آب دریای عمان تا پایان سال ۱۴۰۴ وارد خراسان جنوبی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد قناعت صبح چهارشنبه در مراسم جشن خودکفایی دو هزار و ۱۳۶ مددجوی خراسان جنوبی اظهار کرد: کمیته امداد بر اساس نگاه انقلابی و دینی در راستای ایجاد عدالت و محرومیت زدایی تلاش‌های ویژه ای دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برخی از افراد از نظر مالی مشکلاتی دارند ولی به واسطه استعدادهای خاص خود با حمایت کمیته امداد به خودکفایی رسیده و اکنون کارآفرین شده‌اند

قناعت با تأکید بر تامین نیروی انسانی در کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: استفاده خراسان جنوبی از مجتمع اقتصادی کمیته امداد از جمله پیشنهادهای ما به مجموعه کمیته امداد کشور است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پتانسیل‌های معدنی خراسان جنوبی افزود: مجتمع اقتصادی کمیته امداد می‌تواند در این عرصه و سایر ظرفیت‌ها ورود پیدا کند.

قناعت با اشاره به خشکسالی ۲۰ ساله در خراسان جنوبی و تأثیر آن بر کشاورزی و دامداری استان گفت: در این راستا ابرپروژه انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی در دولت سیزدهم عملیاتی شد تا بتوانیم ثأثیرات خشکسالی در استان را کاهش دهیم.

وی افزود: هزار و ۳۴۲ کیلومتر مسیر انتقال آب از دریای عمان، چابهار تا مشهد هست که ۳۸۰ کیلومتر آن در خراسان جنوبی واقع شده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۴ آب دریای عمان وارد خراسان جنوبی خواهد شد که یک اقدام بسیار بزرگ است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: با اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان ۶۰ میلیون مترمکعب آب وارد خراسان جنوبی می‌شود و در یک افق بلند مدت به سه برابر افزایش می‌یابد.

قناعت با اشاره به موضوع انتخابات در خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی در حوزه مشارکت مردم همواره الگوی سایر استان‌ها بوده است و امیدواریم در انتخابات ۱۱ اسفند نیز حماسه دیگری خلق کنند.

وی با تاکید بر اینکه با حضور مردم در انتخابات اتفاقات بسیار خوبی در زمینه اقتصادی، فرهنگی و عمرانی رقم خواهند خورد، افزود: هر برگ رای به معنای رای به شهدا، انقلاب و جبهه مقاومت است.

خروج از نسخه موبایل