چگونه از علی بابا خرید کنیم و در آمازون بفروشیم؟

محتوای خبر پنهان

نکات مهم خرید از علی بابا و فروش در آمازون

آیا در آمازون فروشنده هستید؟ برای دستیابی به جایگاهی در بین فروشندگان برتر، باید کنترل کیفیت بهتر، قیمت پایین تر و مهمتر از همه اعتماد خریدار را ایجاد کنید. خب، این همه را از کجا می آورید؟ با تامین منابع مناسب به عنوان مثال، در علی بابا خرید کنید و در آمازون بفروشید. شاید تعجب کنید که چرا؟ خرید از علی بابا به شما کمک می کند تا موجودی را با قیمت های بسیار پایین و بالا بدست آورید محصولات با کیفیت.

بعداً می‌توانید محصولات را در آمازون بفروشید تا در بین تأمین‌کنندگان معتبر جایگاهی پیدا کنید. آیا این چیزی است که شما از قبل انجام می دهید؟ اگر بله، شگفت انگیز است. امروز، ما یک استراتژی بهتر برای خرید و فروش موجودی تحت برچسب خصوصی شما ایجاد می کنیم.

مزایا و معایب: خرید در علی بابا و فروش در آمازون

منبع یابی محصول از علی بابا تا آمازون FBA یکی از اجزای سازنده فروش شما در آمازون است. هنگام خرید از علی بابا و فروش در فروشگاه آمازون، جنبه های مختلفی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید. برای برجسته کردن آن بخش ها، جوانب مثبت و منفی را اضافه کرده ام.

مزایا:

منفی:

چه نوع محصولاتی ارزش فروش در آمازون را دارد؟

·         قیمت خرده فروشی بین 25 تا 50 دلار

ما متوجه شدیم که این محدوده قیمت، پوشش هزینه‌های مستقیم را آسان می‌کند هزینه کالاهای فروخته شده، هزینه های آمازون و هزینه های تبلیغات.

اگر بالاتر از 50 دلار باشد، و نرخ تبدیل شما، درصد افرادی که کالای شما را می بینند و خرید می کنند کاهش می یابد.

·         فصلی کم

ما به دنبال محصولاتی هستیم که در طول سال و نه صرفاً در دوره های فصلی خاص به فروش می رسند.

Google Trend Report با برنامه افزودنی Chrome گنجانده شده است تا جهش‌های فروش فصلی را تشخیص دهد که می‌توانید از آن اجتناب کنید.

·         زیر 200 بررسی

محصولات با نظرات منفی یا مثبت زیر 200 عالی هستند، اما برای فروشنده برتر آمازون (کمتر از 100 عالی است!)

·         کوچک (در جعبه کفش جا می شود) و سبک وزن

واردات آن از طریق Air بسیار سریعتر و آسانتر است، بنابراین شما به چیزی نیاز دارید که واردات آن خیلی گران نباشد.

·         قابل بهبود است

شما می توانید بازخورد مورد رقیب خود را پیاده سازی کنید بررسی و یک آیتم بهبود یافته و برتر بسازید.

·         آسان برای ساخت

شما نمی خواهید برخورد کنید کنترل کیفیت یا چالش های فرآیند تولید، درست است؟ از وسایل الکترونیکی، شیشه یا محصولات بسیار پیچیده دوری کنید.

این 7 ابزار به شما کمک می کند تا تجارت آمازون را شروع کنید

در نظرسنجی های مختلف انجام شده، فروشندگان جدید در پلتفرم آمازون FBA می گویند که انتخاب محصولات برای کسب و کار آمازون FBA خود را چالش برانگیز می دانند.

امروزه موارد متمایز مختلفی وجود دارد ابزار تحقیق کلمات کلیدیو در اینجا، بهترین ابزارها را فهرست کرده ایم محصولات آمازون را کشف کنید.

جنگل پیشآهنگی      فروشندگان آمازون عاشق جستجوی جنگل هستند زیرا این ابزار برای کاربران کروم به عنوان افزونه کروم برای ارائه ایده های محصول در دسترس است.

با استفاده از این ابزار، سپس مطالعات موردی، کتاب های الکترونیکی و وبینارها را برای رشد برند خود دریافت می کنید.

