بی گناه چند شنبه ها میاد؟

محتوای خبر پنهان

معرفی سریال های نمایش خانگی که در نوبت پخش هستند

نمایش دانلود فیلم خانگی یکی از رسانه های مورد توجه و پر مخاطب این روزها است که پای بسیاری از کارگردانان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به آن باز شده است. استقبال مردم از سریال های نمایش خانگی، فیلمسازان را تشویق می کند تا سریالهای خود را در این رسانه توزیع کنند. این روزها که تب ساخت سریالها در شبکه نمایش خانگی بسیار داغ شده است مروری بر جدیدترین های نمایش خانگی در سال جدید داشته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

سریال پدرگواردیولا

دانلود سریال خارجی پدرگواردیولا سریالی جدید در نمایش خانگی به کارگردانی سعید نعمت اله است که تصویربرداری آن به تازگی تمام شده است. این سریال با روایت داستانی اجتماعی یکی از مجموعه های پرستاره در نمایش خانگی است که بازیگران مطرح بسیاری در آن به هنرمندی پرداخته اند.

بازیگران سریال پدرگواردیولا

حمید فرخ‌نژاد، امیر مهدی ژوله، سیامک صفری، سارا خویینی ها، آرش عدل پرور و … تیم بازیگران این مجموعه را تشکیل می دهند.

 هت فیلم سایت دانلود فیلم هندی

سرخ سفید

سریال سرخ سفید جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی بعد از سریال موفق زخم کاری است. داستان این سریال که یک درام اجتماعی است در سال‌های نخست پس از انقلاب اسلامی می‌گذرد و به زندگی چند کاراکتر در بستر اتفاقات سیاسی آن سال‌ها می‌پردازد. این مجموعه با نام موقت سرخ سفید تاکنون بازیگران خود را معرفی نکرده است اما بر اساس شنیده ها یکی از گزینه های احتمالی آن می باشد.

نیسان آبی 2

سریال نیسان آبی 2 به کارگردانی ، جدیدترین مجموعه طنزی است که برای پخش از نمایش خانگی آماده می شود. فصل اول این سریال با حضور ، ، جمشید هاشم‌پور، ، ، ایمان صفا، ، سیروس همتی، آرش ظلی پور و … با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد. ساخت فصل دوم مجموعه نیسان آبی کلید خورده است و این مجموعه یکی از گزینه های احتمالی نمایش خانگی در نوروز 1402 است.

بی گناه

سریال بی‌گناه، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی‌ ، جدیدترین مجموعه در حال ساخت برای پخش از شبکه نمایش خانگی است. مصطفی کیایی که اولین سریال خود به نام همگناه در نمایش خانگی را منتشر کرد در دومین تجره خود به عنوان تهیه کننده با مهران احمدی همکاری می کند. سریال بی گناه با قلم عماد رضایی نیک و رضا علی‌پور با سرپرستی ، به نگارش درآمده است. در سریال بی گناه حضور محسن کیایی ، ، ، و مهران احمدی قطعی شده و اسامی بازیگران دیگر به زودی معرفی می شوند.

سریال خون‌سرد

خون‌سرد سریالی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار  در نمایش خانگی است که بازیگران آن از اردیبهشت ماه 1401 مقابل دوربین قرار گرفته اند. اولین قسمت این سریال 28 مرداد ماه سال جاری به طور اختصاصصی از فیلم نت منتشر خواهد شد.

بازگیران سریال خون‌سرد

خون‌سرد یکی از سریال هایی است که در سکوت خبری ساخته شده و تنها بازیگر این مجموعه می باشد که نام او معرفی شده است.

آمستردام

سریال آمستردام به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگزلو، یکی از مجموعه های پربازیگر در شبکه نمایش خانگی است که ساخت آن در سال جاری آغاز شده است.  آمستردام درامی عاشقانه و اجتماعی است و داستان زندگی چند دوست را روایت می کند که درگیر ماجرایی عاشقانه شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برای آنها رقم می زند.

