خط تلفن مخابرات بخریم یا تلفن اینترنتی؟

خط تلفن اینترنتی مخابرات یا شاتل؟

خط تلفن ثابت بدون شک نقش مهمی در کسب و کار شرکت ها دارد ، مخابرات به عنوان قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده تلفن ثابت شناخته می شود که دولتی می باشد. اما در حال حاضر بحث به این سو کشیده است که اکثر مردم این سوال را دارند خط تلفن اینترنتی مخابرات یا شاتل را بخریم؟

خط تلفن اینترنتی چیست؟

خط تلفن اینترنتی در واقع همان شماره ثابتی است که به صورت غیر فیزیکی راه اندازی می شود و خطوط اینترنتی دیگر نیاز به سیم کشی و کابل کشی تلفن در محل شما ندارند و با استفاده از اینترنت در محل شما راه اندازی میکنند. می توانیم بگوییم که تلفن های شما که قبلا با استفاده از سیم به مخابرات وصل می شدند ، در این خطوط با اینترنت وصل می شوند.

خطوط تلفن voip مخابرات چگونه ارائه می شوند؟

خطوط تلفن ویپ مخابرات در حالت های مختلفی ارائه می شود که هرکدام مزیت های متفاوتی را دارد. خط های tel30 و E1 جز خط هایی هستند که مخابرات به عنوان ویپ به شما ارائه می دهد و بر روی بستر زوج سیم ، ftth و point to point در محل شما ارائه می کند.

این موضوع باعث می شود شما کیفیت قابل توجه ای را داشته باشید همچنین شما می توانید از نرم افزار مرکز تماس ویپ استفاده کنید تا امکان انجام دورکاری به کمک نرم افزار را داشته باشید و امکان استفاده روی اپلیکیشن موبایل و تلفن رومیزی بر بستر اینترنت را نیز فراهم می آورد تا به این شکل در بیرون از شرکت هم از خط تلفن خود بتوانید به بیرون تماس بگیرید یا حتی اگر کسی به شما زنگ زد در بیرون هم به راحتی شما یا دیگر افراد پاسخگو باشند.

در این حالت به هیچ عنوان نگران قطعی خطوط خود نیستید و همیشه در همه مناطق می توانید به راحتی تماس داشته باشید. البته حالت دیگری به نام  وجود دارد که در آن شما هیچگونه سخت افزار خاصی ندارید که طبعا باعث کاهش 60% هزینه های شما در تلفن می شود.

خطوط تلفن شاتل چگونه ارائه می شوند؟

شرکت شاتل یکی از ارائه دهنده های تلفن اینترنتی ویپ می باشد که با سر شماره 9100 + کد استان خطوط ارائه می دهد. برای راه اندازی خط تلفن مخابرات شاتل باید ابتدا بدانید حتما باید شرکت / شخص حقوقی باشد در غیر این صورت هیچ سرویسی نمی توانید بابت ویپ دریافت کنید. شرکت شاتل مودمی را در دفتر، منزل یا محل مورد نظر شما قرار می دهد که ارتباطی بین مودم و دکل اینترنت شاتل برقرار می شود. این ارتباط مستقیم باعث می شود کیفیت خوبی را داشته باشید و همینطور از امنیت بالاتری در سرویس تجربه کنید. قیمت خط تلفن ثابت شاتل به صورت استعلامی می باشد و پس از درخواست شما قیمت خط تلفن به شما ثابت می شود.

سایر fcp هایی خط ارائه می دهند چه سرشماره ای دارند؟

شرکت های ارائه دهنده خطوط ویپ چندین FCP هستند و همچنین برخی سروکو های موجود در کشور نیز با سرشماره خاص خود خطوط ارائه می دهند.

شرکت آسیاتک یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت می باشد.
شرکت انتقال داده آسیاتک در زمینه تلفن اینترنتی چند سالی است که فعالیت دارد و به مردم عزیز خط تلفن با سر شماره 9130 و 9101 برای تمامی استان های کشور ایران ارائه می دهد.

شرکت پیشگامان نیز یکی از شرکت هایی می باشد مجوز FCP دارد و ارائه دهنده اینترنت های TD LTE و OWA می باشد.
این مجموعه نیز خطوط voip با سر شماره 9109 برای اکثر استان ها ارائه می دهد.