AMZ Scout          Amz Scout یک روش جامع و رقابتی برای کشف محصولات است. وب سایت AMZ Scout دارای یک محاسبه گر هزینه FBA رایگان و یک برآورد فروش رایگان آمازون است.

پایگاه AMZ             با استفاده از این ابزار، فروشندگان می توانند شماره های ASIN و توضیحات محصولات را در کمترین زمان کشف کنند.

به همین ترتیب، سایت دسترسی سریع به آن را می دهد علی بابا، علی اکسپرسابزارهای جستجوی وب CamelCamelCamel، eBay و Google.

نگه داشتن یک        نمایشگر محصول و ردیاب محصول Keepa را می توان به صورت رایگان بارگیری کرد.

این برنامه به طور مداوم به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که مشتریان به آخرین محصولات قابل دسترسی نزدیک می شوند، و Keepa نیز دسترسی به لیست های پرفروش را برای سریعتر کردن روند ارائه می دهد.

CamelCamelCamel          کاربران می توانند این ابزار را دانلود کنند و می توانند از آن به عنوان یک برنامه کاربردی یا حتی در مرورگرهای وب خود استفاده کنند. انتخاب باشماست.

لیست مفیدی از محصولات مورد علاقه در بین خریداران در صفحه اصلی وب سایت وجود دارد.

کلمه کلیدی بازرس  این مجموعه ای از ابزارهای فروش آمازون است. با استفاده از این ابزار می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  1. جستجوی مستقیم کلمه کلیدی
  2. KIPRT
  3. جستجوهای ASIN معکوس
  4. تستر نمایه سازی
  5. روند کلمات کلیدی

گوگل       با استفاده از Google trends می توانید مطمئن شوید که محصولات سودآور شما در سایت آمازون به فروش می رسد.

  1. محبوبیت محصول شما
  2. جایی که دقیقاً همان محصول شما محبوب ترین است
  3. روندهای مشابه قبلی
  4. زمان مناسب برای محصول شما
  5. دزدکی حرکت کردن در رقبای خود

چگونه با خیال راحت و ارزان از علی بابا خرید کنیم؟

علی بابا سایت امنی است که کسب‌وکارها محصولات را به صورت عمده برای فروش آنلاین یا در فروشگاه‌های آجری تهیه می‌کنند. اما، برخی از خریداران شکایت دارند که از آنها کلاهبرداری شده است. تا حدودی 100% درست است. میدونی چرا؟ مهم نیست که از علی‌بابا یا آمازون استفاده می‌کنید، خطراتی وجود دارد.

سوال این است؛ چگونه محصولات را با خیال راحت و ارزان در علی بابا بخریم.

اصلا مشکلی نیست چندین مرحله برای خرید ایمن وجود دارد. مثلا:

سپس می توانید با استفاده از نوار جستجو برای یافتن محصول دقیقی که به دنبال فروش آن هستید، شروع کنید. علی بابا دسته بندی محصولات و تولیدکنندگان مشابه را در اختیار شما قرار می دهد. شما باید از بیش از یک تولید کننده نمونه سفارش دهید تا بتوانید کیفیت را با هم مقایسه کنید. همیشه باید قبل از انجام سفارش بزرگتر نمونه سفارش دهید. ممکن است صبر کردن خسته کننده به نظر برسد، اما اگر به شما کمک کند محصول مناسب را پیدا کنید و از هرگونه مزاحمت اجتناب کنید، ارزشش را دارد. هنگام خرید در علی بابا و واردات از چین باید از کلاهبرداری های کلاهبرداری خودداری کنید

چگونه می توان ارسال Alibaba خود را به آمازون FBA ترتیب داد؟

من معتقدم که شما فروشنده آمازون FBA هستید. درست میگم؟ از آنجایی که آمازون FBA از شما می خواهد که موجودی را به انبار FBA آمازون منتقل کنید. بنابراین، چگونه این کار را انجام خواهید داد؟ مشکل ساز به نظر می رسد، درست است؟ اگه درست باشه مشکلی نیست چندین روش حمل و نقل برای بررسی وجود دارد:

بسته به زمان تحویل و هزینه های حمل و نقل، هر یک از آنها را برای ارسال مستقیم به انبار آمازون انتخاب کنید. فروشندگان مبتدی معمولاً می توانند از طریق یک تامین کننده برای ارسال هماهنگی کنند، زیرا اولین محموله احتمالاً برای حمل و نقل هوایی در مقابل حمل دریایی به اندازه کافی کوچک خواهد بود. یا می توانید یک باربری را پیدا کنید که به ترتیب محموله های دریایی کمک کند، ترخیص کالا از گمرک، بسته بندی و موارد دیگر.

