بهترین باتری موبایل . بهترین خرید از فونی شاپ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مقدمه ای بر بهترین باتری موبایل و خرید مطمئن از فونی شاپ .

چرا نباید به بازار غیر رسمی باتری موبایل اطمینان نمود ؟

همیشه این سوال برای ما پیش می آید که چرا باتری موبایل ما همانند باتری موبایل دوستان مان نیست؟ چرا گوشی ما چند چت ساده و چند باری ابتدایی و دو سه موسیقی کوتاه مدت را تاب نمی آورد ولی برخی را مشاهده می کنیم که از صبح تا شب به اصطلاح سر در گوشی دارند اما همچنان آلارم اخطار باتری گوشی را مشاهده نمی کنند ؟ ایراد کار کجاست؟ جواب این سوال از نگاه فونی شاپ را باید در فیک یا واقعی بودن و اورجینال بودن باتری موبایل جستجو نمود . بازار میلیارد دلاری متعلقات و لوازم جانبی موبایل خیلی ها را وسوسه کرده که از آب گل آلود اشتیاق سیری ناپذیر مردم به خرید سو استفاده کنند و در بازار مکاره موبایل با تقلب وارد شوند . موسساتی همچون فونی شاپ می کوشند که اعتبار را به به بازار برگردانند و کاری کنند که دیگر باترس به سمت خرید نروید . توصیه های ما برای خرید باتری موبایل را هم بخاطر سلامت گوشی تان و هم آرامش روحی و نداشتن استرس بابت تخلیه سریع باتری را حتما و حتما جدی بگیرید .

 

اولین و مهمترین توصیه فونی شاپ جهت خرید باتری موبایل قبل از ورود به مبحث اصلی !

بهترین باتری موبایل را از بهترین فروشگاه تهیه نمایید .

فونی شاپ می تواند در یک پاسخ ساده مهمترین رمز خرید بهترین باتری موبایل را به شما بگوید . شما کافی است از جای معتبر خرید نمایید تا بهترین باتری موبایل را داشته باشید . فروشگاه های فونی شاپ در انتخاب بهترین ها به شدت وسواس به خرج می دهد و هیچ عنصری را برای خود مهمتر از اعتبار خود و رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات به دوستان خوب خودش که مشتریان فونی شاپ هستند نمی داند . پس مهمترین راز را به شما گفتیم ولی بگذارید بقیه راز ها را هم با هم دوره نماییم .

 

 

باتری موبایل چگونه فرایندی دارد ؟

بیشترین آسیب های باتری موبایل را از زبان فونی شاپ بشنوید .

همه ما قطعا ادعا داریم که باتر ی موبایل را می شناسیم و اگر منظور همان شی کوچک مکعب مانند است که در باتری وجود دارد خب قطعا همه ما حق این ادعا را داریم اما تعریف باتری موبایل یک خازن عموما لیتیوم یونی است که وظیفه اش ذخیره و نگهداری و نهایتا ارائه انرژی به گوشی برای فعالیت است . باتری موبایل هم همانند تمام اجزای طبیعت عمر مفید خود را دارد . ما هر چقدر هم در نگهداری این خازن کوشا و دقیق باشیم روزی شاهد پایان عمر مفید کاری اش خواهیم بود . هر سیکل کامل شارژ درصدی از عمر باتری را مصرف می کند اما در باتری های اصلی علاوه بر بالا رفتن تعداد سیکل شارژ کیفیت خود باتری در دوام بسیار موثر است ضمن اینکه بدلیل طولانی تر بودن زمان هر سیکل مصرف در باتری عملا عمر آن افزوده خواهد شد در ادامه در مورد سیکل مصرف کامل باتری موبایل از زبان فونی شاپ بیشتر خواهیم خواند . از مرگ خواه نا خواه باتری گفتیم . این مرگ نهایتا اتفاق خواهد افتاد اما  دلیل اصلی تسریع در این اتفاق علاوه بر نگهداری و شارژ و استفاده بد از باتری یا آسیب های فیزیکی همانند تورم و آب خوردگی و گرما زدگی و سرما زدگی و ضربه خوردن می تواند باشد .   البته همه و همه این عوامل در درجه بعدی اهمیت بعد از کیفیت خود باتری موبایل هستند .

 

چرا باتری موبایل بالاخره باید تعویض شود ؟

چگونه عمر باتری موبایل رو با زوال می گذارد ؟

سیکل باتری یک واژه آشنا در این صنعت است . سیکل شارزی باتری موبایل همان بازه شارژ صد در صد تا صفر درصد است . باتری موبایل سیکل های شارژ محدودی را تاب خواهد آورد . احتمالا بعد از هفتصد سیکل شارژ شما دیگر هیچ علاقه ای برای ادامه همکاری با باتری موبایل نخواهید داشت . فونی شاپ توضیح خواهد داد چگونه می شود سیکل ها را افزایش داد تا عمر باتری موبایل  نیز افزوده شود.

باتری موبایل اصلی و تقلبی را بشناسیم .

مهمترین تفاوت های باتری موبایل اصلی و تقلبی از دید فونی شاپ

برای خرید انواع باتری موبایل به لینک های زیر مراجعه کنید:

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-samsung/

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-iphone/

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-huawei/

https://www.digikala.com/

https://local-news.ir//mobilebattery.ir/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

خروج از نسخه موبایل