مقایسه هتل ترنج با هتل مارینا کیش

مقایسه هتل ترنج با هتل مارینا کیش

هتل ترنج و مارینا پارک دو هتل  پنج ستاره در جزیره کیش هستند که با وجود ویژگی و خدمات خاصی که به مسافران خود ارائه می‌دهند همیشه جزء اولین انتخاب افرادی بوده‌اند که می‌خواهند به جزیره کیش سفر کنند.

آشنایی با این دو هتل می‌تواند به شما کمک زیادی می‌کند که مناسب با بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین می توانید تورهای لحظه آخری هر کدام را مشاهده نمایید.

در ادامه این دو هتل زیبا و جذاب در جزیره کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا با اقامت در بهترین هتل‌های جزیره کیش اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش به عنوان اولین و تنها  هتل ساخته شده بر روی آب است که در سال 94 افتتاح شده، این هتل که در میدان جاسک در جزیره کیش قرار دارد با وجود طراحی و نمای خاصی که دارد توجه افراد زیادی را تا کنون به خود جلب کرده است.

این هتل 100 اتاق دارد که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و تصویری مانند بته جقه به وجود آورده‌اند که نمای زیبایی به وجود آورده، اتاق‌های هتل ترنج کیش نمای زیبایی رو به دریا، هتل و غروب جزیره کیش دارند.

این هتل برای دو فاز هتلی و ساحلی طراحی شده که هنوز فاز هتلی ساخته نشده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش نیز در سال 1390 افتتاح شده است چیزی که هتل مارینا را نسبت به دیگر هتل‌های پنج ستاره متمایز می‌کند وجود فضای زیبا و مارینا ساخته شده در ساحل اختصاصی هتل برای پارکینگ کشتی‌های تفریحی است.

هتل مارینا پارک کیش نیز دارای 190 اتاق است، اتاق‌های هتل مارینا پارک نمای رو به دریا و محوطه سرسبز و زیبای هتل دارند.

موقعیت هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

هر دو هتل از دسته هتل های ساحلی کیش هستند، هتل ترنج در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته و موقعیت آن نسبت به مراکز خرید و تفریحی کمی دور است و برای دسترسی به مراکز مهم شهر باید یا خودرو اجاره کنید یا اینکه با سرویس‌های هتل خود را به آنجا برسانید.

البته این فاصله باعث دور شدن از شلوغی شهر شده و برای افرادی که به دنبال هتلی برای بدست آوردن آرامش هستند می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد.

هتل مارینا پارک کیش در بلوار مرجان قرار دارد، این هتل در نزدیکی برج‌های دو قلو و پارک مرجان قرار دارد.

این هتل در فاصله‌ی کمی از کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره قرار دارد و خود هتل نیز کلوپ مخصوص این تفریحات را دارد.

هتل مارینا نیز نسبت به مراکز خرید فاصله زیادی دارد اما با وجود اجاره خودرو و تاکسی سرویس امکان جا به جایی افراد به راحتی فراهم شده است.

خدمات و امکانات هتل ترنج و مارینا پارک کیش

هتل ترنج کیش در ارائه خدمات به مسافران خود جزء بهترین‌ها در جزیره بوده است و وجود کادر و پرنسل حرفه‌ای باعث شده تا مسافرانی که به این هتل سفر می‌کنند در دوران اقامت خود هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

از امکانات هتل ترنج به رستوران، کافی شاپ، خدمات هانی مون، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه رایگان، باشگاه ورزشی، سالن بیلیارد، والیبال ساحلی، ماشین گلف برای جا به جایی افراد در هتل، اتاق با کف پوش شیشه‌ای، لاندری، ماساژ، لمکده سنتی، استخر، آتلیه و رنت خودرو می‌توان اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش نیز یکی از هتل‌های محبوب و لوکس در جزیره کیش است، شاید بتوان گفت این هتل برای افراد سخت پسند گزینه خوبی است چرا که در ارائه خدمات لوکس به مسافران تمام تلاش خود  را می‌کند.

امکانات هتل شامل رستوران،کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، سالن همایش، باشگاه ورزشی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس، استخر، مسیر دوچرخه سواری، اجاره خودرو، مارینا، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان و … از امکانات این هتل ساحلی زیبا در جزیره کیش است.

امکانات خاص هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

شاید بتوان مهم‌ترین دلیلی که هتل ترنج را دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند قرارگیری آن بر روی آب و وجود نمای زیبایی دانست که در اتاق‌های آن می‌توان مشاهده کرد، وجود کف پوش شیشه‌ای در اتاق‌ها تصویر زیبایی از دنیای زیر آب به وجود آورده که برای همه افراد جذابیت دارد.

هتل مارینا پارک کیش نیز با داشتن ساحل اختصاصی و انجام تفریحات آبی که در کلوپ مارینا برگزار می‌شود شناخته شده، همچنین اولین مارینا کشور برای پهلوگیری کشتی‌های تفریحی نیز در ساحل هتل مارینا پارک ساخته شده است.

در این ساحل امکان اجاره کشتی‌های تفریحی و قایق‌های تندرو برای مهمانان فراهم شده است همچنین پارک بادی که در ساحل مارینا پارک قرار دارد افراد زیادی را ترغیب به آمدن در این هتل می‌کند.

قیمت رزرو هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

هزینه اقامت در هتل ترنج کیش نسبت به هتل مارینا پارک کیش بیشتر است چون که قرارگیری هتل بر روی آب تقاضای افراد را برای اقامت در این هتل افزایش داده است و هتل ترنج در کنار امکانات لوکسی که به مسافران خود ارائه می‌دهد هزینه بیشتری از آن‌ها دریافت می‌کند.

هتل مارینا پارک کیش نیز در ارائه خدمات به مسافران خود جزء بهترین‌ها است اما نسبت به هتل ترنج از مسافران خود هزینه‌ی کمتری دریافت می‌کند.

تمیزی هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

هتل ترنج کیش از نظر تمیزی اتاق در سطح خوبی است اما به دلیل قرار گرفتن بر روی آب در فصل‌های گرم جزیره بوی بدی از جلبک‌های دریا به مشام مسافران می‌رسد که باعث اذیت شدن آن‌ها می‌شود.

اما در مقابل هتل مارینا پارک کیش همیشه نظرات مثبتی از تمیزی اتاق و محوطه هتل از مهمانان خود دریافت کرده است که باعث شده افرادی که در این هتل اقامت می‌کنند برای سفر بعدی خود نیز هتل مارینا پارک را انتخاب کنند.

کدام را انتخاب کنیم هتل ترنج یا مارینا پارک کیش؟

انتخاب از بین این دو هتل که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند شاید کار دشواری به نظر برسد، اما شما باید ابتدا نیازهای خود و هزینه‌ای که می‌خواهید برای هتل پرداخت کنید را در نظر بگیرید و بر اساس آن یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید.

اما در هر صورت هر کدام از این دو هتل ترنج یا مارینا پارک می‌تواند جزء بهترین گزینه‌های شما در سفر به جزیره کیش باشد.

خروج از نسخه موبایل