رویال پس ( ROYAL PASS ) چیست ؟

همه چیز درباره رویال پس بازی پابجی موبایل

الایت پس pubg mobile نوعی گذر در بازی پابجی موبایل است که با استفاده از این گذر می توان در این بازی ماموریت های چالش برانگیز بیشتری را انجام داد. در ادامه به بررسی کاملی از رویال پس پابجی موبایل و همچنین معرفی آن خواهیم پرداخت. اگر میخواهید همه چیز درباره رویال پس بازی پابجی موبایل و نحوه خرید یوسی پابجی موبایل را بدانید در ادامه با ارزان جم همراه باشید.

به نقل از سایت bilibili.tv همانطور که می دانید بازی پابجی دارای طیف گسترده ای از سلاح های متفاوت است که با پیشروی در بازی آن ها را به دست خواهید آورد و می توانید از خودتان دفاع کنید؛ همچنین از جا به جایی وسایل نقلیه نیز می توانید بهره ببرید. در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف باید فقط سعی کنید که زنده بمانید و آخرین نفری باشید که نجات پیدا کرده است.

مسابقات الایت پس در واقع بخش اصلی رویال پس پابجی موبایل هستند که در آن‌ها رقابت سنگین‌تر و نفس‌گیرتر از قبل می‌شود. به همین دلیل بازیکنان در طول روز به رقابت و نبرد در این بخش‌ها می‌پردازند تا لول RP خود را افزایش دهند. خرید مجوز حضور در مسابقات الایت پس نیازمند صرف پابجی موبایل است که بازیکنان زیادی برای راحتی کار خود، خرید یوسی پابجی موبایل را ارجحیت می‌دهند. البته خرید یوسی پابجی تنها در این موارد انجام نمی‌گیرد؛ بلکه یوسی پابجی موبایل یک ابزار بسیار کارآمد برای افزایش سطح بازی در پابجی است و نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

برای به دست آوردن جوایز در مسابقات رویال پس پابجی موبایل، 100 لول RP وجود دارد که بازیکن با اتمام هر کدام، جوایزی دریافت می‌کند. این 100 لول RP را باید در یک فصل از رویال پس تکمیل کنند و پس اتمام هر فصل، لول تمام افراد به 0 باز می‌گردد. هر چه قدر لول RP بالاتر رود، جوایز بزرگ‌تر و ارزشمندتر می‌شوند و کارکتر کاربران را بیشتر تقویت می‌کنند.

جمع‌آوری 100 لول RP به هیچ عنوان ساده نیست و بازیکنان زیادی تا قبل از اتمام فصل نمی‌توانند تمام آن‌ها را تکمیل کنند.در هر فصل از رویال پس پابجی موبایل، برخی ماموریت‌های روزانه در نظر گرفته شده که بازیکنان باید هر روز در آن‌ها فعالیت کنند. در صورتی که کاربر از هرگونه فعالیت در نبردها غافل شود، باید فاتحه تکمیل 100 لول خود را بخواند. اصلی‌ترین و بهترین جوایز رویال پس پابجی موبایل، در آخرین RP به بازیکن داده می‌شوند و از دست دادن آن‌ها قطعا خوشایند نیست.

رویال پس Rolaye Pass پابجی چیست؟

رویال پس پابجی موبایل، متشکل از ماموریت هایی می باشد که دارای چالش هایی در بازی است. رویال پس پابجی یک رویداد فصلی است و در طول فصل این اجازه را به بازیکن می دهد تا ماموریت های مختلفی را انجام دهد و جوایز مختلفی را هم کسب کند. عضویت در این بازی رایگان است اما می توانید با خریدن الایت از مزایای بهره مند شوید.

دسته بندی عضویت در رویال پس پابجی به دو شکل زیر میباشد:

  1. عضویت رایگان (فقط جوایز رایگان)
  2. عضویت الایت (جوایز و اسکین های خاص)

رویال پس دارای 70 لول است که بخش رایگان در 5 قسمت اول قرار می گیرد؛ هنگامی که شما 10 لول را به اتمام رساندید می توانید باکس مشخص را باز کرده و آیتم های مشخص شده را به دلخواه خودتان از ردون باکس انتخاب کنید. در بخش الایت شما شاهد الایت و الایت پلاس هستید که در زیر به توضیح دسته بندی که در بالا صورت گرفته است می پردازیم.

بازیکنان هر دو گروه برای انجام فعالیت، ماموریت های روزانه و چالش های مختلفی را ریافت می کنند. آنها با انجام ماموریت های روزانه بسیار ساده هستند و اغلب باید دو مسابقه انجام دهند، اما بازیکنان ماموریت های چالشی کمی سختکوشانه باید بازی را ادامه دهند؛ فقط بازیکنانی که Elite Pass دارند می توانند برخی از آنها را کامل کنند. همانطور که می توان حدس زد، این نوع ماموریت امتیاز رویال بیشتری را کسب می کند و هدف بازیکن به کسب امتیاز بیشتر و رتبه های مختلف با انجام ماموریت های بیشتر است.

هر رتبه ای که کسب می کنید، پاداش دیگری را دریافت می کنید و جوایز برای هر بازیکنی که در عضویت رایگان دارد بیشتر از سکه های رایگان است. اگر می خواهید در پس الایت پابجی از اسلحه های نادر و لباس ویژه هم برخوردار شوید، با کسب رتبه های ویژه از رویداد UC آنها را بدست آورید. بازیکنانی که عضویت رایگان دارند نی می توانند از رویداد Royale Pass بهره مند شوند و از طرفی اگر می خواهند از جوایز درجه یک استفاده کنند باید یک Elite خریداری کنند.

 چگونه الایت پس پابجی را خریداری کنیم؟

نحوه خرید الایت پس پابجی به اینصورت است که ابتدا باید UC یا ارز بازی را خریداری کنید و باید بدانید که هیچ جایگزینی برای خرید آن جز پول واقعی وجود ندارد؛ به همین دلیل یکبار خرید آن کافیست و دفعات بعدی نیازی نیست که پولی خرج کنید. با اینحال شما می‌توانید برای خرید اسلحه های نادر و لباس ها و لوازم آرایشی برای اعضای برتر از UC استفاده کنید.

به طور کلی هر کسی که می خواهد به طور واقعی در این بازی حضور داشته باشد باید از الایت پس پابجی خود استفاده کند و در آخر کسی که با مهارت های لازم بتواند به راحتی مرحله را به پایان برساند می تواند از برنده شام مرغ شود. پول خرج کردن برای دنیای مجازی باید شما را به شام مرغ برساند، اگر فکر می کنید که نمی توانید به این مرحله برسید پس بدون خرید الایت پابجی با همان عضوی رایگان به بازی کردن ادامه دهید.

همچنین به مدت دو ماه می توانید از بلیتی که خریدید یعنی Elite Pass استفاده کنید و بعد از آن دوباره باید تمدید کنید. در هر صورت این بازی هیجان انگیز ارزش یکبار رویال پس پابجی خریدن را دارد.

خرید رویال پس پابجی موبایل ارزان و فوری

اگر شما هم از طرفداران بازی پابجی موبایل هستید و میخواهید رویال پس یا الایت معمولی را برای اکانت بازی خود فعال کنید، با مراجعه به بخش یا در سایت ارزان شاپ، سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش رویال پس، رویال پس در کمتر از 10 دقیقه برای اکانت شما فعال خواهد شد و میتوانید از جوایز خاص و جذاب سیزن پابجی بهره مند شوید

توضیحاتی مختصر از بتل پس

 نبردهای بتل پس (Battle Pass) نوعی آپشن و مود بازی است که در داخل بازی‌های معروف جهان یافت می‌شود. عموما هدف از افزودن بخش بتل پس به بازی‌ها، افزایش هیجان و لذت آن است و یک حوزه نبرد دیگر که به بهانه آن کاربران با یکدیگر رقابت کنند. عموما جوایز و هدایای بسیار ویژه‌ای به افراد فعال در مسابقات بتل پس داده می‌شود؛ به طوری که افراد برنده در بتل پس، به کلی شاهد تحول در سطح بازی خواهند بود. پابجی موبایل یکی از بازی‌هایی می‌باشد که از نبردهای بتل پس بهره برده و نام این بخش را رویال پس پابجی موبایل گذاشته است.