چگونه فروش را در آمازون با موفقیت شروع کنیم؟

آیا سفر خود را به عنوان فروشنده آمازون آغاز می کنید؟ عالی! مراقب موقعیت پرفروش در آمازون باشید. به یاد داشته باشید، نیازی به مجوز کسب و کار برای شما نیست خرید و فروش کسب و کار اینترنتی. در اینجا یک استراتژی خوب وجود دارد که چگونه می توانید به آن دست یابید.

1. انجام تحقیقات محصول

تحقیق محصول اولین و مهم ترین گام است. برای شکار محصولات، می‌توانید چندین ابزار تحقیق محصول مانند AMZ Sout و Helium 10 را امتحان کنید.

2. فهرست موجودی

اگر مورد صحیح را پیدا کرده اید و می خواهید محصولات سفارشی برای برند خود ایجاد کنید، هیچ چیز بهتر از این نیست. حساب مرکزی فروشنده آمازون را باز کنید. برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و موارد را فهرست کنید. سئو را انجام دهید، تصاویر با کیفیت بالا اضافه کنید و در صورت امکان ویدیوهای محصول برچسب خصوصی خود را با لوگوی سفارشی خود در لیست محصولات قرار دهید. بسته به اینکه چند برند می خواهید راه اندازی کنید، می توانید چندین نام تجاری داشته باشید.

3. مراقب قیمت باشید

مشتریان روی میانگین قیمت تمرکز می کنند. اگر قیمت محصول شما بالاتر از سایرین باشد، ممکن است نتوانید اقلام بیشتری نسبت به رقبای خود بفروشید. بنابراین، برنامه عمل در این مورد چیست؟ چیز خاصی نیست. قیمت محصولات سایر فروشندگان آمازون را بررسی کنید و قیمت های رقابتی را لیست کنید. برای تعیین حاشیه سود خود، باید هزینه های خود را از قیمت فروش خود کم کنید.

4. بازاریابی مناسب انجام دهید

بازاریابی افراد را درگیر می کند و به آنها اجازه می دهد بدانند چرا باید کالای شما را ترجیح دهند. این مرحله ای است که در آن باید طرفداران بیشتری را دنبال کنید و مبارزات بیشتری را اجرا کنید. حتی شما باید تبلیغات محصولات حمایت شده آمازون را امتحان کنید تا به نتیجه برسید.

5. بوم!

آیا همه کارها را انجام داده اید؟ اگر بله، هیچ چیز دیگری ضروری نیست. تمام مراحل فوق شما را در کوتاه ترین زمان به قله های موفقیت می رساند.

کسب درآمد از سایت آمازون و علی بابا

بسیاری از مردم زمانی که اسم آمازون سر زبان می آید، خرید اینترنتی در ذهنشان شکل میگیرد. اما بی اطلاع از اینکه پشت این داستان، فروشندگان ثالث قرار دارند، نه خود آمازون! Seller FBA Amazon به فروشندگانی گفته می گردد که در آمازون محصولات خود را عرضه می نمایند و به این کسب و کار Business FBA گفته می گردد. چرا که آمازون یک پلتفرم است که فروشندگان را به مشتریان وصل میکند.

چگونه کسب و کار آمازون را آغاز کنم؟

آنچه که در خصوص آمازون بسیار عالی است، این است که فقط یک راه تنها برای آغاز کسب کار آمازون وجود ندارد. راه های جالبی برای فروش در آمازون وجود دارد و تنها چیزی که می توان گفت، ساده بودن آغاز کار فروش در آمازون است. زمانیکه معین کردید که قصد فروش چه چیزی را در آمازون دارید، میتوانید مراحل ثبت نام را انجام دهید که بسیار آسان است.

