کرایه ماشین در فرودگاه امام خمینی

اجاره خودرو

اجاره خودرو فرودگاه امام توسط افراد این امکان را به مسافرها می‌دهد تا با آسودگی و دامنه اختیار بیشتری نسبت به تردد در سطح شهر و کشور اقدام نمایند. از جمله تسهیلات مسافری موجود در سطح شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) می توان به وجود غرفه اجاره خودرو در ترمینال مسافری شماره ١ اشاره کرد.این غرفه در سالن پروازهای ورودی ترمینال شماره ١ در دسترس قرار دارد.

شرکت ما از شرکت های پیشرو صنعت اجاره خودرو در دنیا است که با دارا بودن ناوگانی متنوع از انواع خودروهای اقتصادی و لوکس، در بیش از ١٣ هزار نقطه در سراسر دنیا دارای ایستگاه است. مجموعه ما با سالها سابقه در صنعت اجاره خودرو بدون راننده، دارای بیشترین سهم بازار در اروپا و اکثر نقاط دنیا است. اکنون ما آماده ایم تا خدمات متنوع و با کیفیت خود را در ایران نیز ارائه نماییم.

نرخ اجاره کوتاه مدت

اجاره کوتاه مدت نوعی از اجاره است که حداقل یک روز و حداکثر 28 روز به طول بیانجامد. این نوع از اجاره در کلیه‌ی ایستگاه‌ها انجام شده و مشتریان می‌توانند خودروها را در یک ایستگاه دریافت و در ایستگاه دیگر تحویل دهند. در اجاره کوتاه مدت خودروها با شرایط بسیار آسان به مشتریان عزیز اجاره داده می‌شوند. این نوع اجاره برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، اتباع خارجی، ایرانیان داخل کشور و شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه داده می‌شود. رزرو خودروها از سه طریق رزرو اینترنتی، رزرو تلفنی و از طریق ایمیل انجام می‌شود.

نرخ اجاره بلند مدت

هر شخص حقیقی یا حقوقی ممکن است به هر دلیل ترجیح دهد جهت رفع نیاز‌های خود در بلند مدت، به جای خریداری خودرو، آن‌ را اجاره نماید. بدیهی است هزینه‌ای که وی بابت اجاره بلند مدت خودرو پرداخت می‌پردازد، می‌بایست نسبت به هزینه‌های خرید و نگهداری خودرو، مقرون به صرفه باشد.

اجاره بلند مدت به اجاره‌هایی گفته می‌شود که مدت آن بیشتر از ٢٨ روز و کمتر ٣٦٠ روز باشد. در همین راستا و با شناخت نیاز مشتریان، مجموعه ما اقدام به ارائه خدمات اجاره بلند مدت خودرو نموده است.

شما با اجاره بلند مدت خودرو از ما، از خدمات و مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

اجاره ماشین در فرودگاه امام

یکی از پرمخاطب ترین سرویس های ما درترانسفر فرودگاه امام خمینی می باشد که مسافران می توانند با فرستادن اطلاعات پرواز خود، ترانسفری راحت و بدون دغدغه داشته باشند. ما اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی را به دو صورت امکان پذیر کرده ایم:

هر یک از خدمات کرایه ماشین در فرودگاه امام خمینی دارای شرایط و مدارک مربوط به خودرو است که در بخش قوانین ما به طور کامل توضیح داده ایم.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی

در اجاره خودرو بدون راننده، پروسه ی هماهنگی با تاریخ بلیط شما هماهنگ می شود، به این ترتیب شما می توانید خودروی مورد نظرتان را در ساعت مقرر از متصدی ما در درب فرودگاه امام خمینی تحویل بگیرید و پس از پایان سفرتان، خودرو را درب فرودگاه به متصدی ما تحویل دهید.

شرایط اجاره خودرو با راننده در فرودگاه امام

در اجاره خودرو همراه با راننده، شما می توانید با فرستادن تصویر بلیط خود، تمامی هماهنگی های لازم را با ماداشته باشید تا در ساعت مقرر، راننده با خودروی مورد نظر شما در جلوی درب فرودگاه یا لوکیشن مشخص شده باشد.

در صورت تغییر در ساعت و روز مورد نظرتان می توانید مجددا با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را داشته باشید.

لازم به ذکر است که اجاره خودرو با راننده، که ماشین های لوکس را شامل می شود، توسط راننده های کت و شلواری و آموزش دیده برای جابه جایی شما و یا مهمانانتان انجام خواهد گرفت.

رزرو ماشین فرودگاه امام

شما می توانید خودروی مورد نظرتان را به هر دو صورت بدون راننده و با راننده، به صورت آنلاین از طریق سایت رزرو نمایید. پس از رزرو، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت تا تصویر بلیط و مدارک شما را به صورت مجازی دریافت کننده و پس از تایید مدارکتان، شما در تاریخ مقرر خودرویتان را تحویل خواهید گرفت.

اجاره خودرو در فرودگاه امام ، مناسب چه کسانی است؟

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی چند سالی است که بیشتر مورد توجه کسانی که با مهمانان خارجی سر و کار دارند، قرار می گیرد. این حق شماست که با استفاده از امکانات مدرن و امروزی بهترین میزبان باشید. اما این کار فقط به کسانی که مهمان خارجی دارند، منحصر نمی‌شود. افراد زیادی ممکن است به سراغ کرایه اتومبیل از مبدا فرودگاه بروند. در این مطلب در مورد این افراد و کارهایی که باید پیش از رنت ماشین انجام دهند می‌خوانیم.

برای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی کافی است ، شما از همان ابتدای ورود به کشور قصد رانندگی با ماشین شخصی  را داشته باشید. اما اغلب چند گروه مشخص از افراد به این کار می پردازند.

گاهی هم شما از آن دسته ایرانی هایی هستید که به دلایل مختلفی مهاجرت کرده اید و ترجیح می دهید در مدتی که برای دیدن اقوام و رسیدگی به امور شخصی تان در کشور هستید، خودرویی مستقل در اختیار شما باشد.

مزیت های اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

مسلما مهمترین مزیت این کار این است که شما از ابتدای ورود به ایران اتومبیل شخصی در اختیار دارید و برای رفت و آمد و برای انجام کارهای شخصی نیازی نیست در ابتدای ورود به دنبال کرایه خودرو برای خروج از محوطه فرودگاه و رسیدن به مقصد اولیه تان باشید.

از طرف دیگر پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید در فرودگاه ماشین به شما تحویل داده شود. همزمان با خرید بلیت از طریق سایت و شماره تماس های درج شده در آن اقدام به اجاره خودرو کنید، تا در زمان رسیدن در فرودگاه نیازی به معطل شدن برای پیدا کردن در دسترس ترین خودرو نباشد.

همچنین اگر شما می‌خواهید برای مهمان خود ترتیب تشریفات خودرو دهید. یا اینکه تصمیم دارید ترانسفر فرودگاهی برای آن ها صورت گیرد. می‌توانید از موسسات کرایه اتومبیل برای این کار استفاده کنید.

همیشه استقلالت را حفظ کن!

پس از سال ها به ایران بازگشته اید و دلتان می خواهد به محله بچگی هایتان سری بزنید، اما نمیخواهید برای اطرافیانتان مزاحمت ایجاد کنید؟ حمل نقل عمومی ایران و اسم های سردرگم کننده مترو و اتوبوس گیجتان می کند؟ اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی امام خمینی درست همین جا به کار می آید.! بدون اینکه هیچ مزاحمتی برای کسی ایجاد کنید، تمام مدتی را که ایران هستید به هرکجای کشور می‌خواهید سفر کنید و لذت ببرید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

مدارک مورد نیاز برای این کار برای افرادی که تابعیت ایرانی دارند، تفاوتی با زمانی که آنها خودروی مورد نظرشان در پارکینگ موسسه تحویل میگیرند ندارد.

اما اگر شما به عنوان مسافر با تابعیتی غیر ایرانی می‌خواهید ماشینی را کرایه کنید، باید این کار را از طریق پاسپورت انجام دهید. در خصوص مبلغ اجاره، موسسه اجاره خودرو ما انواع ارز را به عنوان هزینه کرایه خودرو قبول می کند.

مجموعه ما بهترین انتخاب برای خدمات فرودگاهی

موسسه کرایه خودرو ما، به عنوان یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات ترانسفر فرودگاهی این امکان را به شما می دهد که بتوانید انتخاب های گوناگونی را از میان بیش از 74 دستگاه خودرو مختلف ایرانی و خارجی داشته باشید. ما همچنین با در اختیار داشتن اتومبیل هایی مناسب تشریفات خودرو این امکان را به شما می دهیم تا استقبال و همراهی مناسبی از مهمان ویژه و VIP خود داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر از شرایط و خودروهای موجود در مجموعه همین حالا تماس بگیرید.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین المللی امام خمینی در سال ۱۳۸۴ به بهره برداری رسید و با شروع فعالیت آن، پروازهای بین المللی از مبـدا و بـه مـقصـد تـهـران از فرودگاه مهرآباد به این فرودگاه منتقل شـد. در پی نفـش و ماموریت منحصر به فرد این فرودگاه در شبکه حمل و نقل کشور و سوددهی بالای آن و با هدف افزایش در آمدهای غیرهوانوردی در ایران و تقویت موقعیت کشـور در حمل و نقل هوایی، لجستیک و ترانزیت مسافر و بار، بر اساس برنامه پنجم توسعه کشـور، فرودگاه بین المللی امام خمینی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)به مساحت ۱۴ هزار هکتار تبدیل شد و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از آذر ماه سال ۱۳۹۴، به عنوان یکی از شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی فعالیت خود را آغاز نمود.