رویال پس (Royale Pass) چیست؟

کاربران پابجی برای به دست آوردن و جوایز مختلف از سوی بازی، می‌توانند در نبردهای رویال پس شرکت کنند. چرا که شرکت تنسنت (Tencent) جوایز و هدایای ویژه‌ای برای برندگان و فعالان این بخش در نظر گرفته که قطعا ارزش آن‌ها بر هیچکس پوشیده نیست. اما رقابت و نبرد در بازی‌های رویال به هیچ عنوان ساده نیست و افراد برای افزایش شانس برد، باید را به صورت کامل فرا گیرند.

 مسابقات رویال پس پابجی موبایل به صورت فصلی در داخل بازی برگزار می‌شود. شرکت و رقابت در مراحل اولیه رویال پس کاملا رایگان و ساده می‌باشد؛ به طوری که تمام بازیکنان پابجی می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و برخی از جوایز اولیه این مسابقات را به دست آورند. اما به دست آوردن جوایز و هدایای اصلی این مسابقات نیازمند خرید درون برنامه‌ای یکی از گزینه‌های الایت پس است. الایت پس در واقع بخشی جدا از بخش رایگان رویال پس می‌باشد که اصلی‌ترین جوایز بازی را در آن‌ها قرار داده‌اند.

انواع الایت پس در نبردهای رویال پس

 همانطور که ذکر شد برای رقابت در تمام جوایز رویال پس پابجی موبایل، باید یکی از گزینه‌های الایت پس را خریداری کنید. البته می‌توان به صورت رایگان در مسابقات رویال پس شرکت کرد؛ اما ادامه رقابت در مسابقات برای جوایز، نیازمند داشتن یکی از مجوزهای الایت پس می‌باشد. در مجموع دو نوع اکانت الایت پس وجود دارد که ویژگی‌های هر کدام را شرح می‌دهیم:

رویال پس الایت (Royale Pass Elite)

رویال پس الایت در واقع نوعی مجوز حضور در تمام مسابقات رویال پس پابجی موبایل است؛ چرا که می‌توانید با خرید آن برای تمام جوایز رقابت کنید و حتی بیشتر جوایز ممکن را به دست آورید. باید با تکمیل ماموریت‌های روزانه رویال پس و نبردهای دیگر، لول RP خود را افزایش دهید و جوایز را یکی پس از دیگری از آن خود کنید.

رویال پس الایت پلاس (Royale Pass Elite Plus)

برای کاربران واجد شرایط که می‌خواهند در بالاترین سطح و هیجان بازی کنند و به تمام جوایز رویال پس پابجی موبایل دست یابند، رویال پس الایت پلاس توصیه می‌شود. چرا که این گزینه به دست آوردن جوایز رویال پس را بسیار ساده‌تر می‌سازد و بازیکن می‌تواند با دست پر بازی را به اتمام برساند. چرا که ضمن مجوز حضور در تمام بازی‌های رویال پس، 25 لول RP همان ابتدای کار  به بازیکن داده می‌شود که خود 2500 یوسی پابجی موبایل به شمار می‌رود.این مزایا میانبرهایی بسیار عالی هستند که به دست آوردن تمام جوایز را برای شما ممکن می‌سازند. البته قطعا می‌توان حدس زد که برای خرید این گزینه، یوسی پابجی موبایل بیشتری نسبت به رویال پس الایت لازم است.

شرکت در رویال پس پابجی موبایل

گزینه شرکت در نبردهای رویال پس، در صفحه اصلی پابجی موبایل قابل مشاهده است. برای شرکت در مراحل اولیه این مسابقات، می‌توانید روی آن کلیک کرده و ثبت نام کنید. پس از اتمام مراحل رایگان در رویال پس پابجی موبایل، اعلانی برایتان خواهد آمد که برای ادامه رقابت باید یکی از گزینه‌های الایت پس را بخرید. تمام مدت قبل از این اعلان به فکر جمع آوری یوسی پابجی موبایل باشید؛ چرا که قیمت پایینی ندارند و نمی‌توان تمام یوسی آن را در یک ساعت به دست آورد، مگر با خرید یوسی پابجی موبایل.

 هر کدام از گزینه‌های الایت پس قیمت مختلفی دارند که رویال پس الایت پلاس، گران‌تر از رویال پس الایت است. البته در هر فصل از رویال پس پابجی موبایل، قیمت‌ها تغییر می‌کنند و می‌توان آن‌ها را با کمی بررسی پیدا کرد.

منبع:

 offgamers.com

خروج از نسخه موبایل