بازیگران سریال آمستردام

مهدی سلطانی ، هنگامه قاضیانی ، نسیم ادبی، مجتبی پیرزاده ، ارمیا قاسمی و رویا جاویدنیا در این سریال هنرنمایی کرده اند.

عقرب عاشق

عقرب عاشق سریالی جدید به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق در نمایش خانگی است که مراحل پیش تولید آن از مهر ماه سال 1400 آغاز شده است. این سریال تخیلی، عاشقانه و اجتماعی به معضلات اجتماعی بسیاری همچون حسد ، دروغ و … می پردازد.

بازیگران سریال عقرب عاشق

آرمان درویش ، و بازیگرانی هستند که تاکنون برای حضور در سریال عقرب عاشق به توافق رسیده اند.

سووشون

سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی یکی از سریال های جدید نمایش خانگی است که وارد مرحله تولید شده است. سریال سووشون بر اساس رمانی به همین نام، اثر نویسنده ی مطرح ادبیات ایران «سیمین دانشور» ساخته می شود و تنها بازیگری است که نام او برای حضور در این مجموعه معرفی شده است.

سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی یکی از محصولات شبکه نمایش خانگی در سال 1400 است که در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. داستان این سریال کمدی و تاریخی در ابتدای قرن چهاردهم می گذرد و وقتی شاه متوجه جنبش های نوظهور مربوط به حقوق زنان می شود به یکی از اهالی دربار خوود ماموریت ویژه ای می دهد تا …

سریال آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی سعید خندق آبادی و بروز خوش رزم یکی دیگر از سریال های درحال ساخت برای نمایش خانگی است که به زندگی ناصرالدین شاه می پردازد. داستان این سریال که در دوره قاجار می گذرد، عشق های ناصرالدین شاه را در دو فصل روایت می کند.

سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی، یکی از مجموعه های جدیدی است که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می شود. در این سریال که درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر تئاتر روایت می شود تاکنون به عنوان بازیگر اصلی معرفی شده است

درباره سریال بی گناه

سریال بی گناه نام سریالی است که در پلتفرم فیلیمو برای مخاطبان پخش می‌شود. این سریال که یک درام اجتماعی است، توسط مهران احمدی کارگردانی شده و از یک‌شنبه، ۶ شهریور‌ماه در نوبت پخش قرار گرفته شد. در این مطلب از به معرفی کامل سریال بی گناه پرداخته ایم و همچنین اخبار مربوط به این سریال و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال بی‌گناه منتشر شده خواهید خواند.

مشخصات سریال بی گناه

زمان پخش سریال بی گناه

قسمت اول سریال بی گناه از ۶ شهریور ۱۴۰۱ از فیلمیو منتشر شده است و هر هفته روز یکشنبه قسمت جدیدی از آن منتشر میشود.

داستان سریال بی گناه

در خلاصه داستان سریال بی گناه آمده است: بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب

سریال های نمایش خانگی 1401 (فیلیمو)

در این قسمت سریال هایی که از پلتفرم فیلیمو در سال 1401 پخش می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه جدول پخش سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۱ فیلیمو را نیز می‌توانید ببینید.

نام سریال زمان پخش
روزی روزگاری در مریخ سه شنبه 8 صبح
یاغی پنجشنبه 8 صبح
بی گناه به زودی

1. سریال جیران از سریال های نمایش خانگی 1401

از سریال های نمایش خانگی 1401 فیلیمو، ، در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از این بستر پخش شد. این سریال در سال جدید مخاطبان را بسیار جذب کرد و  پر بیننده ترین سریال جدید ایرانی ۱۴۰۱ محسوب می‌شد. در گذشته حسن فتحی را با سریال تاریخی اما غیرواقعی شهرزاد دیدیم و حال باری دیگر فتحی سراغ تاریخ اما از نوع واقعیش رفته. جیران قصه دخترکی به نام خدیجه است که ناصرالدین شاه عاشقش می‌شود و او را از عشق و زندگیش جدا می‌کند. خدیجه لقب جیران را می‌گیرد و در حرمسرا سوگلی می‌شود.

