بسیجیان سالانه ۵هزار اصله نهال در استان سمنان غرس می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار منصور شوقانی ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز طرح کشوری کاشت یک میلیارد درخت در استان سمنان ضمن بیان اینکه سپاه و بسیج استان سمنان متعهد به کاشت سالانه پنج هزار اصله نهال در استان شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام توجه به محیط زیست و احترام شمردن طبیعت است.

وی ضمن بیان اینکه در آموزه‌های دینی و سخنان رهبر معظم انقلاب بارها به کاشت و حفظ درختان و فضای سبز تاکید فراوان شده است، افزود: هفته درختکاری فرصت مغتنمی که بتوانیم توجه همگان را به این سنت دیرینه جلب کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه کاشت و نگهداری از درختان از منظرهای مختلف حائز اهمیت است، ابراز داشت: از آحاد مردم جامعه درخواست داریم به این پویش سراسری ملحق شده و برای سرسبزی این آب و خاک تلاش کنند.

شوقانی ضمن بیان اینکه بسیجیان در کاشت درخت همکاری خواهند داشت، تصریح کرد: این نهال‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج، محلات اسلامی و اردوگاه‌ها کاشته می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت در هر امری سنگ بنای پیشرفت و آبادانی این سرزمین خواهد بود، افزود: همان طور که در اجرای کاشت درخت همراهی عمومی باعث سرسبزی منطقه می‌شود می‌بایست برای ادامه حیات و حفظ نظام نیز فردا در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در انتخابات مشارکت کنیم.

خروج از نسخه موبایل