شرایط اجاره خودرو در تهران

شرایط اجاره خودرو

شرایط اجاره خودرو چیست؟ چرا ما باید پیش از کرایه اتومبیل از شرایط آن به خوبی با خبر باشیم؟ این روزها مراکز و موسسات مختلفی در حوزه رنت اتومبیل فعالیت می کنند، از طرف دیگر با رشد بستر های اینترنتی بسیاری از افراد از این فضا برای رنت ماشین استفاده می کنند. آگاهی ما از شرایط به صورت دقیق می تواند در انتخاب درست و همینطور جلوگیری از ضرر در آینده کمک شایانی کند.

شرایط اجاره خودرو و اهمیت آن

اگر ماشینی رنت می کنید باید پیش از تحویل گرفتن اتومبیل به برخی نکات مهم دقت کنید. تا سهوا یا از روی بی اطلاعی دچار ضرر نشوید:

اجاره خودرو از موسسه ای معتبر در حوزه کرایه اتومبیل

مرکز اجاره خودرو ما، به عنوان یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات ماشین اجاره ای در استان تهران ، فعالیت خود را از دهه 80 شمسی آغاز کرد و با سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتومبیل، یکی از مورد اعتماد ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو است. شرکت ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) صادر می شود.

ما در این مرکز کرایه اتومبیل دارای ناوگان متنوعی از انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی هستیم. شما می توانید خودرو های مجموعه را برای هر مدت زمانی که مایل باشید، به صورت روزانه (حداقل سه روز) ، هفتگی و حتی ماهانه کرایه کنید.

مزیت های خودرو اجاره ای

یکی از مهم ترین موارد در هنگام کرایه ماشین، اطلاع رسانی درست از اجاره خودرو در قراردادهای مربوط به مشتری است. مشتری هنگام کرایه کردن خودرو، باید بداندکه در صورت سرقت یا تصادف چه کسی باید خسارت بپردازد و  رقم این خسارت چگونه تعیین می شود. همه ماشین های موجود در مجموعه ما که شرایط اجاره خودرو آن ها در قرار داد ها مشخص می شود، چه اتومبیل های لوکس و چه ماشین های ارزان قیمت داخلی همگی به صورت دوره ای سرویس می شوند.

تمام خودروهای این مجموعه ، تحت مالکیت ما هستند و این موضوع می تواند باعث آسودگی خاطر مشتریان محترم، از جهت مسائل قانونی و قراردادی باشد. تمامی ماشین های مجموعه دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده و این موضوع باعث اطمینان خاطر و آسودگی خیال شما در هنگام رانندگی با خودروی اجاره ای خواهد شد.

شرایط اجاره خودرو

هرچند که ما تلاش کرده ایم راه را برای مشتریان هموار کنیم اما در هر صورت شرایط و ضوابط خاصی برای انجام کار وجود دارد، آگاهی از این شرایط و پیروی از آن در زمان رنت اتومبیل به شما کمک می کند تا در آینده متضرر نشوید. از جمله شرایط اجاره خودرو در شرکت ما، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجاره خودرو در تهران (شرایط و مدارک لازم + نحوه اجاره ماشین)

تهران به عنوان پایتخت سیاسی ایران، پر رفت و آمد ترین شهر ایران محسوب می شود. اگر شما در تهران زندگی می کنید و یا به هر دلیلی قصد سفری کوتاه مدت و یا بلند مدت به این شهر دارید، قطعا حمل و نقل در این شهر، یکی از دغدغه های شما خواهد بود. اجاره خودرو یکی از بهترین گزینه هایی است که برای رفت و آمد در این شهر می توانید انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم درباره خدمات اجاره ماشین در این کلان شهر با شما سخن بگوییم. با ما همراه باشید.

چرا اجاره خودرو در تهران؟

در میان تمامی راه هایی که برای رفت و آمد در تهران دارید، ما معتقدیم که اجاره خودرو در تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا؟ در این بخش به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

هزینه اجاره خودرو در تهران

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از اجاره خودرو باید آن را در نظر گرفت، هزینه ها و قیمت اجاره ماشین است. هر کدام از شرکت های اجاره خودرو قیمت های متفاوتی برای خدماتی چون اجاره ماشین در تهران بدون راننده و با راننده ارائه می دهند.  مجموعه ما به عنوان معتمد ترین شرکت های اجاره خودرو در ایران با بزرگ ترین ناوگان خودرو های اقتصادی و لوکس تمام تلاش خود را کرده تا خدمات اجاره ماشین در تهران را با کم ترین و منصفانه ترین قیمت برای مشتریان خود در این شهر فراهم آورد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران

برای اجاره خودرو در تهران باید از قبل مدارکی را آماده و برای کارشناسان فروش شرکت اجاره ماشین موردنظر خود ارسال نمایید. مجموعه ما تمام توان خود را به کار گرفته است تا شرایط آسانی را برای مشتریان خود فراهم آورد. اما برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران، چه مدارکی لازم است؟

مبلغ ودیعه برای اجاره خودرو در تهران به چه صورت است؟

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا بدانیم ودیعه نقدی چیست؟ ودیعه نقدی، مبلغی به عنوان ضمانت است که برای هر ماشین متفاوت بوده و هنگام عودت ماشین به مشتری بازگردانده می شود. همانطور که ذکر کردیم، این مبلغ برای هر ماشین متفاوت بوده و تنها برای ضمانت از شخص اجاره کننده گرفته می شود.

چگونه برای اجاره خودرو در تهران اقدام کنیم؟

اگر قصد دارید برای سفر در تهران از خدمات اجاره خودرو در این شهر استفاده کنید، در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم. در ادامه راهنمایی گام به گام در این زمینه برای شما ارائه دهیم:

پیدا کردن شرکت اجاره خودرو معتبر

اولین قدم برای اجاره خودرو در تهران، پیدا کردن شرکت اجاره ماشین معتبر در این شهر است. برای این کار می توانید در موتور جستجوی گوگل سرچ کرده و در میان نتایج ابتدایی به مقایسه بپردازید. البته مواردی چون قرار داشتن در رتبه اول گوگل و داشتن نظرات مثبت از طرف مشتریان می تواند در تصمیم گیری شما موثر باشد. شرکت ما به عنوان رتبه اول اجاره خودرو در ایران و داشتن صدها رضایت مشتری از سراسر جهان، می توانید بهترین انتخاب برای شما باشد.

ارتباط با کارشناسان فروش

مرحله بعدی، یافتن راهی برای ارتباط با کارشناسان فروش شرکت اجاره خودرو در تهران است. کمپانی های معتبر چندین راه برای ارتباط با کارشناسان فروش خود دارند. این گونه مشتریان می توانند بهترین راه را متناسب با شرایط خود انتخاب کرده و اقدام به اجاره ماشین در تهران نمایند.

شما به راحتی می توانید از طریق واتس اپ، تماس تلفنی و حتی ایمیل با ما در ارتباط بوده و برای اجاره خودرو در تهران اقدام نمایید. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرو آنلاین وب سایت ما، خودرو مورد نظر خود را رزرو کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

تحویل خودرو در تهران

بعد از تایید مدارک و قطعی شدن رزرو شما، نوبت به تحویل خودرو می رسد. از جمله خدماتی که مجموعه ما برای مشتریان خود در نظر گرفته است تحویل و عودت خودرو در مکان مورد نظر شما در هر ساعتی از شبانه روز است. بعد از تحویل خودرو نیز، کارشناسان ما در 24 ساعته در خدمت شما هستند و در صورت بروز هر گونه مشکلی پاسخگو شما خواهند بود. در این مقاله ما تمامی تلاش خود را کردیم تا راهنمای کاملی برای اجاره خودرو در تهران به شما ارائه دهیم. امیدواریم که این مقاله مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته و راهنمای خوبی برای اجاره خودرو در تهران باشد.

اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان

خدمات اجاره خودرو تهران شامل ماشین عروس، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و اجاره ون است. اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان و مناسب را در این متن بخوانید. اگر می خواهید در تهران ماشین اجاره کنید و اطلاعات کافی در زمینه اجاره خودرو در تهران ندارید این مطلب را مطالعه کنید. اجاره خودرو دارای شرایط خاصی است که هر شرکت رنت کار متناسب با خود این شرایط را تایین می کند.