با این‌که باری دیگر موضوع هوس‌‌های شاهان قاجار است و دوباره یک مثلث عشقی دیگر مانند شهرزاد در این قصه می‌بینیم اما نوع نقش آفرینی بازیگران و فضای خیره کننده این مجموعه، جیران را تبدیل به یکی از دیدنی‌‌ترین سریالهای جدید ایرانی 1401 می‌کند. اما این سریال با اقبال مواجه نشد و پخش آن در تاریخ 29 تیرماه 1401 توقیف و در 27 ام مرداد از فیلیمو حذف شد.

2. سریال ساخت ایران ۳ از سریال های نمایش خانگی 1401

یکی دیگر از سریال های جدید نمایش خانگی ۱۴۰۱ شبکه خانگی فیلیمو، است. این مجموعه از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع به پخش شد و هم اکنون نیز درحال پخش است. فصل اول سریال ساخت ایران ابتدا در سال ۱۳۹۰ از رسانه خانگی پخش شد. این سریال جدید ایرانی ۱۴۰۱ که بعدها از شبکه آی فیلم نیز پخش شد، جز سریالهای جدید ایرانی 1401 است که طرفداران بسیاری داشت.

داستان این مجموعه از سریال های خانگی ۱۴۰۱ درباره بهم گره خوردن کارهای غلام، مرتضی و سیاوش است. غلام به ستاره علاقه دارد و درپی کارهای او در تلاش و تکاپوست، از آن طرف سیاوش هم می‌خواهد انتقام شیرین را از ستوده بگیرد. ساخت ایران ۳ از سریال های جدید شبکه، در گذشته بسیار موفق بوده، زیرا وجود امین حیایی در این مجموعه خود دلیل بزرگی برای پرمخاطب شدن آن است. البته داستان و صحنه‌‌های جذاب نیز مزید برعلت هستند. تاکنون اخبار ساخت فصل چهارم این سریال تایید نشده است.

3. سریال شب های مافیا ۴ از سریال های نمایش خانگی 1401

یکی دیگر از سریال های نمایش خانگی 1401، سریال یا مسابقه است. شب‌های مافیا مسابقه‌ای سرگرم کننده و به صورت بداهه است. یعنی کارگردان و مجری هیچ دخالتی در جریان این مسابقه ندارند. این سریال جدید ایرانی ۱۴۰۱ ، به این صورت است که در هر سه قسمت یا یک فصل آن ۱۲ بازیکن‌ دارد. در قسمت سوم آن‌ها به یک فینال اولیه می‌رسند تا به فینال نهایی برسند. این اثر از سریال های خانگی ۱۴۰۱ است و تاکنون 10 قسمت آن منتشر شده

سریال های شبکه نمایش خانگی که در حال پخش هستند

جیران

سریال جیران از سریال های در حال پخش شبکه خانگی: این سریال به کارگردانی حسن فتحی میباشد و بازیگرانی چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی و حسین پاکدل درآن به هنرنمایی پرداخته اند. موضوع اصلی فیلم قصه جیران دختری روستایی است که که ناصرالدین شاه عاشقش می‌ شود و او را از عشق و زندگیش (سیاوش) جدا می‌کند. خدیجه به دلیل چشمان درشتش لقب جیران را می‌گیرد و در حرمسرا سوگلی می‌شود،تا الان 19 قسمت ازین سریال پخش شده و این سریال جمعه ها ساعت 8 صبح می آید.

راز بقا

سریال راز بقا از سریال های در حال پخش شبکه خانگی: این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی میباشد و بازیگرانی چون بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار و در آن به هنرنمایی پرداخته اند، این سریال در مورد دو برادر به نام‌های رحیم (بهرام افشاری) و حاتم (حسن معجونی) است. رحیم مردم آزار و بیکار و حاتم مردی بی عرضه است. حاتم در رویای داشتن مقام و منصب دست و پا می‌زند. این سریال در قالب 16 قسمت ساخته شده است.

ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 از جمله سریال های در حال پخش شبکه خانگی: این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی میباشد و بازیگرانی چون امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد و مینا وحید در آن به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این سریال علاقه غلام به ستاره و کمک به او میباشد که با ماجراهای دیگر گره می خورد. تاکنون 16 قسمت ازین سریال آمده است این سریال چهارشنبه ها 8 صبح می آید.

مهمانی

این سریال به کارگردانی ایرج طهماسب می باشد و بازیگران و چون ایرج طهماسب، هوتن شکیبا، کاظم سیاهی، سهیل مستجابیان، الی امامی و امیر ادیب در آن به هنرنمایی پرداخته اند. بهترین شخصیت این سریال (بادوم) و پس از آن پشه است. تاکنون 15 قسمت ازین سریال پخش شده، این سریال را می توان 5 شنبه ها ساعت 21 از نما آوا دانلود کرد.

شب های مافیا 4

سریال شب های مافیا 4: این سریال یا مسابقه به کارگردانی سعید ابوطالب میباشد. شب‌ های مافیا مسابقه‌ای سرگرم کننده و به صورت بداهه است. یعنی کارگردان و مجری هیچ دخالتی در جریان این مسابقه ندارند. این مسابقه 4 فصل دارد.

جوکر

این سریال به کارگردانی احسان علیخانی، سید حامد میرفتاحی میباشد، تاکنون7 فصل از این مسابقه پخش شده است. جوکر را می توان دوشنبه ها ساعت 8 صبح از سایت فیلیمو تماشا کرد.

نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی: این سریال به کارگردانی روح الله حجازی بوده و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، ، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف و مهران غفوریان در آن به هنر نمایی پرداخته اند، داستان این اثر از سریال های خانگی ۱۴۰۱ درباره دختری به نام لیلی است که به وسیله کتابی مرموز می‌فهمد او و خانواده‌اش تاکنون در زمان‌های زیادی زیسته‌اند. تا کنون 10 قسمت ازین سریال منتشر شده است، این سریال را می توان دوشنبه ها ساعت 20 از نما آوا تماشا کرد.

یاغی

سریال یاغی: این سریال به کار گردانی میباشد، بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی در آن به هنرنمایی پرداخته اند، اقتباسی از رمان سالتو اثر مهدی افروزمنش و درباره به تباهی کشیدن جوانی از طریق ورزش کشتی و ناجوانمردانگی‌های دنیای پشت پرده ورزش است. تا کنون 5 قسمت ازین سریال آمده، ساعت پخش این سریال 5 شنبه ها 8 صبح میباشد.

سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی، فانتزی، خانوادگی می‌باشد. داستان این سریال در مورد مرد خلافکاری به نام ناصر است، شغل او شرط بندی است و همیشه در آن شکست میخورد، او می خواهد به بزرگترین قمار زندگی خود دست بزند اما قبل از آن باید خودش را از چشم طلبکاران و دشمنانش پنهان نگه دارد.

اما بخش اصلی داستان از جایی شروع می شود که در کره مریخ لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات زندگی و کار خودش، در انتظار یک بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد، در همین هنگام ناصر راهی مریخ می شود و داستان بدشانسی و شکست او این بار در سیاره ی دیگری اتفاق می افتد.

سریال های جدید ایرانی که قرار است در آینده در شبکه خانگی پخش شوند

  1. سریال آهوی من مارال با بازی حسن معجونی، ترلان پروانه گوهر خیراندیش، بهناز جعفری، لاله اسکندری و فریبا کوثری
  2. سریال شبکه مخفی زنان با بازی احمد مهران فر، حمید فرخ نژاد، سیامک انصاری، ، لیلا حاتمی، لیلا زارع و مهدی هاشمی
  3. سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، مهران غفوریان، آرش عدل‌پرور (آرش AP)
  4. سریال بیگناه با بازی ، مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان
  5. سریال آمستردام با بازی هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی
  6. سریال عقرب عاشق با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی
خروج از نسخه موبایل