مراحل قدم به قدم برای ثبت نام فروشنده در آمازون

فرض کنید که شما قصد دارید که یک کسب و کار آنلاین را آغاز کنید اما مطمئن نیستید که از کجا آغاز کنید. البته گزینه های زیادی وجود دارد مانند eBay و Etsy، وبلاگ نویسی و Bitcoin وجود دارند. که شاید فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال امروزه موضوع بسیار داغی باشد ولی مخاطره های بسیار زیادی به همراه دارد.

اما فروش محصول در سایت آمازون یکی از روش های کسب درآمد دلاری است که آینده بسیار روشنی دارد و شما میتوانید با فراگیری نحوه ثبت نام و چگونگی فروش محصول در سایت آمازون سرمایه گذاری مطمئن و بی دغدغه ای داشته باشید که در ادامه مراحل اولیه برای آغاز تجارت آمازون را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه می توان کسب و کار آمازون را در سه مرحله ساده آغاز کرد.

ثبت نام و ایجاد حساب در آمازون

اولین قدم برای شما، ساخت حساب کاربری آمازون است. در ابتدا حتی باز کردن اکانت خریدار هم کافیست و احتیاج به اکانت سلر (فروشنده) ندارید ولی ترجیحا در صورت امکان (ساخت اکانت فروشنده آمازون آمریکا یا کشوری که در آن می خواهید فعالیت خود را آغاز کنید) لیست کشورهای مورد تایید آمازون به صورت Individual و دادن آدرس آمریکا در قسمت Addresses Delivery بیشتر توصیه می گردد. شما می توانید با استفاده از اکانت Buyer حتی خرید های خود را هم از آمازون انجام دهید.

تفاوت بین بیزینس و شرکت

برای باز کاردن حساب کاربری پرو (حرفه ای) در آمازون احتیاج نیست که حتما شرکت داشته باشید. با این حال، اگر Sole Proprietor یا همان شخص هستید، همچنان به عنوان یک بیزینس شناخته میشوید. این امر ممکن است مستلزم این باشد که شما بیزینس خود را رجیستر نموده باشید. بیشتر شهرها و کشورها احتیاجمند لایسنس بیزینس هستند حتی برای افرادی که بیزینس شخصی دارند و در خانه به فعالیت مشغول هستند. این سوالی است که از افراد متخصص در این زمینه در کشور خود بایستی بپرسید. شما همچنین باید برای درآمد خود مالیات پرداخت کنید، چه فرد باشید چه شرکت. این قوانین مالیاتی است که در هر کشوری حاکم است.

ممکن است آمازون آنرا از شما درخواست کند. می تواند ایده خوبی باشد که شرکت خود را ثبت کنید و سپس با در نظر دریافت موارد مالیاتی، بیمه، ریسک های قانونی و سایر موارد تصمیم خود را بگیرید. بهتر است در این زمینه با حسابدار یا وکیل خود صحبت به عمل آورید.

سایت علی بابا چه تفاوت هایی با سایت آمازون دارد؟

تفاوت های فرهنگی آمازون با علی بابا

اگر در تجارت الکترونیک تازه کار هستید، چیزهایی وجود دارد که باید در خصوص سایت علی بابا و فرهنگ چینی بدانید. درک این تفاوت ها به شما یاری می نماید که راحت تر با فروشنده های چینی صحبت و مذاکره نمایید و مراحل کار بهتر پیش خواهد رفت.

مسلما مانع زبان برای بسیاری از فروشنده ها و تامین نماینده های چینی وجود دارد. با وجود این که بسیاری از نماینده های فروش در سایت علی بابا می توانند انگلیسی بخوانند و بنویسند و متوجه شوند همچنان مشکلاتی برای ارتباط با آنها مخصوصا هنگام ایمیل زدن وجود دارد.

از طرف دیگر کلمات تعارفی آنها هم تفاوت دارد و برای آنها استفاده از کلماتی مانند Honey و Dear در ایمیل ها عادی می باشد. ضمناًً مطمئن باشید که احترام کامل را در موقع صحبت و تعامل با آنها کامل رعایت می کنید.

عادات کاری و تعطیلات برای فروش محصول در سایت علی بابا

بسیاری از کارگران در چین با سیستم 996 کار می نمایند، این یعنی از 9 صبح تا 9 شب و 6 روز در هفته. این هفته های جاری 72 ساعته شاید برای افرادی که به 40 ساعت کار در هفته عادت دارند عجیب باشد ولی در چین این موضوع بسیارعادی میباشد.

از طرف دیگر، کارگران چینی 4 هفته تعطیلات خاص در سال دارند. فستیوال بهاره که همان سال نوی چینی می باشد، Qingming که فستیوال غباررویی از مقبره ها می باشد، روز کارگر و فستیوال Dragonboat.

هر چهار مور بالا حدود یک هفته یا بیشتر طول می کشند و در این زمان ها بیشتر چینی ها کار نمی نمایند. این بر روی سرعت دریافت پاسخ ایمیل شما تاثیر می گذارد و همچنین زمان فراوری محصول و ارسال آن.

علاوه بر این ها بین ماه های اکتبر تا دسامبر هم سفارشات چند برابر می گردد و سرعت فراوری پایین می آید.

چینی ها هم مانند آمریکایی ها روزهای مخصوص خرید دارند، آنها به جای بلک فرایدی روز Singles Day دارند که 11 نوامبر می باشد.

درست مانند بلک فرایدی در آمریکا، Singles Day عظیمترین روز خرید در چین می باشد. یکی از نکات مثبت این روز این است که بسیاری از کالاهای سایت علی بابا در این روز تخفیف دارند که مانند سایت آمازون در بلک فرایدی و سایبرماندی و پرایم دِی تخفیف های زیادی دیده می گردد.

ریسک ها وخطرهای کار با سایت علی بابا Alibaba چیست؟

مانع زبانی تنها مسئله ای نیست که خریداران هنگام کار با سایت علی بابا با آن مواجهند. با وجود این که پروتکل های امنیتی زیادی برای جلوگیری از کلاهبرداری در این سایت وجود دارد ولی همچنان نمونه هایی از آن دیده می گردد. برای همین است که تحقیقات کامل باید در خصوص فراوری نماینده ها در همه موارد انجام داد. که معمولا اگر تصمیم به این دارید تا محصولات خود را در سایت علی بابا یا سایت آمازون به فروش برسانید حتما با یک مجموعه معتبر که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید.

اگر فراوری نماینده ای بیشتر با خریداران آمریکایی تعامل داشته باشد شما بیشتر میتوانید به آن اعتماد کنید. از طرف دیگر دیتابیس فراورینماینده های تجاری که فراوری نماینده با آنها کار نموده نشان می دهد که چقدر آن فراورینماینده قابل اعتماد است که این لیست میتواند شامل برندهای عظیم مانند تارگت و والمارت و آمازون باشد.

آیا سایت علی بابا در آمریکا هم فعالیت خواهد داشت؟

در اواسط 2019 سایت علی بابا گفت که می خواهد در آمریکا هم فعالیت داشته باشد. این یعنی روش های پرداخت بومی، ابزارهای بازاریابی و سایر منابع برای فروشنده های آمریکایی.

علاوه بر این سایت علی بابا قول هزینه 2000 دلاری بدون سود به فروشنده های آمریکایی را داده است.

هر چند این برای فروشنده های تازه کار هزینه زیادی محسوب می گردد ولی ده ها هزار دلار برای فروشنده های آمازون در این پلتفرم صرفه جویی خواهد داشت.

فروش محصول در سایت آمازون و علی بابا از ایران

با توجه به شرایط موجود فروش محصول در سایت های آمازون و علی بابا برای کاربران ایرانی غیر ممکن است ولی در حال حاضر شرایط های بسیار زیادی فراهم شده که حتی کاربران ایرانی علاوه بر خرید از سایت آمازون میتوانند محصولات خود را در سایت این دو غول عظیم که عظیمترین فروشگاه های اینترنتی دنیا هستند به فروش برسانند و کسب درآمد ارزی داشته باشند. حتی اگر محصولی برای فروش در آمازون ندارید نگران نباشید برای این مسئه نیز راهکارهای بسیاری وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل