اقتصادی ترین دوربین های کنون سال ۲۰۲۲

بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022 در یک نگاه

بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022 که در ادامه مقاله با مشخصات آنها آشنا می شوید، دوربین هایی با کیفیت ساخت بالا و کاربری فوق العاده هستند. زمانی که از یک دوربین حرفه ای و جدید برای عکاسی استفاده می کنید، قطعا لذت بردن از عکس هایی که با آن می گیرید دو برابر می شود.

در زمینه عکاسی حرفه ای، برندها و کمپانی های بزرگ دنیا در رقابت با هم جدیدترین و به روزترین دوربین ها را تولید می کنند. برند کانن یکی از شناخته شده ترین ها در این زمینه است که با به کارگیری فناوری های روز، بهترین دوربین های عکاسی را تولید می کند و بخش مهمی از تولیدات این برند تشکیل می دهد. تنوع این محصولات بسیار بالاست و قطعا انتخاب یکی از گزینه ها در بین برترین دوربین های عکاسی کانن حتی به منظور خرید دوربین دست دوم کار دشواری است.

این برند سالهاست در این زمینه فعالیت دارد و همیشه دوربین هایی که تولید می کند مد نظر کاربران حرفه ای بوده است. تنوع قیمتی، تنوع رنگ و مدل و تنوع بالایی که در تکنولوژی و کارایی دارند، از طرفی نیز دست کاربران مختلف برای انتخاب را باز می گذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین دوربین های عکاسی کانن در سال 2022 را معرفی کنیم.

در لیستی که در ادامه معرفی می کنیم، سعی شده تا با نگاهی جامع به نوع کاربری این دستگاه ها و با در نظر گرفتن تنوعی که این محصولات دارند، برترین دوربین های عکاسی کانن را معرفی کنیم. از دوربین های دیجیتالی بدون آینه گرفته تا دوربین هایی با کاربری عمومی، دوربین های کامپکت، دوربین های DSLR و دوربین های ترکیبی، همگی در این لیست وجود دارند. بهترین دوربین های عکاسی کانن در سال 2022 شامل گزینه های زیر می شوند:

برای اطلاع از قیمت دوربین عکاسی کانن لطفا کلیک کنید.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS R6، یک دوربین دیجیتالی بدون آینه

یکی از بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022، بدون شک مدل دیجیتالی بدون آینه این برند، یعنی مدل EOS R6 است. این دوربین چند منظوره را می توان برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد و کیفیت و کارایی آن فوق العاده است. طراحی ظاهری این دوربین فوق العاده زیبا و خوش دست است و به دلیل ساختار با کیفیتی که دارد، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

وجود مجموعه ای از ویژگی های حرفه ای مانند سنسور فول فریم، رزولوشن 20 مگا پیکسلی، لرزش گیر داخلی، امکان عکاسی پی در پی با سرعت 20 فریم در ثانیه و قابلیت فیلم برداری حرفه ای با کیفیت 4K، این دوربین کانن را به یکی از بهترین دوربین های دیجیتالی بدون آینه این برند تبدیل کرده که انتخاب اکثر عکاسان و فیلم برداران حرفه ای است. خصوصا کسانی که در ابتدای مسیر عکاسی حرفه ای خود هستند، می توانند این دوربین را به عنوان یکی از برترین دوربین های عکاسی کانن خریداری کنند.

دوربین عکاسی کانن مدل Canon 5D Mark IV Body، یک دوربین کاملا حرفه ای

اگر در بین بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022 به دنبال یک گزینه کاملا حرفه ای با مجموعه کاملی از ویژگی های برتر باشید، قطعا دوربین عکاسی Canon 5D Mark IV Body، بهترین پیشنهاد است. این دوربین یک سنسور فول فریم دارد که با رزولوشن 30.4 مگا پیکسلی می تواند بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را ثبت کند. در کنار این ویژگی ها، این دوربین به فناوری فوکوس خودکار نیز مجهز است و می تواند 61 نقطه را تشخیص دهد.

از همه مهم تر کارایی و کیفیت کار قابلیت فوکوس خودکار در نور کم بی نظیر است. همین امر کیفیت تصویربرداری با این دستگاه را ارتقا می دهد. نه تنها در عکاسی، بلکه در فیلم برداری حرفه ای نیز این دوربین عملکرد بسیار منحصر به فردی دارد و به خوبی می توان با آن فیلم های با کیفیت 4K را ثبت کرد. تکنولوژی 4K Frame Grab  امکان دسترسی به تک تک فریم های فیلم برداری شده را نیز می دهد، در نتیجه می توان به راحتی تغییرات مورد نظر را اعمال کرد.

دوربین عکاسی بدون آینه کانن مدل EOS R Mirrorless Camera Body

اگر به دنبال یکی از بهترین دوربین های بدون آینه کانن هستید، قطعا یکی از حرفه ای ترین و بهترین گزینه هایی که می توان پیشنهاد داد، Canon EOS R Mirrorless Camera Body است. این مدل، یکی از بهترین دوربین های عکاسی کانن در سال 2022 برای خرید است که می تواند مجموعه کاملی از ویژگی ها و قابلیت ها را ارائه دهد.

در این مدل از یک سنسور فول فریم CMOS  استفاده شده است و رزولوشن تصاویر 30 مگاپیکسل است. یکی از ویژگی هایی که این دوربین را برجسته می کند، وجود یک منظره یاب الکترونیکی منحصر به فرد است که با وضوح 3.69 میلیون نقطه کار می کند. در نتیجه لذت عکاسی با این دوربین بی نظیر خواهد بود. علاوه بر این مشخصات، در این دستگاه یک اسلات اضافه برای جای گذاری کارت حافظه SD نیز وجود دارد و می توان به راحتی فضای ذخیره سازی دستگاه را ارتقا داد.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS R5، بهترین دوربین عکاسی ترکیبی

در بین دوربین های عکاسی ترکیبی موجود در بازار، دوربین EOS R5 کانن قطعا یکی از بهترین هاست. در بین بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022، این مدل ترکیبی یکی از حرفه ای ترین و کامل ترین دوربین هاست. در این مدل از یک سنسور فول فریم CMOS استفاده شده و وضوح تصاویر در آن 45 مگا پیکسل است. علاوه بر این در این دستگاه فناوری فوکوس خودکار نیز به کار رفته است.

وجود یک صفحه نمایش لمسی 3.15 اینچی و سیستم جامد IBIS، دلایل خرید این گزینه را برجسته تر می کند. این مدل ترکیبی را می توان یکی از حرفه ای ترین ها نیز در نظر گرفت، چرا که هم عکاسی و هم فیلم برداری با آن بسیار با کیفیت است. در مواردی دوربین EOS R5 را به عنوان یکی از غول های عکاسی حرفه ای در نظر می گیرند.

دوربین عکاسی Canon EOS 90D یکی از بهترین دوربین های DSLR بازار

Canon EOS 90D یکی از بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022 است که در دسته دوربین های DSLR حرفه ای قرار می گیرد. این مدل یکی از موفق ترین ها در عکاسی سریع پی در پی است که از این نظر با مدل های بدون آینه به رقابت می پردازد. در این مدل از یک سنسور فول فریم APS-C CMOS استفاده شده است و کیفیت و رزولوشن تصاویر نیز 32.5 مگا پیکسل است.

در نتیجه می توان تصاویر را با بالاترین کیفیت و جزئیات ثبت کرد. سرعت عکاسی در این دوربین 11 فریم در ثانیه است و می توان از آن برای فیلم برداری با کیفیت 4K نیز استفاده کرد. در مجموع اگر تمامی مشخصات و قابلیت های این مدل را در نظر بگیریم، دوربین Canon EOS 90D یکی از برترین دوربین های عکاسی کانن در بازار است که می توان برای خرید در نظر گرفت.

