راهنمای انتخاب بهترین دوربین عکاسی برای بلاگری

بلاگر در لغت به معنای کسی است که وبلاگ می نویسد اما در دنیای امروز بلاگر به کسی اطلاق می شود که در اینترنت دارای شهرت و معروفیت است و از طریق آن کسب درآمد می کند. دوربین از جمله پر کاربرد ترین و رایج ترین وسیله برای ثبت لحظات در دنیای امروز به شمار می آید به طوری که شما با استفاده از آن می توانید لحظات را فریز کنید و نگه دارید. در این مقاله تلاش می شود تا اطلاعاتی  درباره انتخاب بهترین دوربین برای فیلم برداری اینترنتی گفته می شود و معیار هایی برای انتخاب بهترین دوربین متناسب با بودجه و سلیقه افراد ارائه خواهد شد.

بلاگر چیست؟

در گذشته افراد زیادی از طریق وبلاگ و سایت خود به تولید محتوا می پرداختند اما امروزه شبکه های اجتماعی بسیار گسترده تر شده و تعداد آن ها افزایش یافته است و باعث شده تا افراد از طریق رسانه هایی همچون اینستاگرام به تولید محتوای نوشتاری، تصویری و ویدئویی بپردازند. طبق تحقیقات انجام شده،  بلاگری جزء پر درآمد ترین شغل های دنیای امروز به شمار می آید و این نکته باعث شده است که این حرفه علاقمندان خاص خود را پیدا کند و طرفداران آن افزایش یابد.

لازم به ذکر است که یک بلاگر خوب باید ویژگی هایی را داشته باش که آن را نسبت به بقیه افرادی که در این رشته فعالیت می کنند متمایز کند.  از جمله این ویژگی ها می توان به فعالیت مداوم، صداقت و همچنین متفاوت بودن اشاره کرد. وقتی می گوییم بلاگر باید فعالیت مدام و مستمر داشته باشد به این معناست که یک تولید کننده محتوای اینترنتی باید به طور مستمر صفحه خود را به روز کند و پست و استوری منتشر کند،  همچنین باید با برنامه و منظم به تولید محتوا بپردازد و برنامه روزانه داشته باشد.  لازم به ذکر است که یک بلاگر خوب باید در زمان های آزاد خود به یادگیری نکات مهم بلاگری بپردازد و اطلاعات خود را افزایش دهد.

منظور از صادق بودن بلاگر این است که آن ها باید در تولید محتوای خود صداقت را در اولویت قرار دهند و از مسائل واقعی و روز دنیا صحبت کنند. صادق نبودن باعث می شود که طرفداران علاقه خود را به آن فرد از دست بدهد و تلاش های آن بلاگر به شکست بزرگ منجر شود.بلاگر باید متفاوت باشد یعنی دست از تقلید بردارد و محتواهای خلاقانه تولید کند زیرا کپی کردن از بقیه بلاگر ها باعث می شود که طرفداران دلیلی یافت نکنند تا شما را دنیال کنند پس متفاوت بودن یک اصل مهم در حرفه بلاگری است.  البته لازم به ذکر است که الگو گرفتن از سایر بلاگر ها باعث موفقیت بیشتر می گردد پس افراد می توانند بلاگر مورد علاقه خود را بیابند و از آن به عنوان الگو برای موفقیت استفاده کنند.

با شرکت در کلاس های آموزشی و کلاس عکاسی در اصفهان فنان می توانید اطلاعات لازم را برای بلاگری موفق کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس ها:
۰۲۱۹۱۰۰۷۵۱۰
۰۹۱۹۹۷۸۸۱۳۹
۰۹۱۹۰۹۷۸۱۳۶

انواع بلاگر ها

بلاگری دارای دسته های مختلفی است که افراد می توانند با توجه به علایق خود زیر شاخه مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در آن به فعالیت بپردازند. از جمله این زیر شاخه ها می توان به فود بلاگر،  بلاگر سفر،  بیوتی بلاگر،  فشن بلاگر و بوک بلاگر اشاره کرد.

فود بلاگر

فود بلاگر ها به تولید کنندگانی اطلاق می شود که محتوای آن ها شامل تهیه انواع غذا ها به همراه دستور پخت آن ها و همچنین تست کردن مزه آن و توصیف غذاست.  فود بلاگر ها در انتهای تست غذا با تبلیغات یک رستوران یا سالن غذا خوری مبلغ بالایی را به عنوان درآمد دریافت می کنند.

بلاگر سفر

بلاگر های سفر به مکان های مختلف سفر کرده و از مناطق مختلف گردشگری بازدید می کنند و ویدئو ای در این زمینه ثبت می کنند،  سپس نظر خود را درباره آن منطقه و مناطقی که از آن بازدید کرده اند بیان می کنند و از طریق گردشگری درآمد هنگفتی را کسب می نمایند.

دوربین مناسب بلاگری

بلاگر ها به طور معمول از دوربین های فیلم برداری کوچک و قابل حمل استفاده می کنند همچنین استفاده از دوربین های گوشی که کیفیت بالایی دارند نیز برای این حرفه بسیار مناسب می باشد.

دوربین های بدون آینه به دلیل سبکی و قابلیت تغییر لنز گزینه مناسبی برای این حرفه به شمار می آید و همچنین این دوربین ها عموما دارای لرزش گیر نیز هستند که از لرزش های اضافه در ویدئو و تار شدن آن جلوگیری به عمل می آورد اما لازم به ذکر است که این نوع دوربین ها نسبت به بقیه انواع آن دارای قیمت بالاتر است.

دوربین های کامپکت نیز گزینه بسیار مناسبی به شمار می آیند زیرا این دوربین ها بسیار سبک و قابل حمل بوده و از کیفیت ضبط ویدئو بالا برخوردار هستند اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که حافظه داخلی این دوربین ها کم است و نیاز به کارت حافظه دارند. این دوربین ها بیشتر برای بلاگر های سفر و بلاگر های ورزش مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

دوربین گوشی های سری اپل و سری های جدید سامسونگ نیز به دلیل رزولوشن و مگاپیکسل بالا گزینه مناسبی برای ضبط ویدئو به شمار می آید همچنین گوشی های همراه سری جدید دارای حافظه داخلی بالا هستند که گزینه مناسبی برای ضبط ویدئو های طولانی و نگهداری آن ها به شمار می آید اما اگر دوربین گوشی را انتخاب کردید لازم است که پایه دوربینی متناسب با آن را انتخاب کنید تا تلفن همراه شما را ثابت نگه دارد.
آموزشگاه فنان کلاس هایی در زمینه عکاسی برگذار می کند که با شرکت در آن ها می توانید اطلاعات لازم را جهت خرید دوربین مناسب و عکاسی به دست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس ها:
۰۲۱۹۱۰۰۷۵۱۰
۰۹۱۹۹۷۸۸۱۳۹
۰۹۱۹۰۹۷۸۱۳۶

سخن پایانی

آموزشگاه فنان ، موسسه ای معتبر در زمینه هنر های فنی حرفه ای است که با شرکت در کلاس های آموزشی آن می توانید عکاسی و بلاگری را به صورت حرفه ای و اصولی فرا بگیرید و مدرک بین المللی معتبر دریافت کنید. جهت اطلاعات بیشتر به پشتیبان سایت متصل شوید.

خروج از نسخه موبایل