ویزای شینگن برای کانادا

ویزای شینگن مانند یک مهر تایید بر پاسپورت شما

ایران دارای یکی از ضعیف‌ترین پاسپورت‌های جهان است. با پاسپورت ایران فقط به 48 کشور می‌توان (بدون ویزا یا با ویزا)،  سفر کرد. اعتبار پاسپورتی که سابقه سفر دارد بیشتر از یک پاسپورت سفید است؛ چراکه پاسپورت سفید نشان دهنده بی‌سابقه بودن فرد است و کشور میزبان این را یک نمره منفی در نظر می‌گیرد. سفر کردن به کشور‌های مختلف برای شما سابقه سفر به خارج از کشور را می‌سازد. کشورهای عضو شینگن بهترین کشورها برای بالا بردن شانس دریافت هستند. بهترین روش برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کردن به و بعد درخواست پیکاپ ویزای کانادا است.

خیلی‌ها باور دارند شانس اخذ ویزای توریستی کانادا برای کسانی که به کشورهای اروپایی مخصوصاً منطقه شینگن سفر نکرده‌اند بسیار پایین است. برای همین کسانی که قصد مسافرت به کانادا را دارند برای بالا بردن شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا اول برای دریافت ویزای شینگن اقدام می‌کنند. ولی آیا ویزای شینگن واقعا در دریافت ویزای توریستی کانادا تاثیری دارد؟

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

برای اخذ ویزای توریستی کانادا باید شرایط اولیه را داشته باشید

افرادی که اجازه ورود به کانادا را ندارند

برخی افراد مجاز به ورود به کانادا نیستند. به این معنی که به آنها اجازه ورود به این کشور داده نمی‌شود .دلایل مختلفی وجود دارد که می‌تواند باعث شود که شما نتوانید اجازه ورود به کانادا را دریافت کنید. از جمله شرکت در فعالیت‌های زیر:

شما همچنین ممکن است به دلایل امنیتی، بهداشتی و یا مالی، غیرقابل پذیرش باشید. مدارک مورد نیاز برای عبارتند از:

تهیه این مدارک یک مرحله مهم برای درخواست ویزی مولتی کانادا می‌باشد.

مزایای دریافت ویزای شینگن

 

همانطور که قبلاً بیان شد، منطقه شنگن دارای مزایای بسیاری در حوزه میزبانی است. یکی از مزایای حاصل از داشتن ویزای شنگن برای سفر، این است که می‌توانید به آسانی از آلمان به لوگزامبورگ سفر کنید بدون اینکه نیازی به کنترل پاسپورت در هر بار عبور از مرز داشته باشید. همچنین، برای اموری پیچیده‌تر مانند جابجایی کالا و تجارت در مناطق مرزی، ویزای شنگن از مزیت‌های قابل توجهی برخوردار است.

منطقه شنگن همچنین باعث کاهش زمان جابجایی کالاها در سراسر اروپا شده است. در گذشته، عبور کامیون‌ها از برخی از مرزها ساعت‌ها طول می‌کشید، اما امروزه آنها بدون در نظر گرفتن مرزها به راه خود ادامه می‌دهند. این واقعیت باعث می‌شود جابجایی کالا در سراسر اروپا آسان‌تر، سریع‌تر و هزینه‌های کمتری داشته باشد.

سهولت‌های مرتبط با ویزای شنگن می‌تواند به شما امکان سفر به کشورهای غیرعضو منطقه شنگن را بدون هیچ سوالی بدهد و این امر سفر در سراسر اروپا را هم شامل می‌شود. به عبارت دیگر، با داشتن ویزای شنگن، می‌توانید به کشورهای غیرعضو منطقه شنگن سفر کنید بدون اینکه نیاز به پرسش‌ها و محدودیت‌های ورودی داشته باشید. این از جمله مزایای ویزای شنگن است که به شما زمان زیادی را صرفه‌جویی می‌کند. به عنوان مثال، اگر خویشاوندی در یکی از کشورهای شنگن زندگی می‌کند و شما می‌خواهید هر دو ماه یکبار با او ملاقات کنید، با داشتن ویزای شنگن، مشکلاتی که به دلیل عدم زندگی در کشور شنگن یا نداشتن ویزای معتبر پیش می‌آید، برطرف می‌شود. همچنین، اگر در حوزه تجارت بین‌المللی فعالیت می‌کنید و نیاز به سفرهای منظم دارید، داشتن ویزای شنگن به شما کمک می‌کند این فعالیت را به راحتی انجام دهید.

یکی دیگر از مزیت‌های ویزای شنگن این است که هنگام خروج از کشور، نیازی به مراجعه به سفارتخانه ندارید. این امر به شما اجازه می‌دهد بدون استرس و آزار ناشی از مراجعه به سفارتخانه‌ها، از کشور خارج شوید. به ویژه برای افرادی که از کشورهایی می‌آیند که دید بین‌المللی مثبتی در جامعه بین‌المللی ندارند، عدم نیاز به مراجعه به سفارتخانه مزیت تاثیر ویزای شینگن براخذ ویزای کانادا- داشتن برای تاثیر دارد؟ اما آیا داشتن ویزای شینگن اجباری است و بدون آن نمی‌توان برای دریافت ویزای کانادا اقدام کرد؟ آیا بدون ویزای شینگن، امکان است؟ اخذ ویزای کانادا خواسته‌ی افراد زیادیست که برخی از آن‌ها فکر می‌کنند، ویزای شینگن برای کانادا ضروری بوده و بدون آن موفق به دریافت ویزای این کشور نخواهند شد. در حقیقت این باور تا حدودی درست بوده و دریافت ویزای کانادا بدون شینگن کار مشکلی است. در این مطلب می‌خواهیم اهمیت داشتن برای تاثیر دارد.

عوامل تاثیر گذار جهت اخذ ویزای کانادا

عوامل متعددی درنتیجه بخش بودن یک پرونده مؤثر است ، که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

اگرچه در نهایت این آفیسر پرونده خواهد بود که سرنوشت یک پرونده را مشخص می‌کند اما مواردی همچون سابقه سفر که موضوع بحث این نوشته است یکی از مهم‌ترین مواردی است که سرنوشت یک پرونده درخواست ویزا را تعیین می‌‌کند. در واقع وجود مهر ورود و خروج و در پاسپورت، اعتبار آن را بالا برده و نشان می‌دهد که متقاضی بارها به کشورهای مختلف سفر کرده و پس از اتمام ویزا به کشور خود بازگشته است.

سابقه سفر برای ویزای کانادا

 اما چنانچه متقاضی با پاسپورت سفید درخواست خود را به سفارت کانادا ارائه دهد نه تنها فاکتور سابقه سفر را از دست داده بلکه احتمال را کاهش می‌دهد. پاسپورت سفید گذرنامه ای است که در آن هیچگونه برچسبی مبنی بر خروج فرد از کشور وجود نداشته باشد و فرد متقاضی سابقه سفر و اخذ ویزای هیچ کشوری را دارا نباشد. هر چند که پیش آمده متقاضی بدون سابقه سفر موفق به دریافت ویزا کانادا شده است اما این اتفاق بسیار به ندرت رخ می‌دهد. از رو این توصیه می‌شود قبل از درخواست به کشورهای ترکیه، و کشورهایی که ویزا دارند مانند بلغارستان، هند، چین و که در مقالات قبل به تفصیل درباره آنها صحبت کرده ایم، سفر کرده و سابقه سفر خود را بالا ببرید.

آیا دریافت ویزای شنگن برای اخذ ویزای کانادا کافیست؟

تاثیر ویزای شینگن براخذ ویزای کانادا چگونه است؟ همانطور که در بالا ذکر شد داشتن سابقه سفر و ویزای شینگن از موارد تاثیرگذار در اخذ ویزا کانادا است، اما در هیچ کجای وبسایت رسمی اداره مهاجرت کانادا داشتن ویزای شینگن را از موارد ضروری برای اخذ ویزای کانادا اعلام نکرده است. ویزاهای دیگری مانند ، ویزای استرالیا، و ویزای ژاپن نیز برای سفارت کانادا بسیار ارزشمند هستند. چنانچه متقاضی ویزای شینگن نداشته باشد، اما ویزاهای ذکر شده را دریافت کرده باشد می‌تواند با سابقه سفر بسیار قوی جهت اخذ ویزای کانادا اقدام کند. همچنین سفر به کشورهایی مانند ژاپن و استرالیا افسر سفارت را مجاب خواهد کرد که متقاضی بعد از اتمام تاریخ ویزا قصد اقامت در کشور کانادا را نخواهد داد. بنابراین قبل از هر اقدامی با سفر به کشورهای دارای ویزا سابقه سفرتان را پر بارتر کنید. این را بدانید که بدون داشتن ویزای شینگن و ویزای کشورهایی که ذکر شد شانس اخذ ویزای کانادا برای شما بسیار پایین خواهد آمد.

توصیه کارشناسان قصران گشت به متقاضیان محترم ویزای مولتیپل کانادا این است که در صورت نداشتن ویزای ارزشمند در پاسپورت خود، ابتدا برای اخذ ویزای شینگن اقدام کرده و سپس برای , و دریافت خدمات اقدام نمایند.

خروج از نسخه موبایل