتخابی ،  تعداد روز های ماندگاری و اقامت ، خدمات درخواستی از تور ها و آژانس های مسافرتی ، انتخاب امکانات تفریحی و …

با توجه به استقبال بسیار زیاد مسافران از تور کیش پیشنهاد ما برای کاهش هزینه ها تور های لحظه آخری این جزیره می باشد ، تور هایی که در عین پرداخت هزینه کمتر تفاوت خاصی با تور های گردشگری معمولی ندارند.

آژانس مسافرتی ندابال این امکان را برایتان فراهم ساخته تا آخر این ماه با تخفیف ویژه و قیمتی مناسب برای خرید تور لحظه آخری کیش اقدام فرمایید.

خرید تور چابهار با تخفیف استثنایی ویژه تابستان امسال

تور چابهار نیز از جمله تور هایی است که سر و صدای بسیار زیادی میان مسافران و گردشگران به پا کرده است و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد.

این شهر یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری کشور ایران محسوب میشود.

به دلیل آب و هوای مساعد این شهر در فصل تابستان و جاذبه های بی نظیر گردشگری که در چابهار واقع شده اند خرید تور چابهار از یزد می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد .

جاذبه های طبیعی این شهر از شهرت خاصی برخوردارند ، به طوری که سالانه هزاران نفر از گردشگران شهر های مختلف داخلی و خارجی را به سمت خود می کشانند.

بهترین زمان خرید تور چابهار

به دلیل آب و هوای معتدل و بسیار دل نشینی که در چهار فصل سال در این شهر قرار دارد ، به عنوان شهر همیشه بهار نیز معروف است.

بندر چابهار در کنار دریای عمان و اقیانوس هند قرار دارد .

همین امر سبب شده تا شاهد زمستان های نسبتا گرم و تابستان های معتدل و خنکی در این شهر باشیم .

برای جذب گردشگر هر ساله این شهر در فصل تابستان جشنواره هایی با عنوان جشنواره تابستانی مونسون‌ اجرا می کند که این جشنواره ها به دلیل اینکه از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار می گیرند.

البته توجه داشته باشید در فصل تابستان ، قیمت تور چابهار به نسبت پایین تر از باقی فصول سال است.

بنا بر تفاسیر بالا بهترین زمان سفر به شهر چابهار فصل تابستان است. پیشنهاد می کنیم کشتی سواری در این شهر را حتما امتحان کنید.

جاذبه‌ های گردشگری چابهار که حتما باید از آن ها دیدن کنید

از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به ساحل صخره ای چابهار ، تالاب لیپار چابهار ، کوه های مریخی ، اسکله رمین ، جنگل حرا ، مسجد جامع نیست، درخت مکرزن چابهار ، پلاژ ساحلی تیس‌‌ ، مرکز تجاری ابریشم ، سواحل مکران ، موزه تاریخی ، بازار زرگر ها و کوه های مینیاتوری اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل