آیا سایت مکس نامبر بهترین سایت خرید شماره مجازی است؟

بنابراین‌، Hushed Anonymous Phone Numbers یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های شماره مجازی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از Textfree می‌توانید به شماره‌های مجازی «آمریکایی» دسترسی داشته باشید. برای شروع استفاده از خدمات این شرکت، ابتدا باید اکانت فیسبوک یا گوگل خود را تأیید کنید. Textfree خدمات بسیار زیادی ارائه می‌دهد و کاربران آن می‌توانند هر سرویسی که به آن نیاز دارند، فعال کنند. ممکن است صاحب کسب‌وکار باشید و برای ارتباط با مشتریان نیاز به داشتن حسابی به غیر از حساب اصلی خود دارید.

پیشنهاد می کنیم برای وبسایت ساخت شماره مجازی رایگان حتما از Smart Call استفاده کنید. شماره مجازی همانطور که از نامش مشخص است شماره تلفنی به صورت مجازی است و وجود فیزیکی ندارد! این شماره های مجازی توسط یک سری از سایت ها ارائه می شوند که توسط نرم افزارهایی که دارند به صورت مجازی ساخته می شوند.

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان ؛ چگونه شما…نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون های …مزیت های یادگیری زبان ترکی استانبولیرفرش ریت چیست و نمایشگرها…نسخه وب کلاب هاوس با قابلیت Room Insight… این سایت نیز برای ساخت شماره مجزی بسیار مناسب است اما فقط شماره مجازی رایگان آمریکا را ارائه می‌دهد. این برنامه که رایگان هم نیست شماره های کشور انگلستان آلمان هلند و … را ارائه میدهد که با آموزشی که در لینک زیر قرار دادیم میتوانید یک اکانت انگلیس برای خودتون بسازید.

ساخت شماره مجازی

توجه داشته باشید که در Smart Call شماره مجازی ها به صورت تصادفی ایجاد می شوند. برای تغییر آن باید مجدد با شماره دیگری در برنامه ثبت نام کنید. سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی زیادی هستند که شماره مجازی کشورهای روسیه، اندونزی، کانادا و آمریکا ارائه می دهند ولی همیشه در دسترس نیستند! یعنی هر زمانی که بخواهید قادر نیستند از آن ها شماره مجازی بگیرید.

همان طور که در ابتدا عنوان کردیم در بخش دوم مقاله قصد داریم به مزایا و محاسن ساخت شماره مجازی اشاره کنیم تا بفهمیم که این شماره تا چه حد می‌تواند خوب و مفید باشد. در ادامه استفاده از شماره مجازی برای ساخت حساب اپل‌ آی‌دی، تلگرام و واتساپ از طریق اپلیکیشن‌های معرفی‌شده آموزش داده می‌شود.

RingCentral نام دیگری است که در بین ارائه‌دهندگان خدمات شماره مجازی زیاد به چشم می‌خورد. این شرکت پیشنهادهای خوبی برای مشاغل کوچک و بزرگ ارائه می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید ویژگی‌هایی که برای نیازهای شغلی شما مهم هستند دریافت کنید. در واقع ما می‌توانید در عرض چند دقیقه همه موارد لازم را فعال کنید. در صورت داشتن هرگونه سؤال، به پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته دسترسی خواهید داشت.

شبیه ساز های اندروید را بشناسیم

تمام اطلاعات شخصی ماند ایمیل و شماره تماس خود را وارد کرده و یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید. ابتدا اپلیکیشن Textme را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید و با استفاده از این اپلیکیشن یک شماره مجازی انگلستان ایجاد کنید. این اپلیکیشن مقداری حرفه ای تر از روش های قبلی برای دریافت شماره مجازی و اختصاصی از خارج از کشور است .

اگر سوالی در مورد استفاده از این اپلیکیشن داشتید می توانید در بخش نظرات این پست بپرسید . هنگام ثبت نام از شما اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی ایمیل و پسورد خواهد خواست سپس مرحله اصلی یعنی انتخاب شماره است که شما به انتخاب شماره مورد نظرتان می توانید شماره مجازی اختصاصی خارج از کشور داشته باشید . شما به کمک اسکایپ و گوگل ویس میتوانید شماره اختصاصی مجازی داشته باشید اما با توجه به تحریم هایی که کشور های امریکایی برای ایرانی قائل شدند ، استفاده از شماره های مجازی این سرویس ها برای شما امکان پذیر نخواهد بود .

