احداث ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهروز ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان در حوزه موسیقی و فعالیت‌های فرهنگی حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: حضور پرشور و گرم مردم و مسؤولان در برنامه‌های فرهنگی که در شهر سنندج موجب دلگرمی هرچه بیشتر متولیان امر در استمرار اجرای چنین برنامه‌ها و حرکت‌های فرهنگی دارد.

وی تصریح کرد: در دو سه سال گذشته در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ که دور ششم شورای اسلامی شهر سنندج کار خود را آغاز کرده است در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه از آغاز به کار این دوره شورا و شهرداری بیش از ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج احداث و احیا شده است، گفت: انجام این میزان فعالیت در حوزه توسعه فضای سبز موجب شده ۱.۵ متر نسبت به گذشته فضای سبز اضافه شده است.

برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز به ۷۰ هکتار در سنندج

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: این میزان را براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به ۷۰ هکتار افزایش خواهیم داد و سرانه فضای سبز را به میانگین کشوری خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال شاهد بهره‌برداری از پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک نیشتمان و پارک کژوان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی در سال‌های قبل اقدامات زیادی انجام نگرفته است، تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شورا و شهرداری سنندج توانستیم یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر سنندج انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید براینکه حجم مشکلات و نیازهای شهر به مراتب بیشتر از اقدامات انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه یک پنجم شهر سنندج در مناطق کم برخوردار قرار گرفته است نیازمند توجه بیشتر در بحث عمران شهری و خدمات‌رسانی در راستای ارتقای سطح رفاهی مردم است.

وی از تلاش‌های مجموعه شهرداری سنندج تقدیر کرد و گفت: از همراهی و پشتیبانی همیشگی استاندار کردستان با مجموعه مدیریت شهری تقدیر می‌کنیم.

خروج از نسخه موبایل