بهترین تعمیرات مبل از نظر کیفیت و قیمت 09102006753

تعمیرات مبل چیست و چگونه است؟

با شرایط اقتصادی کنونی، خرید یک مبل دیگر هزینه زیادی می طلبد و برای همین است که تعمیر و نوسازی مبل می تواند به خوبی از هزینه های شما بکاهد. تعمیر مبل می تواند با روش های مختلفی انجام شود. این که از چه روشی برای تعمیر و نوسازی مبل استفاده شود بستگی به نوع خرابی، نوع مبل و دیگر مسائل دارد.

شما یا خودتان در خانه می توانید دست به تعمیر مبل بزنید یا این که کار تعمیر مبل را به شرکت ها و مجموعه های تعمیراتی مانند خانه شیک بسپارید که در این کار مهارت دارند و می توانند به خوبی از پس تعمیر انواع مبل بربیایند.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

چرا تعمیرات مبل؟

یکی از موارد مهم در مزایای تعمیرات مبلمان بحث هزینه هاست. هزینه خرید مبلمان نسبت به هزینه تعمیرات مبلمان خیلی بالاتر است و شما با هزینه کمتر میتوانید مبلمان خود را نوسازی کنید بدون اینکه هزینه های خود را بالا ببرید پس این ویژگی یکی از مزایای تعمیر مبلمان است.

مبلمان در خانه یکی از لوازم های مهم در خانه هستند و تاثیر بسیاری در نمای دکوراسیون خانه دارد پس برای خرید مبل به چالش هایی مانند آیا طرح مبل جدیدی که پسند کرده ایم با دکوراسیون داخلی منزل سازگاری دارد یا خیر؟

اما با انتخاب گزینه تعمیرات مبلمان علاوه بر اینکه چالش انتخاب مبل کم تر میشود بلکه نوسازی هم سریع تر صورت میگیرد.

قیمت تمام شده چقدر است؟

هزینه مربوط به تعویض پارچه مبلی با توجه به نوع، جنس و متراژ پارچه متغیر است و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت و هزینه تعمیرات مبل دارد. قابل ذکر است در انتخاب پارچه مبلی خود فقط به رنگ، طرح و جنس آن ها توجه نکنید بلکه عواملی چون قرار گیری مبل در کدام قسمت خانه و یا میزان تمیز کاری نیز توجه کنید زیرا رویه کوبی مبل جزو آن دسته از کار هایی است که هر چند سال یک بار انجام می شود.

نجاری در تعمیرات مبل

نجاری مبل فرایندی است که طی آن چوب را توسط ابزار آلات مخصوص می تراشند. سپس از قطعات ساخته شده ، اسکلت اولیه مبل ساخته می شود. این موضوع بدیهی است که استحکام و عمر مبلمان به نحوه قرار گیری الوار ها کنار یک دیگر وابسته است. از همین بابت، ما در مجموعه خانه شیک، نجاری مبل را در کارگاه ، به صورت مرحله ای توسط چندین نفر انجام می دهیم. هر کدام از انها بخشی از کار مبلمان شما را پیش می برند. پس از اصلاح فریم مبل با استحکام بالا، به بخش رویه کوبی ارسال شود تا ادامه فرایند صورت گیرد.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

رنگکاری در تعمیرات مبل

یکی دیگر از تاثیرگذار ترین کارهایی که به خانه جان تازه می بخشد، رنگ کاری مبل در زمان تعمیر مبل و سایر وسایل چوبی می باشد که همه ما با وسواس فراوان در پی انتخاب بهترین رنگ ها می باشیم. اثر فوق العاده رنگ ها در چوب مبل تاثیر مستقیم بر نمای داخلی خانه می گذارد.

برای تعیین و محاسبه قیمت رنگ کاری مبل شرایطی در نظر گرفته می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

تعمیرات مبل راحتی در شرکت خانه شیک چگونه است؟

مبل راحتی بیش تر از سایر مبل ها خراب می شود در نتیجه نیاز به تعمیر دارد. در تعمیر مبل راحتی به جنس پارچه دقت کنید تا رنگ مبل شما پس از تعمیرات با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. همچنین می توانید از انواع پارچه های گل دار برای تعویض رویه مبل خود استفاده کنید. هزینه تعمیر مبل راحتی معمولا کمتر از مبل های استیل است چرا که قیمت پارچه کمتر از پارچه مبل راحتی است. شما می توانید با ارسال تصویر مبل خود از قیمت تعمیر مبل راحتی اطلاعات کافی راکسب کنید.

تعمیرات مبل استیل در خانه شیک

مبلمان استیل، طراحی ظریفی دارند. بنابراین تعمیر مبل سلطنتی نیز باید با مهارت و دقت زیادی انجام گیرد. فرو رفتگی پشتی و نشیمن، شکستگی تاج، دسته یا پایه مبل ، چرک شدن پارچه مبلی، فرسودگی فنر بندی ها، از بین رفتن رنگ کاری چوب مبل از جمله آسیب های مبلمان استیل میباشد. تنها یک تماس کافیست تا تعمیرات مبل خانه شیک با استفاده از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، مبلمان استیل کهنه یا آسیب دیده شما را مانند روز اول به شما تحویل دهد.

هزینه تعمیر مبل استیل با توجه به مدل، تعداد مبلمان (ست 7 و 8 نفره – صندلی و میز ناهارخوری) و همچنین شدت آسیب وارد برآن، برآورد میشود. ضمن آن که هزینه رنگ کاری یا طلا کاری نیز جدا خواهد بود. بطور کلی هزینه ثابتی برای تعمیر مبل استیل  یا سایر مبلمان وجود ندارد و هزینه نهایی آن بصورت توافقی و قبل از ارسال مبلمان به کارگاه به اطلاع شما خواهد رسید.

همین حالا استعلام قیمت تعمیر مبل خود را بگیرید: 09102006753

تعویض ابر و فوم در تعمیرات مبل

تعمیر فرو رفتگی مبل از پر تقاضاترین خدمات تعمیرات مبل محسوب می شود زیرا اکثر اسیب های وارده به مبل در نهایت به فرو رفتگی در نشیمنگاه یا پشتی ان ختم می شوند.

تعمیر فرو رفتگی مبل را می توان مهم ترین بخش تعمیر مبل معرفی کرد و اگر زمانی مبل شما نرمی کافی را ارائه نداد باید به فرو رفتگی ها ایجاد شده روی ان دقت کنید.

 جالب است بدانید که تعمیر فرو رفتگی مبل مختص به مبلمانی خاص نیست و شما با هر نوع مبلمانی که در محل کار یا خانه دارید به این سرویس شرکت تعمیرات مبل نیاز پیدا خواهید کرد.

اطلاعات بیشتر

خروج از نسخه موبایل