از کجا بفهمیم اکانت ps4 هکی است؟

نحوه تشخیص ظرفیت اکانت ps4

از آخرای سال 1398 خرید اکانت پلی استیشن ۵ بخاطر گرونی خیلی سخت شد. دیسک بازی بین 600 تا 800 هزارتومن فروخته میشدن. اینجوری خیلی ها به دردسر میافتادن چون نمیتونستن بازی رو بخرن. برای اینکه بشه این مشکل رو حل کرد بشه با یه قیمت خوب بازی هارو خرید روش های زیادی هست. یکی از اون روش های شناخته شده اکانت ظرفیتی.

اکانت ظرفیتی چیه؟

این سوال برات پیش میاد حتما که اصلا اکانت ظرفیتی چی هست؟ خب با ما همراه باش تا کامل راجبش بهت بگیم. این اکانت های ظریفیتی از بازی های پل استیشن 4 ایده گرفته شد. البته نمیدونیم چرا فروشندگان این اسم رو ورش گذاشتن. این اکانت ها کاملا قانونی و اصلا به مشکل نمیندازه شمارو.

البته اینو بگم که ظرفیت 1 یکم قانون های سونی رو دور میزنه. توی یه خانواده این موضوع هست که هرکس کنسول خودش رو داره. مثلا یه برادر و خواهر رو در نظربگیر که هرکدوم برای خودش یه کنسول بازی داری.

خب این وسط اینکه یه بازی رو بخوان دوبار بخرن خیلی منطقی به نظر نمیاد. حالا فکر هروتاشون بخوان همزمان بازی کنن بازهم نمیشه و مشکل ایجاد میشه. اما با بازی های دیجیتالی این مشکل هم حل شده. خب این قابلیت وجود داره که 1 اکانت رو روی چندتا پلی استیشن 4 اجرا کنی. حالا ما الان راجبش مفصل بهتون میگیم.

اکانت های ظرفیتی ( ظرفیت 3)

یکی از قابلیت های پلی استیشن 4 اینه که اکانت پلاس و یا بازی های فیزیکی رو با یه اکانت میتونی بخری و روی یه اکانت دیگه توی یه کنسول دیگه هم اجرا کنی. توی ظرفیت 3 سایت های فروش برای هر بازی یه اکانت میسازن. اکانتی که برای اون بازی.

شما میتونین با اون اکانت فقط همون بازی رو داشته باشین و بخرین. یعنی ظرفیت سه اجازه میده بازی های توی اکانت مشخص رو انجام بدی. وقتی این ظرفیت رو میخری یه اکانت برای این ظرفیت براتون ارسال میشه. وقتی این ظرفیت رو میخری یوزنیم و پسووردی هم بهتون داده میشه و ازت میخواد که همیشه آنلاین باشی و از این اکانت هم استفاده کنی.

شاید برات جالب باشه: آموزش خرید اکانت آنلاین ps4 و وارد کردن اکانت ظرفیت ۲

اکانت ظرفیت 2

وقتی اکانت ظرفیت دو رو میخرین فروشنده یه یوزر نیم و پسووردی هم بهتون میده. این یوز و پسورد باعث میشه که کنسولتون بعنوان کنسول اصلی معرفی بشه. بعد از اون اکانت خارج شو با اکانت خودت برو. حتی میتونی به صورت آفلان هم بازی کنی. یعنی در واقع با اکانت خودت داری بازی میکنی میتونی آنلاین و آفلاین بازی کنی. اینجوری در واقع یه بازی به دو یا سه نفر فروخته میشه که ارزونتر هم میشه.

فقط اینم بدون که اگه میخوای اونی باشی که با هر اکانتی که میخوای حتی آفلاین هم بازی کنی اون شخص باید اکانت بازی که خریده رو هم به شما بده. برای این کار شما باید اول از سایت های معتبر به اندازه خریدت گیفت کار بخری.

بعد توی فروشگاه پلی استیشن 4 گزینه Redeem Codes را انتخاب کن و بعد با وارد کردن گیفت کارتت اکانت خودت رو شارژ کن. بعد بازی که میخوای رو انتخاب کن و Buy رو بزن. بعد از اکانتت بیا بیرون یوزر و پسوردتت رو به طرف مقابلت بده. بعد اون وارد اکانتت میشه و گزینه Active As Primary رو فعال کن. حالا اون ازاکانت بیرون اومده و با اکانت خودش هم آنلاین هم آفلاین میتونه بازی کنه.

