پکیج دیواری چگونه کار میکند؟

در گذشته مردم از وسایل گرمایشی یا سرمایشی زیادی استفاده می کردند و زمان و هزینه زیادی را صرف تنظیم گرما و سرمای خانه یا محیط کار خود می کردند. اما امروزه به لطف تکنولوژی می توانیم بسته ای تهیه کنیم و یک بار برای همیشه پرداخت کنیم. حل و کنترل مشکلات سرمایشی و گرمایشی در منازل ما؛ باندل چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ در پاسخ به این سوال که پکیج چیست باید بگویم پکیج نوعی سیستم گرمایشی است که امروزه جایگزین خانه های چرخدار شده است. دو نوع بسته بندی زمینی و دیواری وجود دارد. اگر می خواهید پاسخ جامعی به این سوال که پکیج چیست و می خواهید از انواع خدمات نصب، تعمیر پکیج و سرویس مطلع شوید، با نمایندگی ایران رادیاتور کرج تماس بگیرید.

پکیج چیست؟

در این بخش می خواهیم به این سوال پاسخ دهید که پکیج چیست؟ ما تحویل می دهیم در گذشته از موتورخانه برای گرم کردن منازل با بخاری و شوفاژ استفاده می شد که علاوه بر گران بودن نیاز به فضای جداگانه ای مانند اتاق یا انباری داشت و فضای زیادی را اشغال می کرد. امروزه برای استفاده از بخاری یا شوفاژ از پکیج استفاده می کنند اما پکیج چیست؟

در پاسخ به این که پکیج چیست، بهتر است بگوییم که یک نوع پکیج حرارتی بسیار کاربردی و پرطرفدار است که موتور منزل شما و همچنین آبگرمکن منزل شما را خارج می کند. بخاری های پکیج برای گرمایش به کمک سیستم های گرمایشی استفاده می شوند که ساختمان ها را با بخاری، فن، رادیاتور، گرمایش از کف و به طور کلی آب گرم گرم می کنند.

پکیج سوخت چیست؟

پکیج سوخت چیست باید بدانید که این پکیج نیز مانند هر سیستم گرمایشی دیگر از سوخت برای گرم کردن آب استفاده می کند.

سوخت مورد استفاده در پکیج های جدید گاز و برق است. اگرچه پکیج AirTurpen از هر دو نوع انرژی و سوخت استفاده می کند، بخاری، کانال های توزیع، تهویه مطبوع و غیره. در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی مصرف کمتری دارد.

منظور من از کم مصرف بودن کم مصرف بودن آن نسبت به کاربرد آن است، زیرا آب گرم خانه ها و آب گرم مورد نیاز رادیاتورها و بخاری ها برای گرم کردن محیط را تامین می کند.

پردازش بسته

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که پکیج چگونه کار می کند؟ در واقع با باز شدن شیر آب گرم، جریان آب گرم توسط سنسور خوانده می شود. در این زمان مشعل توسط جرقه زن مشتعل می شود و آب جاری توسط مبدل حرارتی گرم می شود. بسته هایی با دو مبدل حرارتی وجود دارد. آنها آب ورودی را با گرمای گازهای خروجی گرم می کنند. مقدار گاز ورودی به مشعل توسط ترموستات کنترل می شود. دمای از پیش تعیین شده را حفظ می کند.

آشنایی با انواع بسته بندی

بسته بندی ها انواع مختلفی دارند که بر اساس روغن و نحوه نگهداری آن گواهی می شوند. طرز کار پکیج بوتان سقز هوا به این صورت است که وقتی آب گرم را روشن می کنید، آب از سنسورها و لوله هایی که آب را گرم می کنند عبور می کند و آب گرم را به بیرون منتقل می کند. به طور کلی این کاغذها به دو گروه مختلف کفی و دیواری تقسیم می شوند که در ادامه به اطلاع شما خواهیم رساند.

قطعه زمین

تا به حال شما می دانید پکیج چیست و می خواهید انواع آن را بدانید که یکی از آنها پکیج زیرزمینی است. پک زمینی همیشه دارای مخزن آب گرم است و زمانی که آب سرد است آن را دوباره با آب گرم پر کنید.

پکیج دیواری

در مورد بسته بندی دیواری هم باید بگویم که یکی از پرطرفدارترین هاست چون فضای کمتری را اشغال می کند. پک دیواری شبیه آبگرمکن روی دیوار است و وقتی آب گرم را روشن می کنید، سنسورهای داخل آن آب را گرم می کنند. این نوع پکیج بوتان آب مورد استفاده شما برای حمام، توالت، ماشین ظرفشویی و … و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمایش فضا را از طریق رادیاتور تامین می کند و دود حاصل را با استفاده از دودکش به بیرون منتقل می کند. آشکارساز

پکیج های زمینی و دیواری بر اساس نوع روغن به چند دسته تقسیم می شوند:

پکیج برقی که در دو نوع زمینی و دیواری عرضه می شود که مزیت بی صدا بودن را دارد.

پک های گاز در دو نوع بادی و زمینی عرضه می شوند که به اندازه پک های برقی بی صدا هستند.

پکیج دو شعله فقط در نوع زمینی موجود می باشد که قابل نصب در منزل نیست و باید در خارج از منزل در مکانی مانند انبار یا منزل مسکونی و … نصب شود.

پکیج دیزلی این پکیج مانند پکیج دو شعله می باشد و فقط در طبقه همکف موجود است و داخل منزل قابل نصب نیست حتما باید داخل موتورخانه یا انبار و … نصب شود.

مزایای پکیج

پس از پاسخ به این که دک چیست، باید با فواید آن آشنا شوید و در صورت تمایل آن را آماده کنید. پکیج مزایای زیادی دارد که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد.

دمای بسته را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنید

استقلال هر اقامتگاه کامل و مجزا می باشد

نصب و راه اندازی سریع و آسان است

عملکرد بی صدا بدون تولید صدا و آلودگی صوتی

کاهش مصرف انرژی گاز، برق و غیره نسبت به سایر سیستم های گرمایشی

در محیط خانه فضای مفید کمتری را اشغال می کند

از امنیت بالایی برخوردار است زیرا دارای سنسورهای دود، سنسورهای آب گرم و غیره است.

در دسترس بودن برای مدیریت سیستم و خود درمانی.

خروج از نسخه موبایل