دوربین عکاسی Canon 6D Mark II Body، بهترین دوربین با کاربری عمومی

یکی دیگر از بهترین دوربین های عکاسی کانن در سال 2022، دوربین عکاسی Canon 6D Mark II Body است. یک دوربین چند منظوره و با کیفیت که می توان آن را برای تمامی گروه ها و با کاربری های عمومی تا حرفه ای مناسب دانست. این مدل از جدیدترین دوربین های ساخته شده توسط کمپانی کانن است و کیفیت و کارایی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

در این مدل از فناوری Dual Pixel برای فوکوس خودکار استفاده شده و کیفیت تصاویر نیز 26 مگا پیکسل است. این مشخصات موجب شده تا عملکرد دوربین عکاسی Canon 6D Mark II Body در عکاسی نمای زنده فوق العاده بالا باشد. در این مدل از فناوری های روز جهت اتصال و کاربری راحت دوربین استفاده شده که از جمله آنها می توان به قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث و فناوری NFC اشاره کرد.

علاوه بر این می توان با دوربین Canon 6D Mark II Body ویدئوهای با کیفیتی را نیز ثبت کرد. کیفیت تصاویر ویدئویی گرفته شده با این دوربین به 60 پیکسل می رسد. تمامی ویژگی های به کار رفته در این مدل بهبود یافته است و قطعا با توجه به کارایی های دستگاه، می توان آن را به عنوان یکی از برترین دوربین های عکاسی کانن در سال 2022 در نظر گرفت.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS Rebel SL3 – 250D

اگر بخواهیم در لیست بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022 یک گزینه مقرون به صرفه تر با کارایی بسیار بالا را معرفی کنیم، قطعا بهترین گزینه دوربین عکاسی کانن مدل EOS Rebel SL3 – 250D است. این مدل یک انتخاب عالی برای عکاسان مبتدی است و می تواند به آنها در دستیابی به آن چه می خواهند کمک زیادی کند. از همه مهم تر در کنار قابلیت های بسیار کاربردی در این دوربین، یک دوربین به نسبت مقرون به صرفه نیز محسوب می شود و قطعا در این بازه قیمتی به سختی می توان دوربینی با این کیفیت و کارایی را یافت.

ابعاد مناسب و وزن سبک این مدل، آن را برای استفاده مداوم مناسب کرده است. این دوربین به راحتی در دست جای می گیرد و کار با آن نیز بسیار راحت است. از طرفی یک نمایشگر لمسی دارد که تجربه کاربری را برای عکاسان مبتدی راحت تر و لذت بخش تر می کند. از همه مهم تر این که باتری این دوربین عمر بالایی دارد و می توان از آن برای عکاسی به مدتی طولانی نیز استفاده کرد. کیفیت تصاویر نیز به لطف وجود فناوری Dual Pixel CMOS AF بسیار بالاست.

به لطف وجود دو سیستم فوکوس خودکار در این مدل، امکان تشخیص دقیق چهره ها و اشیا با این دوربین موجب ثبت با کیفیت ترین تصاویر می شود. علاوه بر این کیفیت فیلم برداری با این دوربین نیز بسیار بالاست و می توان ویدئوهای 4K بسیار بی نظیری را با این مدل گرفت.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS-1D X Mark III، بهترین DSLR برای عکاسی سریع

آخرین مدلی که می خواهیم به عنوان یکی از بهترین دوربین های عکاسی کانن 2022 به معرفی آن بپردازیم، دوربین EOS-1D X Mark III است. از ویژگی های برجسته این مدل می توان به امکان عکاسی با سرعت بسیار بالا و فیلم برداری 4K بسیار با کیفیت و کراپ نشده اشاره کرد. این دوربین در دسته دوربین های DSLR کانن قرار می گیرد و از نظر کارایی و کیفیت عملکرد بسیار خوبی را ثبت کرده است. در این مدل از قابلیت فوکوس خودکار Deep-Learning استفاده شده است که در کنار سیستم کنترل باز طراحی شده، کیفیت عکس ها و فیلم ها را بسیار بهبود می بخشد. در بین دوربین های عکاسی که قابلیت عکاسی پی در پی و بسیار سریع را دارند، این مدل قطعا یکی از برترین دوربین های عکاسی کانن در سال 2022 است.

 

 منبع : کانن مرکزی

خروج از نسخه موبایل