چرا پکیج رسوب میگیرد؟ تمام علائم رسوب گرفتن پکیج و راهنمای رفع آن

شاید شما هم در در زمستان با مشکل رسوب گرفتن پکیج مواجه شده باشید در این صورت منزل  سرد بوده و تنها قسمت انتهایی شوفاژ گرم است به این معنی که قسمت بالایی شوفاژ به طور کلی سرد می باشد. در این زمان نه تنها منزل گرم نبوده بلکه به علت عملکرد نادرست شوفاژ بر اثر جرم گرفتن پکیج خانه بسیار سرد است. اگر این تجربه را داشته باشید متوجه می شود که تنها راه تعمیر پکیج سپردن آن به دست تعمیرکاران ماهر است.

خراب بودن شوفاژ مشکلات بسیار زیادی را به دنبال می‌ آورد و برای رفع مشکل آن بهتر است از متخصصان مجرب کمک بگیریم. چرا که اگر خودمان بدون تجربه دست به تعمیر این تجهیزات بزنیم ممکن است خرابی زیادی را به بار آوریم. به همین دلیل اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید بهترین کار مراجعه به کارشناسان ماهر در این زمینه است.

در ادامه مطلب به علت خرابی پکیج  پرداخته و علائم خرابی آن را نامبرده و برای رفع مشکل آن راه حلی ارائه می دهیم. برای از بین بردن جرم های موجود در لوله های پکیج نیاز به تجهیزات لازم نظیر پمپ های مخصوص دارید. ضربه زدن به پکیج سبب خرابی دستگاه شده و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

آشنایی دلایل جرم گیری و مهم بودن عمل جرم زدایی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای شوفاژ ها پیش می آید تجمع جرم در لوله ها و قطعات است‌. علت تجمع جرم سختی آب مصرفی است و تجمع آن در لوله و قطعات پکیج می‌ تواند سبب عملکرد نادرست یا از کار افتادن دستگاه شود. آب سخت همان آبی است که دارای املاح گوناگون نظیر کلسیم، گچ ماسه، آهک و… است استفاده آن در پکیج ها سبب می شود تا در لوله های جرم رسوب کرده و مشکلات زیادی را به بار آورد. برای رفع این مشکل باید از افرادی کمک بگیرید که اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه دارند.

عدم توجه به این مشکل می‌ تواند تبعات زیادی را به دنبال داشته باشد به عنوان مثال عدم توجه به مشکلات پکیج سبب مسدود شدن مجاری ورودی دستگاه شده و بر روی پکیج فشار زیادی ایجاد می شود. فشار بیش از حد عملکرد عادی پکیج را با مشکل مختل کرده و سبب بازدهی پایین آن می شوند.

در این  شرایط انرژی بیشتری مصرف شده و در طول زمان سبب خرابی پکیج می شود. رسوبزدایی دوره می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و به عملکرد بهتر دستگاه کمک کند. از بین بردن جرم های موجود در لوله های پکیج از هزینه های زیاد جلوگیری کرده و موجب به بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

آشنایی با علائم خرابی پکیج و زمان مناسب برای اسید شویی ؟

پکیج دیواری ممکن است علائم مختلفی داشته باشد و با شناخت این علائم می توانیم نسبت به تعمیرات آن اقدام کنیم. در واقع  در تعمیر پکیج باید به علائم و نشانه های آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید قبل از تعمیر آن علت خرابی را جویا شوید. اگر آب گرم دوش و شیر مصرفی آشپزخانه فشار پایین داشت می توانید اطمینان حاصل کنید که پکیج شما نیاز به تعمیر دارد.

از دیگر علائم می توان به گرم نشدن آب مصرفی اشاره کرد همچنین در صورت گرم نشدن شوفاژ ها و شنیدن صدای تق تق دستگاه و بالا بودن فشار و بار سنج پکیج  می توانید نسبت به تعمیرات پکیج اقدام کنید.

از دیگر علائم وجود جرم در لوله های پکیج می توانیم به طولانی شدن گرم شدن آب مصرفی و سرد شدن آب از دستگاه اشاره کنیم. انجام خدمات در حوزه تعمیرات پکیج توسط سایت تهران سرویس کاران انجام می گیرد و سایت تهران سرویس کاران دارای متخصصان ماهر بوده که می‌ توانند در کمترین زمان ممکن اقدام به جرم زدایی پکیج شما کنند. متخصصان با علائم خرابی دستگاه ها آشنا بوده و می توانند مشکلات پکیج را با ابزارآلات و تجهیزات لازم برطرف کنند.

آشنایی با خطرات احتمالی جرم گیری پکیج در منزل

برای تعمیرات رادیاتور ها در ابتدا نیاز به تخلیه آب دارید و باید چهار شلنگ موجود در دستگاه را باز کنید. اسید شویی باید طبق اصول انجام گیرد و به همین دلیل بهتر است به صورت حرفه ای و توسط یک متخصص انجام شود. اگر اسید شویی به صورت دقیق و حرفه ای انجام نشود ممکن است سبب خراب شدن دستگاه شود زیرا امکان دارد که جرم در لوله ها به طور کامل از بین نرود. به علاوه کار با اسید بسیار خطرناک است و ممکن است تبعات زیادی به دنبال داشته باشد که کوچکترین حالت خراب شدن کاشی و سرامیک منزل است.

بنابراین در صورتی که در اسید شویی تجربه کافی ندارید بهتر از کار را به یک شخص حرفه ای بسپارید. استفاده از اسید ممکن است خطرات زیادی برای افراد سالمند و کودکان داشته باشد.

با توجه به این موارد بهترین تصمیم  سپردن کار به کاردان است‌. متخصصان سایت تهران سرویس کاران با اکثر برندها آشنا بوده و دارای دانش زیاد در در این زمینه هستند. هزینه تعمیرات پکیج با توجه به مدل دستگاه متفاوت است و این هزینه تا حد زیادی به تعمیرکار بستگی دارد. تعمیرکاران با توجه به میزان سختی کار و عوامل دیگر قیمت مناسبی از متقاضیان دریافت می کنند.

جمع بندی

دقت داشته باشید که تعمیرات یک فرایند تخصصی است. در صورتی که تمایل دارید برترین تکنسین ها جهت تعمیرات انواع پکیج به منزل شما اعزام شوند از خدمات نمایندگی بوتان و نمایندگی ایران رادیاتور استفاده کنید.

در این مطلب در مورد علت  خرابی پکیج و علائم جرم گرفتن آن بحث کردیم. خرابی پکیج یکی از مشکلات رایج است که برای همه دستگاه پیش می آید لذا برای تعمیرات آن نیاز به افرادی که بتوانند در این حوزه کمک های قابل توجهی را به شما ارائه دهند. هنگامی که پکیج عملکرد درستی نداشته و نمی تواند به خوبی آب گرم مصرفی را گرم کند یا در هنگام روشن بودن صدای ناهنجار می دهد این احتمال وجود دارد که در لوله های دستگاه جرم وجود داشته باشد.

وجود املاح مختلف در آب سبب ایجاد جرم در این دستگاه ها شده است لذا برای از بین بردن جرم می توانید از روش های گوناگونی استفاده کنید اما در صورت نداشتن تجربه و تخصص و دانش باید دستگاه به متخصصان ماهر بسپارید. سایت تهران سرویس کاران دارای کارشناسان مجرب می باشد که دانش و تخصص کافی در این زمینه دارند و می توانند مشکلات دستگاه شما را به صورت تخصصی بر طرف کنند.

خروج از نسخه موبایل