خدمات اجاره خودرو تهران شامل ماشین عروس، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و اجاره ون است. برای دریافت این خدمات بهترین راه شرکت های رنت معتبر است. پیدا کردن این شرکت ها سرچ در گوگل  و یا از اینستاگرام است. اما قبل این موضوع باید اطلاعاتی در زمینه اجاره خودرو، شرایط اجاره خودرو در تهران و قیمت اجاره ماشین در تهران را  داشته باشید.   همان که در بالا گفتیم اجاره خودرو شامل خدمات متنوعی است که به ان پرداخته ایم

اجاره خودرو در تهران بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده به این صورت است که ماشین بدون راننده در اختیار شما قرار می گیرد. البته برای تضمین شرکت ها از شما مدارکی را دریافت می کنند. این مدارک می تواند شامل مدرک شغلی، چک  ویا ودیعه باشد. خودروهای بدون راننده دارای محدوده کیلومتری هستند. یعنی شما می توانید در طول روز یک محدودی مجازی را با خودرو طی کنید.

اگر می خواهید برای اجاره خودرو در تهران شرایط آسانی برایتان فراهم باشد، مجموعه ما  یکی از شرکت هایی معروف در زمینه اجاره خودرو است. وجه تمایز آن، شرایط اجاره خودرو تهران در این شرکت نسبت به دیگر رنت کارها است.  برای اینکه بتوانید به راحتی ماشین اجاره کنید می توانید مدرک شغلی خود را تحویل و ماشین مورد نیازتان را اجاره کنید.

مدرک شغلی شامل  فیش حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضاء، دفترچه تامین اجتماعی ، یا هر چیزی که نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا کارمند بودن مهم نیست، داشتن شغل مهم است. به همین راحتی و بدون سفته و چک می توانید ماشین موردنیازتان را رنت کنید. البته شرکت های معتبر دیگر نیز در این زمینه موجود است که می توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

شرایط اجاره خودرو در تهران

شرایط سنی مورد نیاز :

گواهینامه رانندگی :

مدارک شناسایی مورد نیاز :

اجاره خودرو با راننده در تهران

اجاره ماشین تشریفاتی یا اجاره ماشین با راننده به این صورت است که خودرو با راننده در مدت زمان درخواستی شما در اختیارتان است. در این نوع شما نیاز به ارائه هیچ مدرکی می توانید هر خودرویی را در بست در اختیار داشته باشید. این موضوع برای این است که راننده خود همراه خودرو است و در صورت هر خسارتی خود راننده مسئول آن است. اجاره ماشین باراننده در تهران بیشتر برای خودروهای خارجی و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. خودروهایی مانند بنز، بی ام و، سانتافه نمونه ای این خودرو ها هستند.

قیمت اجاره ماشین در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران با توجه نوع خدمات و خودرو متفاوت است. برای مثال قیمت کرایه خودرو در تهران در صورت بدون راننده بودن ارزان تر از همراه با راننده است. البته نوع خودرو نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است. خودروهای لوکس و خارجی نسبت به خودروهای ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار است.

البته برخی از شرکت های اجاره ماشین به دلیل خود صاحب تمامی ماشین های موجود در شرکت هستند نسبت به دیگر شرکت ها قیمت مقرون به صرفه تری هستند. حتما به این موضوع توجه کنید. اگر هزینه برایتان مهم هستند می توانید از سایت هایی که دارای تخفیفات ماهانه برخوردار هستند ماشین اجاره کنید. به این صورت که اگر تعداد روز اجاره شما از ۳ روز بیشتر باشد به شما تخفیف تعلقل میگیرد.

آیا در شهرهای دیگر هم می توان ماشین اجاره کرد؟

بله بیشتر شرکت های کرایه خودرو در شهرهای دیگر نیز دارای نمایندگی فعال هستند. شما برای رنت خودرو به راحتی می توانید ما نمایندگی آن در تهران تماس گرفته و خودرو را در شهری که می خواهید اجاره و تحویل بگیرید. یکی از شعبه های این شرکت ها در کیش است. به دلیل اینکه اجاره خودرو در کیش بسیار مورد استقبال مسافران عزیز است و یکی از تفریحات مهم در این جزیره است.

تنها تفاوت اجاره خودرو در کیش با اجاره ماشین در تهران نوع خودرو ها است. ماشین هایی که در جزیره کیش کرایه داده می شوند خودروهای لوکس و خارجی است و هیچ خودرویی ایرانی در آن مشاهده نمی کنید. البته قیمت اجاره ماشین در کیش نیز به دلیل اینکه در منطقه آزاد قرار دارد بسیار مناسب تر است. این بیشتر برای اطلاع شما عزیزان نوشته شده بود به عنوان یک راهنمای جامع امیدواریم که مفید بوده باشد.

خروج از نسخه موبایل