شرکت رسپینا به عنوان یکی از جدید ترین عضو مجموعه های FCP ، خط تلفن اینترنتی ویپ با نام تجاری نکسفون ارائه می دهند.
این خطوط با سر شماره 9107 برای مشترکین قابل ثبت است.

باقی شرکت ها به صورت servco هستند و مجوز FCP ندارند از جمله این شرکت های لایزر،صبانت و … را می توان نام برد که هرکدام با سر شماره های مختلفی خط تلفن ویپ را راه اندازی کرده اند و به فروش می رسانند.

امکان ضبط صدای منشی تلفنی به چه صورت ممکن هست؟

صدای منشی تلفنی یا همان صدا تلفن گویا، یکی از مهمترین نکات در خط تلفن می باشد. زمانی که شما با مجموعه ای تماس میگیرد و شخصی خوش صدا همان ابتدا شما را راهنمایی می کند تا عدد مورد نظر خود را بزنید و به بخش مربوطه وصل شوید قطعا حس خوب و انرژی مثبتی را به شما ارائه می دهد.

فکر کنید شما با شماره شرکتی تماس گرفتید ، صدایی نا به هنجار را ابتدا مکالمه بشنوید در همان ابتدای کار حس بدی به شما منتقل می شود و باعث می شود تا زمانی که به کارشناس وصل شوید با حس تردید و منفی مکالمه را برقرار کنید تا زمانی که کارشناس حس اعتماد را به شما هدیه دهد.

این موارد قطعا به دلیل صدا تلفن گویا می باشد پس بهتر است برای  از شخصی کار بلد استفاده کنید تا برند شما،اعتبار شما و توانایی های شما به خاطر چنین مسئله ای که به راحتی قابل حل می باشد زیر سوال نرود. اگر در مجموعه شخصی خوش صدا دارید حتما محیطی ساکت را برای ایشان فراهم کنید تا ضبط صدا تلفن گویا را به درستی انجام دهد و پس از آن موزیکی ملایم را زیر صدا با استفاده از افکت ها قرار دهید. اما اگر شما از چنین کارشناسی در مجموعه بهره نمی برید بهتر است از مجموعه هایی که کارشناسان حرفه ای ضبط صدا تلفن گویا دارند استفاده کنید و متن مورد نظر خود را به آنها بدهید.

برون سپاری مرکز تماس به چه صورت انجام می شود؟

شاید شما هم جز آن شرکت هایی هستید که می خواهید از بازاریابی تلفنی و کارشناسان فروش تلفنی بهره ببرید اما بستر و محیط لازم برای کارشناس های زیاد را ندارید؟ هیچ نگرانی برای این موضوع وجود ندارد چون شرکت های بسیاری مثل آس تل ، نیکان تل ، جوان تل و … خدمات برون سپاری مرکز تماس را انجام می دهند تا شما بتوانید با کمترین هزینه از کارشناسان فروش و بازاریابی مخصوص و حرفه ای دوره دیده بهره ببرید.

در واقع می توان برون سپاری مرکز تماس را به این صورت تعریف کرد که شرکت های ارائه دهنده این خدمات ، کارشناسان بسیار زیادی در مجموعه خود دارند که به درخواست شما با مشتریان شما تماس میگیرند و صحبت های مورد نظر شما را به مشتری اعلام می کنند و مشترک شما این حس را دارد که شخصی که تماس گرفته است به نوعی کارشناس مجموعه شماست. هیچگونه حس شخصی غریبه به مشترک شما دست نمی دهد و کاملا کارشناس فروش را عضوی از مجموعه شما می داند.این موضوع باعث می شود شما در دفتر خود نیاز به قرار دادن میز ها و کارشناس حضوری نداشته باشید و به راحتی دورکاری خدمات مدنظر شما اعمال شود.

طبعا برون سپاری مرکز تماس باعث کاهش هزینه های خروجی شما می شود دلیل آن هم کاملا مشخص است شما هیچ کارشناسی در دفتر خود استخدام نمی کنید و قطعا هزینه هایی همچون بیمه ، حقوق ثابت ماهیانه ،مالیات ، پاداش و … را پرداخت نمی کنید. در نتیجه شما با کمترین هزینه ممکن از کارشناس فروش و بازاریابی بهره می برید.

منبع : virtual phone number

خروج از نسخه موبایل