آموزش لباس دختر کفشدوزکی در ساکورا اسکول

امروز قرار است درمورد یک بازی متفاوت صحبت کنیم. و آن ساکورا اسکول (saku a school)، یک بازی شبیه سازی آفلاین ژاپنی ساخته شرکت ga usof   است. همچنین این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی مدارس است که در سیستم های اندروید موبایل با آن روبرو شده ایم. بنابراین امروز ما برای مبتدیان در این بازی، به برخی از نکات و ترفند های اساسی خواهیم پرداخت تا در هنگام انجام این بازی با شما کمک کنیم. محبوبت این بازی باعث شده خرید لباس دختر کفشدوزکی در ساکورا اسکول افزایش یابد.

شروع بازی ساکورا اسکول

این بازی با داشتن پنج شخصیت، اعم از زن و مرد، برای همه مناسب است. این بازی موبایل در یک شهر کوچک است که داستان ساکورا در آن انجام می شود. دنیای این بازی بدلیل ترکیب بندی مناسب مکان و وسایل، بسیار شگفت انگیز است.

و بهترین قسمت، توانایی کنترل و تغییر چهار بازیکن در صحنه است. هر اقدامی که شما دربازی انجام دهید، به روند بازی تأثیر می گذارد و شما را به موقعیت و جایگاه های مختلفی سوق می دهد.

پنج شخصیت قابل استفاده :

حال  بیایید پا به دنیای ساکورا بگذاریم. شما به عنوان یک دختر نوجوان در جلوی در خانه تان بازی را شروع می کنید (مگر اینکه شخصیت دیگری را انتخاب کنید). از آنجا می توانید به مدرسه بروید یا به دیدن اطراف بروید، زیرا در بازی چیز های زیادی برای دیدن وجود دارد.

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید: آیتم رایگان سی اس گو

قدم گذاشتن به مدرسه ساکورا

۱- رهبر Yakuza را شکست بدهید

به دفتر یاکوزا بروید (قبل از ورود دو مرد در ورودی ساختمان وجود دارد، آنها را بکشید!). همه آنها را بکشید و به طرف در بالای پله ها بروید و بقیه افراد را بکشید. سپس به سمت در سمت چپ بروید و رهبر یاکوزا را بکشید. شما در ساختمان ۴ اسلحه، ۱ شمشیر و ۷۰۰‪۰ ین خواهید یافت. همچنین یادتان باشد که اگر افراد ساختمان را نکشید، یا حتی اگر بمیرید، آنها به دنبال کردنتان و حمله ادامه خواهند داد

۲- انجام کامل ماموریت ها در زمان های تعیین شده

کلاس چینی (۸:۴۰_۹:۳۰)

به کلاس ۱-۱ مدرسه بروید (۲-۱ برای مردان) و روی صندلی خود بشینید و منتظر بمانید تا زمانی که معلم تا آخر کلاس تدریس کند.

کلاس انگلیسی (۹:۴۰_۱۰:۳۰)

در همان کلاس بمانید و صبر کنید تا معلم بیاید و درس را شروع کند.

دو میدانی (۱۰:۴۰_۱۱:۳۰)

به پشت مدرسه بروید و مسیر را پیدا کنید (یا روی me u بزنید و سپس school ya d کلیک کنید). لباس دو بپوشید و در پیست شروع به دویدن کنید.

باله(۱۱:۴۰_۱۲:۳۰)

به سالن بازی بروید (یا از طریق  me u gym وارد شوید) و لباس قو بپوشید. سپس از حلقه بزرگ صورتی عبور کنید و شروع به چرخیدن کنید.

(Mo kfish (13:10_14:00

به طبقه دوم، سمت چپ بروید و وارد آخرین کلاس شوید و جایی برای نشستن پیدا کنید.

کلاس رایانه (۱۴:۱۰_۱۵:۰۰)

به کلاس کامپیوتر در سمت چپ طبقه دوم مدرسه بروید. جایی و بنشینید و با کامپیوتر کار کنید.

نکته: البته این لیست کامل ماموریت های مدرسه نیست.

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید: گیفت کارت رایگان استیم

۳- پول کسب کنید

شما می توانید با دوست شدن با پیرمرد مدرسه، مردم، فردشنده ها، saku a c op, از آنها پول بسیاری بگیرید. همچنین می توانید ماشین رانندگان را بدزدید و سپس با آنها دوست شوید (اگر آنها فرار کردند به دنبالشان بروید و جملات مثبت بگویید تا شما را به پلیس گزارش نکنند!). برای پول گرفتن از آنها روی  جمله give me some mo ey کلیک کنید. اما حواستان باشد وضعیت رابطه خود را با آنها در بالا نگه دارید، در غیر این صورت آنها به شما پول نمی دهند!

۴- فرار از پلیس بدون آسیب دیدن

اگر پلیس دنبال شماست، آنها را به گوشه ای هدایت کنید، طوری که یکیشان مقابل دیگری قرار گیرد یا پشت یکی از افسران بایستید. آنگاه یکی از آنها اشتباهی به دیگری شلیک می کند و  او به آن حمله می کند و شما دیگر هدف آنها نیستید و از مرگ نجات می یابید!

۵- برای خود معشوق بیابید.

در اول بازی هیچ پولی برای خرید معجون عشق ندارید، نگران نباشید! یک فرد را انتخاب کرده و به آن چندین بار جملات خوب بگویید تا اینکه آن فرد عاشقتان شود!

۶- کسب درآمد

لازم نیست واقعا کاری انجام دهید. در جاهای مختلف شهر پول گذاشته شده است، می توانید آنها را بردارید. همچنین مقداری پول در خانه های دختر و پسر نوجوان و پسر و دختر بچه وجود دارد که می توانید آنها را بردارید.

