پرده شید تصویری با انتخاب عکس توسط شما در دکوپیک

پرده شید تصویری در تهران با طرح دلخواه و طرح های پر طرفدار

پرده شید تصویری یکی ازانواع پرده های چاپی می باشد که قابلیت چاپ تصاویر روی شید معمولی و شید سولیت رادارد.چاپ تصاویررا دورو یا یکی رو می توان سفارش داد اگه چاپ دورو باشد روی شید سولیت تصویر چاپ می شود.

پرده به دو صورت جمع میشود:

  1. پرده شید تصویری دستی
  2. پرده شید تصویری کنترلی

پرده شید تصویری دستی،پرده به وسیله یک زنجیر جمع وباز می شوداگر بخواهیم نور وارد خانه شود،باید پرده را به طور کامل جمع کنیم. پرده شید تصویری کنترلی،ﻫﻤﻪ ی ﭘﺮده ﻫﺎی ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ﯾﮏ ﻣﻮﺗﻮر ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ دارﻧﺪ ﮐﻪ دراﻧﺘﻬﺎی رﯾﻞ آن ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد. ﮐﻪ اﯾﻦ ﻣﻮﺗﻮر را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﺮ روی دﯾﻮار ﻧﺼﺐ ﮐﺮد. پرده شید تصویری کنترلی ،ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ رﯾﻤﻮت ﮐﻨﺘﺮل از ﻓﺎﺻﻠﻪ دور ﺑﺎز وﺑﺴﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد. ﭘﺮده ﻫﺎی ﻣﻮﺗﻮردار، ﻣﻮﺗﻮر داﺧﻞ ﻟﻮﻟﻪ ﭘﺮده ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد . ﻫﯿﭻ دﯾﺪی از ﺑﯿﺮون ﻧﺪارد و ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﮐﺎﺑﻞ ﺑﻪ ﺑﺮق وﺻﻞ ﻣﯽ ﺷﻮد.برای هر پرده یک موتور لازم است ولی چند پرده رامی توان با یک ریموت جمع وباز کرد.

پرده شید رول چیست؟

پرده شید رول یا Roller Blinds یک لایه ساده از پرده است که به طور کامل پنجره را می پوشاند که نوع کرکره ای آن بسیار پرکاربرد است، این نوع پرده ساده ترین مکانیزم در پرده های بالا رونده است. یکی مزیت های این محصول اندازه گیری و نصب آسان این مدل پرده است ، در صورت نیاز به خدمات مشاوره با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت ضمن همراه داشتن نمونه ها خدمت شما حاضر شوند و پنجره ها راجهت نصب انواع شید اندازه گیری نمایند.

انواع پرده شید

تنوع بالا جزو مشخصات بارز این پرده زیبا است. عموما دسته بندی این پرده به صورت تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر میزان عبور نور خواهد بود. در زیر به برخی از این دسته بندی ها میپردازیم:​​​​​​​

شید ساده پارچه ای

پرده شید رول ساده پارچه ای جزو اولین و ساده ترین نوع این محصولات است. پارچه ای که برای تولید این محصول بکار رفته به گونه ای است که میتواند علاوه بر پوشش مناسب تا 70 درصد جلو ورود نور را بگیرید و ضمن جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید فضای داخل را نیز روشن نگه دارد. این مدل همانند انواع پرده زبرا دارای شیدهای رنگی ساده و شید های طرح چوب هستند.

تصویری و چاپی

پرده شید تصویری همانند مورد اول از نوعی پارچه تشکیل شده است که میتواند به طور کامل حریم خصوصی شما را حفظ کند و  تا 70 درصد جلوی ورود نور را بگیرد. با این تفاوت که نوع پارچه این پرده به گونه ای است که امکان چاپ تصاویر مختلف اعم از لوگوی شرکت، منظره ، طرح های سه بعدی و حتی تصاویر اختصاصی شما را فراهم میکند.

پرده شید اسکرین یا سان اسکرین

پرده شید اسکرین رول سان اسکرین یا شید خورشیدی نوعی خاصی از این محصولات هستند که از پارچه های مخصوص مشبک مانند تشکیل شده اند که بعد از نصب باعث ورود نور بیشتر به داخل منزل میشوند ،پرده شید اسکرین همچنین امکان دید به بیرون از داخل نیز در این مدل پرده شید اسکرین مهیا است.

پرده بلک اوت و پرده دو مکانیزم

پرده شید بلک اوت دقیقا برعکس نوع پرده شید اسکرین آن عمل میکند. به گونه ای که بعد از نصب پوشش کامل داده و اجازه عبور نور را نمیدهد و فضای داخل را کاملا تاریک میکند.می توان پرده بلک اوت را با پرده شید اسکرین به صورت دو مکانیزم تولید کرد. که پرده شید اسکرین در روز امکان استفاده از نور طبیعی را فراهم می کنم و پرده بلک اوت در شب امکان هیچ گونه گذر دهی نور را نمی دهد. بنابراین پیشنهاد می شود از ترکیب شید اسکرین . شید بلک اوت استفاده شود. به این نوع  پرده های دومکانیزم یا پرده های شب و روز نیز می گویند.