شهر فرودگاهی امام خمینی یک مرکز کسب و کار بین المللی است که مرکز آن فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد قرارگیری در مسیر جاده تاریخی ابریشم در برقراری اتصال میان آسیا و اروپا و موقعیت شهر فرودگاهی در کریدور اقتصادی آسیای شرقی – آسیای مرکزی و آسیای غربی راه ابریشم جدید به عنوان یکی از نقاط عبوری کلیدی، بهره مندی از شبکه های حمل و نقل موجود در ایران، نزدیکی آن به پایتخت ایران و تجارت ملی و همچنین بهره مندی از منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی از حمله مزیت های منحصر به فرد این مجموعه است.

در شهرفرودگاهی امام خمینی با ظرفیت جابجایی سالانه 10 میلیون مسافر، بیش از ۴۰ شرکت هواپیمایی معتبر فعال هستند. از جمله ایرلاین های معتبر خارجی می توان به لوفتهانزا، هواپیمایی اتریشی، قطری ایرویز، آئروفلوت،امارات، ترکیش ایرلاین و … اشاره کرد. همچنین ایرلاین های داخلی ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم، معراج و… در این فرودگاه فعال هستند.

در سال‌های اخیر افراد برای تردد داخلی و برون شهری از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و هم اکنون استفاده از خدمات اجاره خودرو در ایران به بخش مهمی از سفرها تبدیل‌شده است.

اگر به دنبال تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی برای راندن خودرویی متفاوت هستید، اگر برای یک سفر به‌یادماندنی برنامه‌ریزی می‌کنید، اگر به ایران سفرکرده‌اید و در مدت اقامت خود نیاز به خودرودارید و یا اگر ماشین شما به هر دلیلی قابل‌استفاده نبود، در طول این مدت می‌توانید اقدام به اجاره ماشین موردنیاز خودنمایید.

شایان ذکر است برای اجاره ماشین شرایط خاصی موردنیاز نيست و با ارائه مدارک شناسایی و احراز مدارك شغلی معتبر می‌توانید اجاره ماشین مورد نیازتان را با شرایطی آسان در سراسر ايران جهان  ازجمله اجاره خودرو در استانبول ، اجاره خودرو در ترکیه ، اجاره خودرو در دبی و سایر ایستگاه‌ها اجاره کنید. قیمت اجاره ماشين بر اساس تعداد روزهای اجاره، مدل خودرو و نوع قرارداد متفاوت است.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در فرودگاه امام

مشتریانی که برای اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه امام اقدام می‌کند، حداقل باید بیست سال سن داشته باشد‌. داشتن گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل شش ماه اعتبار یکی از مدارک بسیار مهم برای اجاره خودرو به شمار می‌رود.در واقع به کسی تمام مدارک مورد نیاز را به غیر از گواهینامه داشته باشد، خودرویی اجاره داده نخواهد شد.

مدارک شناسایی مورد نیاز نیز شامل کارت ملی یا شناسنامه است. ارائه سند ملکی یا اجاره نامه، ارائه سفته یا چک بانکی به میزان بیست درصد از قیمت روز خودروی اجاره‌ای و … مدارک دیگری هستند که شهروندان تهرانی باید به سوییچ تحویل دهند. شهروندان غیر تهرانی نیز باید گواهینامه، کارت شناسایی ملی، چک یا سفته به میزان بیست درصد از قیمت روز خودرو، ودیعه نقدی و مبلغ اجاره خودرو را بر اساس تعداد روزهای اجاره ماشین در فرودگاه امام  تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز برای کارمندان دولتی و نظامی شامل کارت شناسایی، گرفتن گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت، چک کارمندی به مقدار بیست درصد از قیمت روز ماشین می‌باشد. از توریست‌های خارجی بالای بیست سال که قصد اجاره خودرو در فرودگاه امام دارند گواهینامه رانندگی، اصل پاسپورت یا ویزا، بلیط برگشت، ودیعه نقدی یا دیپوزیت دریافت می‌شود‌.

پس از ارائه مدارک به سوییچ می‌توانید نسبت به رزرو خودرو اقدام کنید. برای رزرو خودرو ابتدا باید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعداد روزهای اجاره را با تاریخ روز دریافت و تاریخ روز تحویل به سوییچ مشخص کنید. در مرحله بعدی از بین اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه امام یا اجاره ماشین با راننده در فرودگاه امام یک مورد را انتخاب کنید.

امکانات فرودگاه: دسترسی به اینترنت ، خدمات تشریفات CIP ،سالن های استراحت ، فود کورت ، صرافی ، هتل فرودگاه

روش های مختلفی برای رسیدن و  جابجایی بین این فرودگاه و سایر نقاط در سراسر کشور وجود دارد. این روش ها عبارتند از: خودروی شخصی ، اجاره خودرو در فرودگاه امام، تاکسی، مترو

همچنین سوئیچ ایران اولین و تنها ترین شرکت اجاره خودرو در ایران است که دارای یک ایستگاه در فرودگاه امام خمینی می باشد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خودروی موردنیاز خودتان را در این ایستگاه دریافت نمایید.

خروج از نسخه موبایل