اکانت ظرفیت 1

خب دیگه الان با نحوه خرید god of war ragnarok و کارایی ظرفیت 2و3 آشنا شدی. مونده حالا ظرفیت 1 رو بشناسی و کاراییشو بدونی. قبل هرچیزی بگم فروشگاه ها این ظرفیت رو اصلا توصیه و تضمین نمیکنن.این ظرفیت داره در واقع از قابلیت Share کردن بازی های پلی استیشن 4 سوء استفاده میکنه. بخاطر همین موضوع هم هست که نسبت به اون دوتای دیگه قیمت پایین تری داره.

توی این حالت بعد از اینکه ظرفیت رو از فروشگاه خریدی یه زمان محدودی داری تا بازی که میخوای رو دانلود کنی. بعد از اون باید به طور کامل اینترنتتو قطع کنی. در واقع توی این ظرفیت اتصال به اینترنت ممنوعه.

اینجوری شرکت سونی متوجه نمیشه که داری از اکانت استفاده میکنی که بخواد لایسنس کنه تورو. اما یه ریسکی هم این وسط هست. اونم اینه که به محض اینکه به اینترنت وصل بشی بازی از اکانتت حذف بشه. اصلا شاید این وسط جریمه های سنگینی هم بشی.

خرید ظرفیت ها

خب راجب هرسه ظرفیتی که در اکانت وجود داره توضیح داده شد. با خوندن این توضیحاتی که بالا به شما داده شد کاملا متوجه میشید که هر اکانت برای یه چه چیزی خوبه.

حتی نحوه خرید و قیمت هر ظرفیت هم بهتون گفته شده. حالا بعد ازخوندن دقیق مطالب بالا میتونی تصمیم بگیری که چه اکانتی رو میخوای. ظرفیت 1 نسبت به دو ظرفیت دیگه قیمت کمتری داره.

البته این پایین بودن قیمت هم بالا به شما گفته شده و اینکه خرید و داشتن این ظرفیت ریسک بالایی داره. دو ظرفیت دیگه ایمنی بالاتری دارن.

چگونه بفهمیم اکانت PSN ما هک شده ؟

ایمن نگه داشتن حساب PSN شما برای توقف فعالیت های مخرب بسیار مهم است.اما چگونه می توانید بررسی کنید و بفهمید کسی از آن استفاده کرده است؟یا ممکن اکانت شما هک شده باشد،چگونه بفهمیم اکانت PSN ما هک شده ؟ آیا تا به حال بازی مورد علاقه خود را باز کرده اید و متوجه شده اید که جایی نیست که آن را ذخیره کرده اید؟متاسفانه با گرانی بازیهای اورجینال و روی آوردن به اکانت های هکی این اتفاق ممکن است برای شما بیفتد.

آیا کسی از اکانت PSN ما استفاده می کند؟

هر زمان که از حساب PSN شما استفاده می شود،برنامه PlayStation شما نشان می دهد که آنلاین هستید.برای بررسی خود، برنامه پلی استیشن را در گوشی آی او اس یا اندروید خود دانلود کنید.در مرحله بعد،با جزئیات حساب PSN خود وارد شوید.

چگونه بفهمیم اکانت PSN ما هک شده ؟

سپس،به سادگی بررسی کنید که آیا یک نقطه سبز رنگ در کنار نام کاربری شما در صفحه اصلی یا اطلاعات حساب وجود دارد. توجه داشته باشید که این گزینه را می توان از تنظیمات کنسول غیرفعال کرد،بنابراین ممکن است کاملاً دقیق نباشد.

روشهای جایگزین برای بررسی اینکه آیا شخصی از حساب PSN شما استفاده می کند یا خیر

اگر مشکوک هستید که شخصی از حساب PSN شما استفاده می کند،اما به اپ PSN خود دسترسی ندارید،می توانید از دوستان خود کمک بخواهید. دوستان PSN شما همچنین می توانند اتصال شما را از طریق برنامه،وب سایت یا کنسول PSN مشاهده کنند.

چگونه بفهمیم اکانت PSN ما هک شده ؟

همچنین می توانید به حساب PSN خود در وب وارد شوید و بررسی کنید آیا دستگاه های ناشناخته ای به حساب شما وارد شده اند یا خیر. برای انجام این کار ، به وب سایت PSN بروید و به Account> Device Management بروید.شما قادر خواهید بود لیست کامل کنسول هایی را که به حساب شما متصل هستند را مشاهده کنید.

خروج از نسخه موبایل