آموزش جامع ساخت شماره مجازی ؛ از کاربرد تا برنامه های ساخت شماره مجازی

البته شماره مجازی تنها برای صاحبان کسب و کار مناسب نیست و هر شخصی می‌تواند با داشتن یک شماره مجازی از آن استفاده کند. همیار آکادمی در این مقاله دلیل ساخت شماره مجازی را بیان می‌کند و پس از آن به بیان مزایای آن می‌پردازد. در بخش سوم این مقاله به روش ساخت این نوع شماره‌ها می‌پردازیم و توضیح خواهیم داد که چه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی برای ساخت این نوع شماره وجود دارد.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات جامع و کاملی در مورد ساخت شماره مجازی کسب کنید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید و تا آخرین کلمه را با دقت تمام مطالعه کنید. همچنین در صورتی که مزایا و کاربردهای شماره مجازی را می‌دانید برنامه‌های معرفی شده در این مقاله را بررسی کنید و نظرات خودتان را در انتهای پست به اشتراک بگذارید.

شاید بهتر است دنبال خرید شماره مجازی باشید

روشی برای تمایز بین شماره تلفن مجازی و استاندارد وجود ندارد. در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان را به شما معرفی کنیم. اگر واقعا مجبور به استفاده از شماره مجازی هستید ازش استفاده کنید ولی اگر مجبور نیستید استفاده نکنید. نامبرلند امکانات ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته که از آن‌ها می‌توان به قیمت ارزان، تحویل فوری و امنیت بالا اشاره کرد. همچنین قابلیت پشتیبانی آنلاین این پنل شماره مجازی باعث می‌شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

برخی از مشتریان در صورتی با شماره همراه با آن‌ها تماس بگیرید تمایلی به اعتماد کردن به شما ندارند و به صورت ناخودآگاه شماره‌ای را معتبر می‌دانند که دارای پیش‌شماره تلفن ثابت باشد. بسیاری از اپلیکیشن ها برای دریافت شماره مجازی از شما خرید اشتراک را پیشنهاد می کنند که نشانه رایگان نبودن شماره مجازی است و یا حتی اگر هم رایگان بوده با عدم ثبات و یا عدم دریافت کد مواجه خواهید شد.

استفاده از وای فای و یا داده گوشی برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام و بدون پرداخت هیچ هزینه ای قابلیت دریافت پیامک و تماس به صورت رایگان و نامحدود قابلیت دریافت و ارسال ایموجی و استیکر و.. شما برای ثبت نام در شبکه های مجازی می توانید از شماره هر کشوری استفاده کنید.

شماره مجازی به شما این امکان را می دهد که شماره تلفن متعلق به هر کشوری داشته باشید بدون اینکه واقعاً صاحب خط باشید. شماره تلفن مجازی که به صورت تخصصی به اون DID گفته می‌شه، در اصل ساختی نیست! تمامی شماره‌ها در رگولاتوری کشورها به اپراتورهای محلی اختصاص داده می‌‌شه و از طریق اپراتورها یا نمایندگان آنها، به کاربران نهایی اختصاص پیدا می‌کنه. برخی به این اختصاص شماره، به اشتباه “ساخت شماره مجازی” می‌گن!

آموزش پرینت گرفتن پشت و رو تصویری

تاکنون کاربران بسیاری از سرویس‌های مختلف شرکت‌های ارائه دهنده شماره‌های مجازی استفاده کرده‌اند. امیداریم مطالب این مقاله برای شما همراهان زومیت مفید باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. TalkU یک شماره تلفن محلی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند برای برقراری تماس رایگان و ارسال پیام کوتاه رایگان مورد استفاده قرار بگیرد.

شماره تلفن محلی را می‌توان برای تأیید حساب‌های آنلاین، دریافت OTP و موارد دیگر استفاده کرد. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این اپلیکیشن شماره مجازی ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از آن به‌صورت ناشناس برای تأیید حساب‌های خود استفاده کنند. این اپ شگفت‌انگیز است؛ زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد شما به برنامه‌های اشخاص ثالث نمی‌دهد.

در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد. ۷- واتساپ اتصال به سرویس را آغاز می‌کند و می‌توانید بلافاصله کد تأیید را در برنامه 2ndLine دریافت کنید. ۴- هنگام اجرای 2ndLine، از شما خواسته می‌شود به اپلیکیشن اجازه برقراری/ دریافت تماس و پیام بدهید؛ بنابراین مطمئن شوید که به آن اجازه دسترسی می‌دهید. اکنون شما صاحب حساب تلگرام هستید، بدون اینکه از شماره اصلی خود استفاده کنید.

مجدداً، یادآوری می کنیم که این برنامه، ایمیل فیک را نمی پذیرد. _ ارسال کد تأیید، به صورت اس ام اس نیست و بایستی چند دقیقه صبر کنید تا از طریق تماس ارسال شود. _ در صورت تغییر آدرس محل کار، جابجایی تلفن های مجازی به راحتی انجام می‌گیرد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.

اکثر افراد از شماره های مجازی استفاده می کنند و صرفا این شماره ها برای کسب و کار نیست و کاربرد های مختلفی دارند. اگر دوست دارید شماره مجازی رایگان برای خود بسازید می توانید از مقاله هایی که به همین منظور نوشته شده اند استفاده کنید. سایت هایی که اعلام می کنند شماره های ایرانی برای شبکه های اجتماعی ارائه می کنیم.

۱۰۰ درصد مطمئن باشید که شماره ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و من در حین نوشتن مقاله با چندین مورد برخورد کردم اقدام به فروش شماره ها با قیمت های ۲۰ و ۳۰ هزار تومان میکردند. سایت هایی که نه قسمتی برای پشتیبانی و نه جایی و نه شماره ای برای ارتباط داشتن با آن ها وجود داشت. تمام تمرکز ما بر روی کیفیت شماره هاست، برای همین شماره هر کشوری در سایت موجود نیست و شماره ها از مرجع اصلی و بین المللی فروش شماره مجازی خریداری می شود.

پس از اینکه حساب کاربری ایجاد و تایید شد برنامه یک شماره مجازی فیلیپینی در اختیار شما قرار می دهد که احتمالاً پیش شماره آن +63 است. شماره های مجازی مانند شماره اصلی عمل می کند و از آن برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می شود. یکی از تفاوت های شماره مجازی و شماره اصلی این است که شماره مجازی سیم کارت فیزیکی ندارد و شما فقط از طریق نرم افزارهای خاصی می توانید از خدمات این شماره تلفن بهره مند شوید.

Smart Call هم یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود. به این ترتیب می‌توانید ثبت‌نام خود را کامل کرده و شماره مجازی رایگان دریافت کنید.

گرفتن شماره مجازی کانادا رایگان برای تلگرام و همه برنامه‌ها

آموزشی که ما قرار داده ایم جهت ساخت و لینک کردن کارتهایی هست که مشتریان جهت انجام پرداخت های آنلاین شون باید داشته باشن هست. این وبسایت تابع قوانین جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است. شما به کمک این اپلیکیشن می توانید به صورت رایگان پیام های متنی ارسال کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا کاربران دیگری که TextPlus را دارند به صورت رایگان در ارتباط باشید. با برنامه talk2 شما میتوانید برای خود شماره اختصاصی کشور فیلیپین را بسازید.

اما لازم است توجه داشته باشید که استفاده از شماره‌های مجازی رایگان حریم خصوصی شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. در واقع نحوه عملکرد اکثر اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی به این صورت است که تعدادی شماره مجازی را خریداری کرده و سپس آن‌ها را به صورت موقت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

بنابراین ممکن است پس از گذشت مدتی فرد دیگری از شماره مجازی شما استفاده کند و به این طریق بتواند به اکانت تلگرام، واتساپ و اینستاگرام شما وارد شود. البته برخی از پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام برای حفظ حریم خصوصی کاربران چنین اکانت‌هایی را شناسایی و از دسترس خارج می‌کنند. همچنین با توجه به این که احتمال هک حساب وجود دارد شماره های مجازی رایگان به طور دائم قابل استفاده نبوده و به سرعت نیاز به جایگزینی پیدا می‌کنند. در حال حاضر این برنامه به راحتی برای کاربران ایرانی قابل دانلود است.

حال باید در صفحه ای که در زیر مشاهده میکنید شماره تلفن واقعی خود را وارد کنید. به یاد داشه باشید که حتما کشور ایران و کد +۹۸ را به درستی انتخاب کرده باشید. ابتدا لینک زیر را کلیک کرده و نرم افزار را از گوگل پلی دانلود کنید.

هم اکنون شماره های مجازی کشورهایی مانند امریکا ، چین ، هند ، انگلستان ، فیلیپین ، اندونزی و … موجود است که میتوانید با نصب آن ها یک شماره مجازی اختصاصی داشته باشید. در صورتی که تمایل دارید از این برنامه ارزشمند استفاده کنید، کافی آن را روی گوشی هوشمند خود نصب و راه‌اندازی کنید.

سپس آدرس ایمیل خود را در برنامه وارد و در آن ثبت نام کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود و بتوانید فرآیند ساخت شماره مجازی را به راحتی پیش ببرید. مزیت استفاده از این اپلیکیشن آن است که کاملاً رایگان و بر بستر اینترنت است و هیچ هزینه‌ اضافی در قبال استفاده از این شماره مجازی پرداخت نخواهید کرد.

ولی می توان از برنامه بصورت رایگان هم استفاده کرد ، اول از همه برنامه GROOVE IP را از فروشگاه گوگل پلی خود نصب کنید. ساخت شماره مجازی بدون برنامه امروزه به کمک وب سایت های موجود در این زمینه کاملا ممکن است. برای مثال سایت تکست نو را به همین منظور می توانید در همین مقاله ساخت اکانت مجازی تلگرام رایگان به کمک تکست نو را مشاهده نمایید.

خروج از نسخه موبایل