چرا باید از اینورترهای صنعتی استفاده کنیم؟

اینورتر صنعتی چیست؟

سیستم های اینورتر صنعتی در محیط های سخت استفاده می شوند و به طور ویژه برای محافظت از بارهای بحرانی در کاربردهای صنعتی طراحی شده اند. ترانسفورماتور ایزولاسیون گالوانیکی برای جداسازی بار از منبع استفاده می شود. در غیر این صورت منبع تغذیه به ترانسفورماتور آسیب جدی وارد می کند و بارهای سنگین را بارگذاری می کند. برای خرید اینورتر آیمستر مدل c1 می توانید به فنی و مهندسی ثامن مراجعه کنید.

کاربردهای صنعتی مبدل ها

برق یکی از نیازهای اصلی تجارت است. اینورتر یک دستگاه مستقل است که برق DC را به برق AC تبدیل می کند. اینورتر منبع تغذیه بدون وقفه و بدون وقفه را فراهم می کند. در کاربردهای مختلفی مانند یو پی اس، کنترل کننده سرعت، موتورهای الکتریکی و … استفاده می شود. انواع مختلف اینورتر برای مقاصد تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شود. برای کارکرد مداوم در صنعت باید از اینورترهای صنعتی استفاده کرد. اینورترها نقش مهمی در صنعت تولید دارند. سازندگان اینورتر می توانند اینورترهای صنعتی را با توجه به نیازهای صنعتی سفارشی کنند. اکنون اهمیت و مزایای استفاده از اینورترهای تجاری را درک می کنید.

چرا باید از اینورترهای صنعتی استفاده کنیم؟

اینورترهای صنعتی دستگاه هایی با قدرت بالا هستند که می توانند در برابر قطع برق محافظت کنند. چندین صنعت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از عملکرد دولت با دولت همکاری می کنند. تولید برق؛ صنایع حمل و نقل و صنایع تولیدی مانند تولید نفت باید بدون وقفه فعالیت کنند. توقف فعالیت آنها منجر به زیان مالی می شود. تمامی این صنایع برای عملکرد روان صنعت نیاز به منبع تغذیه ثابت و پایدار دارند. کاربردهای صنعتی مانند سیگنالینگ راه آهن و شبکه، ایمنی الکتریکی، خروجی فرودگاه. ایستگاه کنترل خط لوله و تاسیسات تولیدی نیاز به منبع تغذیه بدون وقفه دارند.

قطعی برق، نوسانات و خاموشی یک تهدید بزرگ برای صنعت تولید است. سازمان های صنعتی در برابر تغییرات منبع تغذیه آسیب پذیر هستند. خسارت برق قطعی است. قطع برق حدود ده ثانیه می تواند باعث شود خروجی فورا خاموش شود. این می تواند به تجهیزات و ماشین آلات در صنعت تولید آسیب برساند. بنابراین باید تجهیزات صنعتی کارآمد و مستحکم برای مقابله با قطعی و قطعی برق نصب شود.

صنعت اطمینان می دهد که اینورترهای صنعتی مناسب، مقیاس پذیر و کارآمد نصب شده اند. بنابراین اینورترهای صنعتی برای انواع صنایع و کاربردهای صنعتی اهمیت بیشتری دارند. صنایع باید اینورتر صنعتی مناسب را از نظر قدرت و بازده بار انتخاب کنند.

ساختار اینورتر صنعتی

اینورتر یا درایور AC وسیله ای است که برای کنترل موتور AC استفاده می شود و پارامتر کلیدی برای سرعت این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی است که توسط اینورتر برای تنظیم سرعت تغییر می کند. دستگاه های مبدل صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شوند. این ورودی به برق ورودی از شبکه شهری به اینورتر اشاره دارد و اینورتر تک فاز به دستگاه هایی اطلاق می شود که با برق ورودی تک فاز کار می کنند. شرکت تک اینورتر با سالها تجربه مفید در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی در ایران، یکی از تامین کنندگان پیشرو در تامین اینورتر برای شرکت های مختلف می باشد. طرف‌های قرارداد Paras Drive شامل هیوندای کره، LS کره، هایتک تایوان، دلتا چین و سازندگان iMaster هستند. اینورتر یا درایو یکی از تجهیزات پرکاربرد صنعتی است.

چرا باید از اینورترهای صنعتی استفاده کنیم؟

سه جزء اصلی اینورترهای صنعتی

1. فیلتر خازن: برای کاهش توان ورودی استفاده می شود.

2. بخشی از تامین برق شهر: تبدیل برق شهر به ولتاژ بالا (مبدل AC به DC)

3. مبدل برق یا IGBT: ژنراتور PWM با توان بالا (تبدیل برق DC به AC). مهمترین قسمت اینورترها IGBT هستند. در یک اینورتر، ما از IGBT برای تولید جریان های مختلف استفاده می کنیم. اصطلاح IGBT مخفف عبارت Insulated Gate Bipolar Transistor می باشد. IGBT یک ترانزیستور دوقطبی گیت بسته است و یکی از نیمه هادی های با سرعت سوئیچینگ بالا است و برای سوئیچینگ سریع استفاده می شود.

معرفی انواع اینورتر های صنعتی

اینورترهای صنعتی مناسب برای مقاصد مختلف کنترلی وجود دارد و بسته به کاربرد، انواع اینورتر را می توان در همه برندها یافت. انواع سرمایه گذاران:

سرمایه گذار ls

اینورتر زیمنس

اینورتر با تکنولوژی بالا

اینورتر آمستردام

سرمایه گذار اشنایدر

یک سوراخ حفر کنید

ج جعفران آن را آموخت

اینورتر تصویر

و سپس…

ویژگی های یک اینورتر صنعتی

برخی از ویژگی های اینورترهای صنعتی عبارتند از:

کنترلر 16 بیتی DSP

ترانسفورماتور ایزولاسیون داخلی

سوئیچ استاتیک داخلی

آناتینی دستی را تغییر دهید

تابع محدود کننده فعلی

تنظیم ولتاژ خروجی <1%؛

100٪ عدم تعادل بار

تغییر تاخیر از 20 میلی ثانیه به 10 ثانیه (قابل تنظیم از طریق LCD)

لینک های رایگان ممکن

سیستم کنترل از راه دور

کندی….

خروج از نسخه موبایل