راهبند دستی و انواع آن

اولین و مهم ترین برتری این درب ها به انواع دیگر درب ها راحتی استفاده از این درب ها است، برای باز یا بسته کردن این درب ها نیازی به وارد کردن فشار فیزیکی نیست و بدون هیچ فشاری درب اتوماتیک باز یا بسته می شود. این محصولات دارای یک درب کرکره‌ای است که در بالا جمع می‌شود و برای کاربران بسیاری، مناسب است. از طرف دیگر، کرکره برقی شفاف ما عملکرد بسیار آسانی دارند و رضایت کلی مشتری را تضمین می‌کنند.

راه بند آکاردئونی دستی

دزدگیر کلاسیک با سلامموسسه تخصصی الکترو آلارم برترین و معتبر ترین مرکز در زمینه سیستم های هوشمند حفاظتی و امنیتی در استان قز … فروش ویژه پک دوربین مدار بسته و دزدگیر فروش ویژه انواع پک های اقتصادی دوربین مدار بسته و دزدگیر پک های اقتصادی دو،چهار،هشت و… مهمترین علت این استفاده شاید هزینه کمتر نصب و اجرای آن نسبت به انواع دیگر است.

مواد سازنده آنها باید مقاومت لازم در برابر نیروی زیاد را داشته باشد تا در صورت برخورد سخت اتومبیل با آن دچار مشکلی نشود. می توان برای ساخت زیر سازی آن از موادی مانند بتن، سنگ و فولاد ضد زنگ استفاده کرد. عموماً مدت زمان بالا و پایین رفتن ستون ها 3 تا 5 ثانیه می باشد که در شرایط اضطراری قابلیت کاهش تا 1.5 ثانیه را نیز دارد.

مشتری بسته به نیاز و تقاضای خود می تواند از این راهبند ها به طول مختلف خریداری کند. به تناسب چهار، شش و هشت متر طول دارند و بسته به طول گیت پروژه تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند از نظر جنس ساخت نیز دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند، برخی از پلاستیک ساخته شده، یا بتون ارمه که می توان از فلز و یا حتی چوب نیز ساخته شوند.

مهم ترین دلیل استفاده از اجناس مختلف بیشتر به خاطر نوع کاربرد آنها است. مثلا برای ساخت تابلوی مثلثی خطر از پلاستیک استفاده می کنند، زیرا لازم است فرد آنها را در دست گرفته و در جایی کار بگذارد، پس لازم است تا وزنی اندک داشته باشند، و نکته دیگر در مورد استفاده از اجناس مختلف نیز باید عنوان نمود که بخاطر قیمت آنها می باشد.

راهبند پارک خودرو

همانند سایر راهبندها در این مدل نیز از دو نوع موتور الکترومکانیکی و هیدرولیکی استفاده می‌شود که بر مبنای سرعت باز و بسته شدن زنجیرها حق انتخاب خواهید داشت؛ همچنین می‌توانید طول این زنجیرها را از ۴ تا ۱۶ متر بر مبنای عرض محیط سفارش دهید. راه بند اهرمی یا بازویی یک ستون عمودی به طول یک متر که در زمین نصب شده است و یک اهرم به طول ۸-۲ متر که به صورت افقی روی ستون نصب می گردد.

مدل های اهرمی معمول ترین و متداول ترین در نوع خود بوده و این قیمت راهبند مناسب تر است. نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابراین نصب راه بند باید با دقت فراوان انجام گردد.

همچنین این مدل به صورت اتومات عمل کرده و مانع پارک کردن غیر، در محل پارکینگ شخصی میشود. از سمت دیگر زنجیر آزاد می باشد و با متصل کردن یا رها کردن زنجیر عبور و مرور وسایل نقلیه را کنترل می کنیم. اما تمامی راهبندهای دستی صرفا همانند زمان های قدیم عمل نمیکنند و منظور از راه بند دستی کلید های مکانیکی و مکانیزه آن میباشند.

موتور های الکترو مکانیکی از قدرت پایین تری نسبت به موتور های هیدرولیکی برخوردار است بدین ترتیب اغلب از این موتور برای مکان های مسکونی استفاده میشود و موتور های هیدرولیکی قیمت بالاتری در مقابل موتور های الکترومکانیکی دارند و از لحاظ اقتصادی موتور های الکترو مکانیکی شرایط بسیار بهتری دارند.

پارکینگ هوشمند،اتوماسیون پارکینگ،

ایران راهبند عرضه و فروش تخصصی انواع راهبند, راهبند برقی, راهبند اتوماتیک, راهبند تمام برقی, راهبند تمام اتوماتیک, راهبند ستونی, راهبند میله ای, راهبند بولارد, راهبند کشویی, راهبند زنجیر کش, راهبند با بوم تاشو, راهبند ال ای دی دار, راهبند ضد تروریستی و … را ارائه می نماید. این درب ها در برابرحرارت بالا از 60 تا 240 دقیقه می تواند کاملا مقاوم باشد ومناسب برای جلوگیری از گسترش حریق و دود در فضاهای دیگر است .

تمامی اقلام این درب بدون انفجار و جرقه می باشد. چهارچوب درب ضد حریق از جنس فولاد و روکش درب از ورق فولاد با پوشش رنگ تمام کوره ای می باشد . در داخل درب های ضد حریق پشم سنگ نسوز عایق حرارتی قرار دارد که در برابر آتش تا 4 ساعت در دمای +750 درجه سانتی گراد با نقطه ذوب 1300 مقاوم شده است. اطراف درب ضد حریق با لاستیک درزگیر نسوز پوشانیده شده که باعث جلوگیری از ورود دود و در حرارت بالا دود سمی تولید نمی کند. این درب ها بصورت اتوماتیک و دستی نسبت به کاربرد طراحی و نصب می شود.

سیستم محرک در این راهنبدها شامل یک موتور الکتریکی، پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد. با روشن شدن موتور، پمپ روغن به حرکت درآمده و روغن را با فشار بالا از مخزن تخلیه و وارد سیلندر هیدرولیک می نماید. با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک، پیستون درون آن به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

تنوع بسیار گسترده از این نوع دستگاه در بازار موجود می باشد که هرکدام با توجه به نیاز مشتری قابل تولید و سفارش سازی می باشد. باز هم یکی دیگر از محصولات پر کاربرد شرکت شهاب صنعت زبان زد خاص و عام شد!!! ماشین سازی شهاب صنعت به عنوان مبتکر و خلاق در تولید انواع دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی توانست نام خود را در تولید این نوع از دستگاه در کنار صدها محصول دیگر به مشتریان خود معرفی نمایید.

در کارگاه های کوچک بسته بندی که هزینه تامین تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی سخت است، پندار صنعت راه را برای حل کردن قسمتی از این مشکل هموار کرده و با تولید دستگاه درب بند دستی هموار نموده است . در این مقاله به طور کامل به آموزش کپی کردن ریموت درب کرکره برقی ، پارکینگی و انواع درب‌های اتوماتیک که با ریموت کار می‌کنند ، پرداخته می‌شود.

سپس چهار گیره نگهدارنده را به پایه متصل نمایید و بعد از اینکه سوراخ را از بتن پر کردید، پایه شامل گیره ها را در آن فرو کنید و محکم نمایید. پایه راهبند باید کاملاً مسطح و تمیز باشد و رزوه های پیچ بطور کامل در سطح باشد. بعد از گذشت 24 ساعت که بتن کاملاً محکم شد، مهره ها و واشرها را از رزوه پیچ ها باز کنید و کابین راهبند را مطابق موقعیت پیچ ها بر روی پایه قرار دهید و مجدداً واشر و مهره ها را ببندید.

حذف نیروی انسانی و کم شدن اتلاف وقت خودروها و انواع گذارش گیری‌ها از مزیت های این سیستم می باشد.همچنین می توان برای مدتی از ورود و خروج بعضی از خودروها جلوگیری کرد مثلا برای پرداخت حق شارژ. عموماً راهبند های میله ای در برابر ضربات شدید و برخورد خودرو، مقاومت زیادی ندارد و تنها با هدف کنترل ورود/خروج اتومبیل از آن استفاده میگردد.

هیدرولیکی چرخ کارگاهی

شرکت دی سی ای کالا نمایندگی فروش راهبند های سیماران، بتا، فادینی، بی اف تی، بنینکا و فک را دارا می باشد و قادر است در سریعترین زمان محصولات این شرکتها را به محل اجرا پروژه ارسال نمایید. همانطور که مشخص است در DCAkala انواع محصولاتخارجی و ایرانی در دسترس شما هستند و می توانید از میان انواع محصولات ایتالیایی و ایرانی مناسب ترین محصول برای ساختمان خود را انتخاب کنید.

شما می توانید با مطالعه و بررسی ویژگی انواع محصولات کنترل تردد در سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خصوصیات آن را مطالعه کنید. در هر کجای ایران که هستید برای خرید راهبند در تبریز، اصفهان، شیراز یا مازندران با همکاران ما در dcakala تماس بگیرید تا برای خرید و ارسال محصول شما را راهنمایی کنند. راهبندابزاری کاربردی برای کنترل تردد است که عموما در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد.

آرشیو کالا و خدمات راه بند دستی

در مورد قیمت راه بند نمی توان به سادگی اظهار نظر کرد، علت این است که این محصول خود دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد، برخی بسیار بزرگ و پیچیده بوده، برخی دارای اندازه کوچک و ساده می باشند، برخی از تکنولوژی بهره برده، برخی دستی و بسیار ساده و کوچک می باشند. راهبند اهرمی را حتما بارها در پارکینگ ها و یا محوطه های شهرکی به دفعات ملاحظه کرده اید، این نوع راه بند دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و از پر کاربردترین راه بند ها در نوع خود محسوب می گردد. راهبند دارای انواع مختلفی می باشد، برخی پر کاربرد بوده و برخی نیز دارای کاربردهای مخصوص می باشد.

فراموش نکنید که این نوع راهبند در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. این نوع راهبند همانطور که از نام آن پیداست بصورت بازو از بالا به پایین و برعکس حرکت کرده و باز و بسته می‌شود. در این مدل از راهبند که محبوب‌ترین است، می‌توان از سنسورهای تشخیص اشیاء استفاده کرد تا در زمان نزدیک شدن خودرو بسرعت باز شود.

سازگاری با سیستمهای کارتی آنلاین ، آفلاین ، پلاکخوان ، با ریموت کنترل ساخت ایران (باموتور ایتالیایی). راه بند سیماران فراز با بوم 5 متری مناسب برای تردد های بالا داری چشمی، ریموت، فلاشر و …. نکته بعدی تنظیم میکرو سوئیچ راهبند میباشد که حد بالا و پایین ان را مشخص میکند. شما با انتخاب یک راهبند به عنوان یک سد امنیتی در آسودگی و افزایش آرامش و رفاه تاثیرات زیادی می ‌گذارید .

بهتر است بدانید دلایل اساسی به منظور انتخاب یک محصول یا ابزار متناسب با نیاز شما موجود است که در واقع به هنگام تصمیم گیری قادر خواهید بود قسمت یا همه آن را مورد توجه قرار دهید . این راهبند ها نسبت به راهبند الکترونیکی میله ای کارایی کمتری دارند ولی دارای مقاومت بیشتری هستند.

سازمان های خاصی نظیر بانک ها، دفاتر تجاری و دولتی و املاک مسکونی افراد با نفوذ، باید مکانیزم امنیتی قابل ملاحظهای برای نگهداری دزدان و سرقت ها را داشته باشند. در مورد امنیت، یک نتیجه گیری لازم است که ما از معماری قلعه ها و قصر هایی که در زمان های گذشته ساخته شده اند، استفاده کنیم. این است که چگونه آنها روی درها و ورودی های غیر قابل نفوذ خود تمرکز می کنند. آنها می توانند به سمت سقف چرخانده شوند و می توانند به طور خودکار یا دستی کار کنند.

اگر درمکانی که میخواهید راهبند نصب کنید نور کافی وجودندارد و احتمال برخورد خودرو و راهبند وجود دارد میتوان از راهبندهایی با بوم LED دار فابریک استفاده کنید،و یا خودتان بر روی بوم LED نواری نصب کنید.به هر حال بهتر است برای جلوگیری از برخورد خودرو به راهبند از LED استفاده کنید.

موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی محافظین نور سماء امین با ارائه انواع راهبند ها از جمله تک فاز ، سه فاز، هیدرولیک ، ستونی و برقی ، بازویی ، نیزه ای ، خم شونده ، راهبند اتوماتیک ریموت دار و راهبند الکترونیکی آماده خدمات رسانی است. که مدل الکترونیکی این راهبند(راه بند) اهرمی برای مجموعه های سکونتی، ادارات و سازمان ها امکانات امنیتی بسیار مناسبی می باشند.

هر مدل از راهبند پارکینگ بی اف تی بنا به کاربردی که دارند از قبیل۱-بدون محدودیت تردد(هیدرولیکی) ۲-با محدودیت تردد(الکترومکانیکی) ۳-راهبند ستونی دارای گارانتی ۴ساله می باشد وقیمت تمام شده آن نیز مناسب است.

این نوع راهبند جزو مهم ترین و پرکاربرد ترین راهبند الکترونیکی به حساب می آید. راهبند آکاردئونی همانطور که از نامش پیداس همانند آکاردئون میماند و قابلیت کنترل راهبند در ابعاد مختلف را دارا میباشد. از جمله امکانات مهم آن این است که این راهبند احتیاجی به نصب ندارد زیرا بدلیل داشتن چرخ این راهبند آکاردئونی خیلی راحت باز و بسته میشود.

دیجی‌کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند سرخ کن فیلیپس ، یخچال و فریزر امرسان ، جاروبرقی پارس خزر ، آبمیوه گیری بوش ، سینمای خانگی و ساندبار سونی و انواع پخش کننده خانگی می‌باشد تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد.

حتی می‌توانید از مشهورترین برندهای داخلی و خارجی انواع مدل مانتو جدید ، لباس خواب زنانه ، پیراهن مردانه ، پیراهن و لباس مجلسی زنانه ، لباس بچه گانه ، شومیز زنانه و دخترانه و انواع لباس زیر مردانه را به صورت آنلاین با کمک راهنمای سایز خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی حتی برای سرگرمی کودکان هم خرید محصولاتی مانند عروسک ، مدل‌های اسباب بازی دخترانه و پسرانه و انواع لگو را فراهم کرده است.

این بوم به یک پایه ثابت متصل است که موتور اصلی AC، پیستون و گیربکس های قفل کننده در آن وجود دارند. راهبند برقی یا اتوماتیک با استفاده از ریموت کنترل یا سنسورهای حساس به حرکت باز و بسته می‌شود تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، میزان استهلاک نیروی کار را پایین بیاورد. از مهمترین مدل های این سیستم کنترل تردد می تواند به سیستم تگ خوان Simpark UHF-101 و تگ خوان تایگر اشاره داشت.

همچنین این مجموعه می توانند به سیستم پلاک خوان مجهز گردد که با خواندن پلاک خودرو توسط دوربین مجموعه، مسیر برای تردد باز شود، یکی از این سیستم ها سیستم پلاک خوان پارکینگ مبین است. این سیستم بجز اینکه سهولت در باز و بسته شدن راهبند پارکینگ ایجاد می کند، هزینه خرید ریموت در تعداد بالا را حذف کرده و امکان مدیریت ورود و خروج را فراهم می آورد. این نوع راهبند ها، تیرک دار هستند و در بیشتر ورودی‌های دارای ترافیک تردد زیاد، استفاده می‌شود.

این نوع درب آشیانه برای عملیات باز و بسته شدن ، بدون سر و صدا طراحی شده است. سنگین دارای ویژگی آب بندی عالی است و درها را حتی در شرایط باد شدید می توان بست. کارخانه کشتی سازی ، و صنایع معدنی و هواپیمایی کشورها از این نوع درب استقبال ویژه ای داشتند. یک درب آشیانه انعطاف پذیر که برای رفع تمام نیازهای درب معمولی و بدون محدودیت عرض یا ارتفاع طراحی شده است.

قابلیت ترکیب شدن با سایر انواع راهبند(راه بند)های دیگر را نیز باید مزیتی علاوه بر سایر مزایای این نوع راه بند دانست. این نوع از راهبند(راه بند)ها امروزه مقبولیت بسیار زیادی را از نظر تامین امنیت و آرامش و همچنین راندمان کاری بالا به خود اختصاص داده اند. کیفیت آنها بسیار بالا بوده و عملکردی بسیار مفید را نیز در اختیار دارند.

خروج از نسخه موبایل