شید ریموتدار و کنترلی برقی یا موتوردار:

جهت ایجاد آسایش و راحتی استفاده از این نوع پرده ها را می توان مجهز به سیستم ریموتدار و کنترلی نمود و یا  به سیستم هوشمند خانه متصل نموند.  با توجه به افزایش طول پنجره‌ها، طول پرده‌ها زیاد شده و باز و بسته کردن آنها سخت و سفت می‌باشد به طوریکه افراد از باز و بسته کردن پرده‌ها منصرف می‌شوند. به دلیل چیدمان مبلمان و یا وسایل تزئینی در کنار پنجره‌ها گاها دسترسی به زنجیر پرده‌ها دشوار شده بطوریکه برای باز و بستن پرده‌ها باید وسایل و مبلمان را جابجا کرد همین امر باعث می‌شود در بیشتر مواقع پرده‌ها را باز و بسته نکنند.

موارد استفاده پرده موتوردار

شید رول کودک

این محصول دقیقا همانند پرده های تصویری است با این تفاوت که امکان چاپ تصاویر کودکان مانند شخصیت های کارتونی و فانتزی و همچنین تصویر کودک شما را دارد. و همچنین می توانید از سایت ، عکس و یا طرح مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و به ما اعلام نمایید تا بر روی شید مورد نظرتون با بهترین کیفیت چاپ گردد و از خاص بودن لذت ببرید.

قیمت پرده  کنترولی

قیمت این گونه پرده‌ها بستگی به نوع پارچه استفاده شده و موتور آن دارد، قیمت حدودی هر موتور دو میلیون تومان و ریموت از چهارصد هزار تومان می باشد جهت آگاهی از قیمت دقیق با شماره‌های مندرج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

قیمت پرده شید اسکرین

قیمت این گونه پرده‌ها بستگی به نوع پارچه استفاده شده دارد، قیمت حدودی هر متر مربع دویست و بیست هزار  تومان تا چهارصد و پنجاه هزار تومان و جهت آگاهی از قیمت دقیق با شماره‌های مندرج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

چرا باید از دکوپیک پوستر سه بعدی و پرده تصویری بخریم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که همیشه درصدد ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه و محل کار خود هستید. و می خواهید با قیمت مناسب این کار را انجام دهید، خرید لوازم تزیینی مدرن مانند پوستر دیواری و پرده شید گزینه خوبی برای شما می باشد. پوستر دیواری و پرده تصویری، می توانند تغییرات چشم گیری را در دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار شما ایجاد کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی درمورد پوستر دیواری سه بعدی و پرده شید تصویری، از محصولات تولید مجموعه دکوپیک را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

یکی از محصولات تزیینی که در سال های اخیر در بین مردم بسیار محبوب شده است، پوستر دیواری است. پوستر دیواری شبیه به کاغذ دیواری می باشد و ویژگی های مشترکی نیز دارند. قابلیت شست و شو راحت، قابل نصب در محیط منزل و اداری از خصوصیات مشترک هر دو محصول می باشد.

ساختار پوستر های تصویری سه بعدی به گونه ای است که، طرح ها با استفاده از سایه به صورت سه بعدی در آیند و بر روی کاغذ های مخصوص چاپ می شوند. پوستر دیواری ۳ بعدی معمولا یک تصویر بزرگ است که دیوار را به صورت کاملا می پوشاند. کیفیت چاپ و متریال باکیفیت تصاویر پوستر دیواری سه بعدی‌ به میزانی است بعد از چاپ تصویر مورد نظر، بسیار شبیه به تصویر اصلی خواهد بود. برای مثال، می توانید با نصب پوستر دیواری با طرح دریا و ساحل در اتاق خواب، هر روز وقتی که از خواب بیدار می شوید، با دیدن آن حسی پر از شادی و نشاط برای شروع روز در خود ایجاد کنید.

انواع مختلف پوستر دیواری سه بعدی در طرح و رنگ

تنوع زیاد پوستر های دیواری کار انتخاب را سخت می کند. برای مثال، انتخاب پوستر برای فضای داخلی خانه، مانند پذیرایی، اتاق خواب، یا محل کار و دیگر فضاها متفاوت است. ما در قسمت پوسترهای سایت دکوپیک، دسته های متفاوتی برای شما عزیزان قرار دادیم، تا بتوانید به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله طرح های پوستر دیواری موجود در سایت می توان به مواردی چون، طرح سه بعدی گل و منظره و طبیعت، طرح هندسی، مدرن و انتزاعی، طرح اسپرت، طرح شهر و کشور، طرح کارتون و انیمیشن، طرح چهره، نقشه جهان و… اشاره نمود.

تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیواری

این دو محصول تفاوت زیادی با هم دارند. اما مهم ترین تفاوت شان به طرح و ابعاد مرتبط می باشد.

مزایای پوستر دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی نیز مانند دیگر محصولات دکوراسیون، مزایای زیادی دارد.

پوستر های تصویری سه بعدی طرح و رنگ بندی گوناگونی دارند، و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از بین آن ها، بهترین را انتخاب نماید. و به دلیل ایجاد تنوع در محیط زندگی، خرید پوستر های دیواری پر رونق است و همچنین استفاده از پوستر های دیواری در تزیین دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، دفاتر و شرکت ها مورد استقبال می باشد.

از جمله دیگر مزایای پوستر دیواری، می توان به تاثیر آن در بزرگ و یا کوچک جلوه دادن فضا اشاره نمود. با انتخاب هوشمندانه از بین طرح های مختلف پوستر سه بعدی،  با توجه به متراژ فضای شما، می توان به وسعت بخشیدن و دلباز نشان دادن محیط تاثیر گذاشت. انتخاب و خرید پوستر دیواری تیره، می تواند موجب کوچک تر به نظر رسیدن محیط شما شده و سبب ایجاد احساس دلگیری در افراد گردد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین دکوپیک، با ارائه مشاوره دقیق و با توجه به تمامی جوانب فضای خانه شما، می تواند در انتخاب و خرید پوستر دیواری شما را یاری رساند تا به محیط منزل خود زیبایی ببخشید.

ماندگاری بالا و طول عمر این محصول از جمله ویژگی های مثبت آن به حساب می آید. طول عمر و ماندگاری پوستر تصویری سبب شده تا در زمان خرید آن، انتخابی هوشمندانه جهت دیزاین محیط های گوناگون می باشد.

پرده شید تصویری چیست ؟

پرده شید تصویری یکی از زیباترین و مدرن ترین پرده های موجود در بازار است که از جنس پارچه باکیفیت و مقاوم تولید می شود. ﭘﺮده ﺷﯿﺪ ﺗﺼﻮﯾﺮی علاوه بر حفظ حریم شخصی، زﯾﺒﺎﯾﯽ منحصر به فردی ﺑﻪ دکوراسیون ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯽ بخشد و فضای آرام بخشی را ایجاد می نماید. در این نوع پرده، ﺗﺼﻮﯾﺮ مورد نظر ﺑﺮ روی ﯾﮏ ﻻﯾﻪ از ﭘﺎرﭼﻪ ﭘرده ﭼﺎپ ﻣﯽ گردد.

نحوه حرکت ﭘﺮده ﺷﯿﺪ ﺗﺼﻮﯾﺮی ﺑﻪ ﺻﻮرت اﻓﻘﯽ و از ﺑﺎﻻ و ﭘﺎﯾﯿن می باشد. تنوع طرح های تصویری در این نوع پرده به قدری زیاد است که می توان در محیطی از آن برای تزیین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد. از جمله مکان هایی که می توان از پرده شید در آنجا استفاده نمود، آﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ، اتاق پذیرایی، ﻣﺪرسه، آژاﻧﺲ مسافرتی، ادارات و سازمان ها و… ﻣﯽ باﺷد.

مزایای پرده شید

در چه مکان هایی می توان از پرده شید استفاده کرد؟

به طور معمول پرده شید از جنس پنبه، کتان، بامبو، سولیت، پلی استر و… می باشد. پرده شید تصویری برای مکان های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان، هتل، ویترین فروشگاه و … مناسب است. از این پرده ها در زمان نمایش پروژکتور در مراکز آموزشی، سالن های همایش و … نیز کاربرد دارند. بر روی این نوع پرده می توانید طرح مورد دلخواه، آرم و برند کسب و کار، تصاویر شخصی، منظره و طبیعت، لوگو شرکت و… را چاپ نمود. این کار هم جنبه تزیین و هم جنبه تبلیغاتی در محل مورد نظر دارد. حتی برای اتاق خواب یا اتاق کودک نیز می تواند از طرح دلخواه شخصی و کودکانه چاپ نمود تا فضای دلپذیری برای شما به ارمغان آورد.

کلام آخر

شما عزیزان که به دنبال خرید محصولات تزیینی مدرن و امروزی مانند انواع پرده زیبا و پوستر های تصویری جذاب و با کیفیت هستید، ما به شما مجموعه دکوپیک را پیشنهاد می کنیم. نمونه ای از بهترین و زیباترین محصولات مدرن و به روز را می تواند در این مجموعه خریداری کنید. مجموعه دکوپیک با سال ها تجربه در زمینه تولید لوازم دکوراسیون مدرن، آماده انجام سفارشات شما می باشد. این مجموعه همیشه سعی دارد تا محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه نماید.

خروج از نسخه موبایل