انتقال پارک یوزپلنگ پردیسان به سمنان



مدیرعامل سازمان حفاظت از محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال یوزپلنگ از پارک پردیسان به استان سمنان خبر داد.

به گزارش اخبار استانی ، شهاب الدین منتظمی اظهار داشت: این رفتار کاملاً یک رفتار حرفه ای است ، «ماندن این حیوانات در خارج از تهران و زیستگاه خودشان یک حرفه ای نیست بلکه یک زیستگاه سابق است. این برنگشته است. “

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه اصلاح نژاد به پایان نرسیده است ، افزود: همه اینگونه برنامه های تحقیقاتی و پرورشی در زیستگاه طبیعی آنها امکان پذیر است.

مدیر دفتر حفاظت از محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همه مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح دریافت شده و هماهنگی های لازم با مدیر سرویس دامپزشکی تهران انجام شده که کاملاً قانونی بوده است.

مطابق پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، منتظمی شرایط و روش های این نوع جمعیت را بیان می کند: ما شرایط عزیمت ، مقصد و مسیر را اندازه گیری می کنیم و اگر امروز بیهوشی به درستی انجام شود ، اگر کار نکند ، مطابق با شرایط به زمان مناسب حرکت می کنیم.

به گزارش اخبار استانی ، مدیر دفتر حفاظت از محیط زیست برای حفاظت از حیوانات وحشی همزمان با انتقال یوزپلنگ پارگیزان پارک به سمنان و همچنین انتقال این گونه ها ، همه مجوزهای لازم را از سوی مسئولان دریافت کرده است. نامه ای به واعظ ، مدیر دامپزشکی تهران ارسال و با درخواست مجوز بهداشتی برای انتقال این یوزپلنگ ها به سمنان.

انتهای پیام


این مقاله بر پایه استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل