پماد گانودرما برای پسوریازیس

پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می‌ شود که به آنها عموما پلاک می‌گویند. این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر ۲۸ تا ۳۰ روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی‌شود در نتیجه  چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می‌شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه‌ای از بدن تشکیل شوند. پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست.

خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس چیست؟

مطالعات نشان داده که علل دیگر این بیماری می تواند:

۱.استرس ۲.عفونت ۳.آسیب رسیدن به پوست و ۴.ژنتیک باشد.

۱.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در تقویت سیستم ایمنی بدن: کسانی که دارای بیماری هایی نظیر اچ ای وی هستند، به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن، بیشتر در معرض این بیماری قرار میگیرند. از جمله خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس این است که با تقویت سیستم ایمنی بدن از تولید آنتی بادی ها جلوگیری کرده و ایجاد و تشکیل پلاک ها بر روی پوست را کاهش می دهد.

۲.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از استرس: قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات آلی آلکالوئید ها و خاصیت ارامش بخش و ضد اضطراب میتواند از روند پیشروی بیماری جلوگیری کرده و پلاک های پوستی را کاهش دهد.

۳.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در جلوگیری از زخم و آسیب رسیدن به پوست:  وجود مقدار فراوان آنتی اکسیدان در قارچ گانودرما و خاصیت قارچ گانودرما در تقویت و رطوبت رسانی به پوست باعث شده تا از آسیب رسیدن به پوست در مقابل عوامل بیرونی جلوگیری به عمل آید.

۴. خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از عفونت: کسانی که مبتلا به عفونت و التهابات در نقاط مختلف بدن از جمله عفونت های گلو و  تنفسی هستند بیشتر مستعد این بیماری اند. قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات ضد عفونی کننده و ضد باکتری از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کند.

نحوه مصرف گانودرما برای درمان پسوریازیس:

برای درمان پسوریازیس با قارچ گانودرما، روزانه ۲ گرم به مدت حداقل ۴۵ دقیقه دم و همراه گرمی هایی نظیر عسل میل نمایید. طبق تجربه گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات منحصر بفرد، طی ۴۰ روز مصرف مداوم ۳۰ الی ۷۰ درصد بهبودی اولیه را به همراه خواهد داشت.

دوره درمان پسوریازیس با قارچ گانودرما

مصرف گانودرما برای مبتلایان به پسوریازیس حتی در بلند مدت بی خطر است. بنابر این عموم افراد میتوانند به صورت مادام العمر از آن استفاده کنند. همانطور که گفته شد معمولا طی ۴۰ روز اول شاهد ۳۰ الی ۷۰ درصد بهبود هستیم. اما درمان ۱۰۰ درصد پسوریازیس، ۴ الی ۶ ماه زمان لازم خواهد داشت. دقت داشته باشید طول دوره درمان با توجه به تفاوت های فردی و نوع پسوریازیس متغیر است.

درمان پسوریازیس با گانودرما

درمان پسوریازیس با گانودرما

به طور گسترده در قدیمی ترین کتاب های طب چینی فواید بی شمار قارچ گانودرما برای سلامتی توضیح داده شده است. پزشکان چین باستان گانودرما را به عنوان عالی ترین و بهترین دارو در بین همه گیاهان طبقه بندی می کردند. برخلاف سایر درمان‌های پسوریازیس، اثرات گانودرما دائمی است، نه موقتی.

گانودرما حاوی بسیاری از ترکیبات زیست فعال مانند تری ترپن ها، پلی ساکاریدها، لکتین ها، استرول ها و سایر پروتئین ها است. این ترکیبات دارای فعالیت تعدیل کننده ایمنی هستند. این بدان معناست که آنها سیستم ایمنی را متعادل می کنند. این بدان معناست که فعالیتی در بدن که بیش از حد است، کاهش می یابد و هر فعالیتی که کم است (سیستم ایمنی ضعیف) افزایش می یابد. تحقیقات علمی فعلی نشان می دهد که گانودرما یک ابزار قوی برای درمان پسوریازیس است.

قهوه ماسالا گانودرما بیز محصول جدیدی است که به تازگی طراحی، تولید و راهی بازار شده است

نحوه تاثیر قارچ گانودرما بر پسویازیس

نحوه تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس در 11 سطح قابل ارزیابی است:

مواد تشکیل دهنده دمنوش مصفی خون که با نام دمنوش تخصصی کبد چرب نیز شناخته می‎شود از گیاهانی چون کاسنی، گزنه، قاصدک، علف لیمو، به لیمو، چای سبز می باشد. قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز از تاثیرات آن در درمان پیسی است و در فروشگاه ما موجود می باشد و با بهترین قیمت خرید نمایید. پودر قهوه لاته دکتر بیز دارای خواص درمانی بسیاری می باشد . که فواید آن از سیر معمولی هم بیشتر است ولی اندازه آن شهرت ندارد. قهوه گانودرما ماسالا بیز عصاره قارچ گانو ترکیبی از پودر خالص گانو لوسیدوم (ریشی) با میخک، هل، زنجبیل، دارچین، چای سیاه، فلفل و برخی دیگر از ادویه های هندی است. قهوه ماسالا دکتر بیز برای تقویت سیستم ایمنی، رفع خستگی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و خواص ضد التهابی پیشنهاد می کند

خروج از نسخه موبایل