۷- دوست یابی

نگران نباشید، با دوستانتان صحبت کنید تا امتیازتان بالا برود،به همین سادگی!

۸- تمیز بمانید

برای جلوگیری از کاهش محبوبیت حتما به خانه بروید و حمام کنید و از توالت استفاده کنید.

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید: نقد و بررسی بازی Mafia II

شخصیت خود را طراحی کنید

یکی از نکات شگفت انگیز در این بازی ، توانایی ساخت دلخواه شخصیت های شماست. با انتخاب برخی از لباس ها قدرت های عجیبی بدست می آورید. مانند لباس آلیس در سرزمین عجایب که به شما این امکان را می دهد بسیار کوچک یا بزرگ شوید. شما همچنین می‌توانید رنگ لباس، چشم و حتی موی خود را تغییر دهید.

برخی از لباس ها شما را آسیب پذیر می کنند و برخی دیگر شما را به یک کودک نوپا یا خردسال تبدیل می کنند! بله، درست شنیدید، شما می توانید در بازی کودک شوید! بخش دیگر جالب این بازی این است که مرگ وجود ندارد! اگر کسی را بکشید، در واقع غش کرده است و نمرده است. خودتان هم اگر بمیرید دوباره سرحال و شاداب زنده می شوید!

بازی با موبایل یکی از جذاب ترین استفاده های گوشی های هوشمند است. مثل بقیه‌ی جنبه‌های دیگر زندگی، بازی‌ها هم با ساخته شدن کامپیوترها تغییر کردند. قابلیت های سیستم عامل اندروید موجب شده است که بازی های مختلفی برای گوشی های اندرویدی توسعه پیدا کنند.

بهترین بازی های اندروید

بازی‌های کامپیوتری در ابتدا ظاهر جذابی نداشته و ابتدایی و پیش و پا افتاده بودند اما با قوی‌تر شدن پردازنده‌های کامپیوتری بازی‌هایی ساخته شدند که علاوه بر ظاهر و گرافیک جذاب و پرجزئیات، داستان‌های گیرا و نیز نوآوری‌های متعددی در زمینه انیمیشن، گیم‌پلی و مکانیک داشتند. همین روند درمورد بازی‌های موبایل هم اتفاق افتاد و از بازی Snake روی گوشی ۱۱۰۰ نوکیا حالا به بازی‌هایی مثل کلش اف کلنز، پابجی موبایل، فیفا، کال اف دیوتی، قارچ خور، آسفالت، ماین کرافت، و همچنین بازی‌های ایرانی مثل آمیرزا، منچرز، کوییز اف کینگز، فروت کرفت، مدیریت آنلاین فوتبال، پسر خوانده، مافیا رسیده‌ایم.

بهترین بازی های ایرانی

بسیاری از بازی های اندروید آنلاین هستند، به این معنا که برای بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید. در این بازی های معمولا یک رقابت آنلاین بین بازیکنان وجود دارد. در عین حال بازی های آفلاین برای مواقعی که در مترو یا جای دیگری وقت بیکاری دارید جذاب هستند.

در مایکت برای هر سلیقه ای بازی های متناسب وجود دارد. اگر به دنبال افزایش هوش مدیریتی خود هستید بازی های استراتژیک مناسب شما هستند. اگر میخواهید ذهن خود را ورزش دهید بازی فکری نصب کنید. اگر می‌خواهید در یک جمع دوستانه زمان خود را به شادی بگذرانید بازی های کارتی را به شما توصیه می‌کنیم.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بهترین بازی های فکری اندروید

دسته بندی بازی های اندرویدی

بازی های اندروید در سبک های مختلفی هستند: ماجراجویی، استراتژی، رانندگی، فکری، کلمات و …. در زیر دسته های مختلف بازی های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

بازی‌های موبایل با بازی‌های کنسول و PC چه تفاوتی دارند؟

پردازنده‌های موبایل نسبت به PC و کنسول ضعیف‌تر بوده و نوع عملکرد متفاوتی دارند. از طرفی گوشی‌های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض هیچ نوع کنترلر و یا موس و کیبورد ندارند و با لمس کردن می‌توان با آن‌ها کار کرد. تفاوت اول باعث شده تا گرافیک و طراحی ظاهری بازی‌های موبایل به اندازه‌ی بازی‌های PC و کنسول خفن و باکیفیت نباشد. با این حال عدم نیاز به کنترلر و موس و کیبورد هم باعث شده تا بتوانید بازی‌های موبایلی را تقریباً در هر محیط و شرایطی تجربه کنید.

آیا بازی‌های موبایل فقط مخصوص کودکان و نوجوانان و یا گروه سنی خاصی هستند؟

خیر! واقعاً فرقی نمی‌کند که چه سن و سالی دارید؛ اگر کمی جست‌وجو کنید یک بازی موبایل مطابق با سلیقه خود پیدا خواهید کرد.

آیا گوشی موبایل یا تبلت من قابلیت نصب و اجرای بازی را دارد؟

بله. البته شاید برخی برنامه ها به دلیل گرافیک بالا به خوبی روی گوشی شما اجرا نشود.

بازی دیتادار چیست؟

بعضی از بازی‌های اندرویدی مثل پابجی موبایل گرافیک سنگین، محیط وسیع، آیتم‌های مختلف و متنوع داشته و محتوای آن‌ها نسبت به بازی‌های معمول موبایلی حجمی بیش از حالت عادی دارد. این دسته از بازی‌ها علاوه بر یک فایل نصبی، فایل دیگری به اسم دیتا دارند که طراحی‌های بصری، صداگذاری‌ها، طراحی محیط‌ها و اطلاعات مختلف دیگر را شامل می‌شود.

خرید ارزان و با کیفیت از فروشگاه میلی جون.

خروج از نسخه موبایل