ایران از حق دفاع مشروع خود استفاده می‌کند / اقدامات جنایتکارانه بی‌پاسخ نمی‌ماند

ایران از حق دفاع مشروع خود استفاده می‌کند / اقدامات جنایتکارانه بی‌پاسخ نمی‌ماند

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به سکوت سازمان‌های بین‌المللی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات موفقیت‌آمیز شب گذشته ایران این پیام را داشت که جمهوری اسلامی از حق دفاع مشروع خود استفاده می‌کند و اقدامات جایتکارانه بدون پاسخ نمی‌ماند.

محمدحسین زارع زاده- رییس بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت و گو با اخبار استانی، اظهار کرد: با عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم غاصب صهیونیست مسلمانان دچار شعف و شور شدند؛ چراکه نشان دادند که پس از ۶ ماه جنایات وحشیانه این رژیم، مسلمانان اعم از شیعه و سنی به‌ صورت متحد در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و حاضرند هزینه این ایستادگی را نیز بپردازند و صبوری و اقتدار خود را حفظ کنند. 

وی افزود: عملیات موفقیت آمیز شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس را تمام دنیا شاهد بودند. این اقدام برای دنیا و سازمان‌های بین‌المللی که در بی‌عملی کامل به سر می‌بردند و حتی حاضر نبودند در قبال حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، این پیام را داشت که جمهوری اسلامی ایران از حق دفاع مشروع خود استفاده می‌کند و  در پاسخ به طغیانگری رژیم صهیونیستی تفهیم می‌کند که اقدامات جایتکارانه بدون پاسخ نمی‌ماند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل