ضرورت تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضرورت تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی صالحی، امروز یکشنبه ۱۵ آنلاین ۱۴۰۳ با حضور در دادسرای ناحیه ۳۵، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به مدیران، قضات و کارکنان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر لزوم تکریم مراجعان، تسریع توأم با دقت در رسیدگی به پرونده‌های قضائی، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

صالحی در این بازدید بر ضرورت تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تأکید کرده و شخصاً طی تماس تلفنی چند مورد از پرونده‌های مربوط به دادسرای مذکور را از طریق مرکز مشاوران و کارشناسان رسمی دادگستری، ضابطین، و مراجع ذی‌صلاح پیگیری کرد.

دادستان تهران همچنین در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری ضمن ابلاغ سلام و تشکر ریاست قوه قضائیه، به درخواست‌ها و مشکلات آنان، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه همت خود را درجهت رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌ها مصروف دارند.

صالحی در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات آنان، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

دادستان تهران در پایان این بازدید، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۵ که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

خروج از نسخه موبایل