اسپری فیکس مک اصل و فیک

چگونه محصولات اصلی و تقلبی مک را تشخیص دهیم؟

1 به آرم و حروف دربسته بندی نگاه کنید.

اسپری فیکس مک دارای آرم و فونت متمایز برای تمام بسته‌بندی‌هایش است که بسیار براق و سبک است. محصولات تقلبی لوگوی مشابهی دارند، اما به‌نوعی کشف و یا دست‌کاری می‌شوند و یا در منطقه دیگری از بسته‌بندی یا پوشش قرار می‌گیرند تا آن‌که به‌طورمعمول باشد. به‌عنوان‌مثال، لوگوی MAC معمولاً بر روی محصولات واقعی آن متمرکز است، اما تقلبی ممکن است لوگو را در بالا یا به سمت پایین قرار دهد. علاوه بر این، MAC با استفاده از حروف بزرگ برای تمام بسته‌بندی و علامت‌گذاری آن است. مقادیر حروف را در یک محصول MAC مقایسه کنید که شما قبلاً آن را شناخته‌اید که تقلبی نیست. اگر تفاوت‌های واضح را مشاهده کنید، ممکن است تقلبی داشته باشید.

 2 به پوشش جلد توجه کنید.

 محصولات MAC در یک پوشش قرار می‌گیرند که ذرات کوچک آن بر روی سطوح قرار دارند و به آن شفاف، ظریف می‌گویند. محصولات تقلبی معمولاً به تولید روکش‌هایی می‌پردازند که در مقایسه با آن‌ها خسته‌کننده است و یا شفافیت متفاوت دارند. آن‌ها نیز اغلب یک‌شکل کمی متفاوت، معمولاً بزرگ و یا بزرگ‌تر از همتایان اصلی خود است.

3 به برچسبها دقت کنید.

برچسب‌ها در پایین جعبه شاخص خوبی برای اینکه آیا محصول واقعی است یا خیر. MAC با استفاده از کلاهک‌های خود را بر روی برچسب‌ها و برچسب‌ها یا خاکستری با چاپ سیاه‌وسفید و سفید با چاپ خاکستری روشن است. فونت استفاده‌شده توسط تولیدکنندگان تقلبی به نظر می‌رسد بزرگ و خیره‌کننده‌تر باشد

4 عطر محصول

  دارای عطر وانیل شیرین است. تقلبی اغلب مانند عطر پلاستیکی یا ارزان‌قیمت، بوی بدی می‌دهد. اگر مطمئن نیستید، محصولی را انتخاب کنید؛ که بتوانید بوی آن ‌را بپذیرید. اسپری فیکس مک اصل را می توانید از فروشگاه عسل بانو خریداری کنید.

5 نام محصول را بررسی کنید.

بعضی از تقلبی‌ها نامی دارند، اما ممکن است نام هر اقلام یا محصولات MAC واقعی باشد. برای پیدا کردن، به‌سادگی به سایت maccosmetics بروید و روی نماد بزرگنمایی شیشه‌ای در گوشه سمت راست‌بالا کلیک کنید. جستجو برای نام محصول. اگر به نظر نمی‌رسد، ممکن است یک محصول متوقف‌شده یا جعلی باشد.

روش نمونه‌برداری از محصولات

1 کشیدن محصول با انگشت بر روی پوست.

 هنگامی‌که برخی از محصولات خود را بر روی انگشت خود قرار دهید، و آن را به‌آرامی در داخل بازوی خود بکشید، جایی که پوست نرم و بی‌مو است. شما همچنین می‌توانید این کار را در پشت دست خود انجام دهید، هرکدام که برای شما آسان‌تر است. هدف این است که ببینید چگونه آرایش بر روی پوست ظاهر می‌شود.

2 رنگآمیزی آرایش 

 محصولات تقلبی MAC معمولاً دارای رنگ‌دانه کمتر نسبت به موارد واقعی هستند و شما نیاز دارید که دو یا چند بار روی سطح پوست خود بچرخید تا بتوانید رنگ روی سطح پوست را به‌وضوح ببینید. در کنار یک محصول مشابه یا یکسان، به شما اجازه می‌دهد اختلاف بین دو محصول را ببینید.

3 نگاهی دقیق به تصاویر

هنگامی‌که به دنبال یک پست آنلاین برای آرایش هستید، تصاویر را با دقت مشاهده کنید تا ببینید چه مقدار جزئیات فروشنده ارائه می‌دهد. اگر شما به‌وضوح می‌توانید برچسب‌ها و محصول خود را ببینید، ممکن است هنگام خرید. به‌هیچ‌وجه مطمئن نباشید، بهتر است از خرید آن جلوگیری کنید.

4 در مورد قیمت فکر کنید.

برای مثال، اگر یک مورد برای 10 دلار فروخته شود و قیمت خرده‌فروشی در حساب MAC 30 دلار باشد، باید از خرید این محصول مراقب باشید.

5 خرید مستقیم از منبع را در نظر بگیرید.

 برای رهایی از دردسر خرید محصولات جعلی MAC مستقیماً از عرضه‌کننده‌های محصولات مک خریداری کنید یا آن را آنلاین از وب‌سایت MAC سفارش دهید. این اطمینان را به شما می‌دهد که شما به‌جای اینکه به‌طور ناخواسته به تقلبی‌های جادویی تبدیل شوید، محصول واقعی دریافت خواهید کرد.

6 گزارش تقلبی بهطور مستقیم به MAC.

 اگر به‌طور تصادفی آرایش جعلی MAC را دریافت کرده یا آگهی جعلی را از فروشنده یا بوتیک غیرمجاز دریافت کردید، با گزارش MAC تماس بگیرید. شما می‌توانید این کار را با مراجعه به وب‌سایت خود در و کلیک روی «آموزش تقلب» در منوی پایین صفحه انجام دهید.
با شماره 800 که در وب‌سایت تحت عنوان آموزش تقلبی» ارائه‌شده است، نام و آدرس فروشنده (اگر شما این اطلاعات را داشته باشید)، نوع محل (به‌عنوان‌مثال آیا آن را به eBay، یک بوتیک مستقل و یا دیگر)، محصول  که فروخته می‌شود و جزئیات علامت تجاری.

بررسی اسپری فیکس مک

بررسی اسپری فیکس مک : یکی از مشکلاتی که بعد از آرایش برای شما پیش میاد حتما ماندگاری کم هست که میتویند به روش های مختلف اون رو برطرف کنید مانند استفاده از پرایمر یا تثبیت کننده آرایش، میخوام براتون بررسی یکی از این فیکس کننده های آرایش که توی بازار خیلی تعریفشو میشنوید قرار بدم تا ببینیم آیا ارزش خرید داره یا نه پس با من همراه باشید و این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده

بهتره که قبل از نقد یک محصول ببینیم که شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای اون در نظر گرفته و بر اساس اون محصول رو نقد کنیم : خب اول ببنیم برند مک اصلا از کجا اومد، هبرند مک (M.A.C) در سال 1984 در تورنتو کانادا از سوی فرانک توسان یک هنرمند آرایشی و فرانک آنجلو صاحب سالن آرایشی تاسیس شد.

تثبیت کننده آرایش مک یک پوشش سبک وزن بر پایه آب است و با داشتن ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی ترکیبی از ، بابونه و خیار غنی شده است. اسپری فیکس مک علاوه بر طراوت بخشی به پوست یک هیدراته کننده سریع است و همچنین یک ترمیم کننده خشکی پوست می باشد. تثبیت کننده مک با تشدید رنگ به همراه مات کنندگی که دارد و مرطوب و خنک کردن از خستگی پوست جلوگیری کرده و آرایش شما را تا ساعت‌ها تازه نگه میدارد.

نتیجه بررسی اسپری فیکس مک

اولش که اسپری فیکس استفاده نکرده بودم فک میکردم یه چیز اضافیه ! ولی وقتی رو صورتم اسپری کردم و دیدم چقد قشنگ کرمپودر فیکس کرد و نمای کرمپودر طبیعی کرد عاشقش شدم ! علاوه بر این اگه سایتون کم رنگه قبلش به براش کمی اسپری فیکس کننده اسپری کنید و بعدش سایه بزنید پیگمنتشو ۱۰ برابر میکنه

خب بریم سراغ نقد : این اسپری هم به عنوان پرایمر قبل از آرایش استفاده میشه و هم به عنوان فیکساتور بعد از آرایش، اگر میخواهید قبل از آرایش استفاده کنید باعث مرطوب شدن و خوابیدن کرم پودر روی پوست شما میشه و بعد از اتمام آرایش هم باعث ماندگاری، مات شدن پوست و طبیعی تر نشان دادن آرایش شما خواهد شد. راستی از کدر شدن آرایش جلوگیری میکنه و پوست را شاداب نشون میده.

همانطور که در ویژگی های اون اومده این محصول بخاطر داشتن مواد معدنی و ویتامینها از خشکی پوست و در نتیجه ماسیدگی آرایش جلوگیری میکنه البته میتونید از اون برای رقیق کردن کرم پودر ،کانسیلر و ترکیب با سایه و هایلایتر ها استفاده کنید.تثبیت کننده آرایش مک دارای بافتی سبک و نرم است و موجب ایجاد طراوت و تازگی برای پوست شما خواهد شد و در کنار این ویژگی های پوستی صاف و یکنواخت بعد از آرایش برای شما خواهد داشت.

بهترین روش برای ثابت شدن سایه چشم و هایلایتر ترکیب کردنشون با اسپری فیکس مک هست چون هم باعث زیباتر شدن میشه و هم ریزش پیدا نمیکنه، در کل خیلی ازش راضی ام و فکر میکنم انتخاب خوبی هستش برای یک تثبیت کننده آرایش.

نحوه استفاده اسپری فیکس مک

درسته میتونید قبل از آرایش از اون به عنوان پرایمر هم استفاده کنید ولی بهتره بعد از آرایش، تثبیت کننده آرایش مک رو 30 الی 40 سانتی متری از صورت خود گرفته و روی قسمت های مختلف پوست اسپری کنید فقط دقت کنید که به هیچ وجه روی چشم ها اسپری نکنید چون باعث ایجاد مشکلات دیگه خواهد شد.

نکاتی برای تشخیص مک اصلی از تقلبی | ۴ روش برای شناخت لوازم آرایشی مک اصل از تقلبی

بزرگ‌ترین سؤالی که همه در برخورد با یک برند لاکچری می پرسند، چیست؟

در جواب این سوال باید بگوییم که، تقریبا همه می‌پرسند این لوازم اصل است یا نه! در این مقاله ۴ روش یا ۴ قدم، برای شناخت محصولات اصل و تقلبی به شما معرفی می‌کنیم.
قدم اول، استفاده از موتورهای جستجو

این روزها دنیای اینترنت در هرجا و مکانی به شما نزدیک‌ است و جستجو کردن در اینترنت برای همه از همه‌چیز راحت‌تر است. پس وقتی می‌خواهید را از انواع تقلبی آن تشخیص دهید، حتما باید سری به اینترنت بزنید. از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی مانند والمارت یا آمازون، که همیشه تمام این محصولات را با تمامی کالیته‌ها موجود دارند یا از سایت های معتبر ایرانی مانند که یک سایت متخصص در حوزه است، می توان استفاده نمود. بسیاری از سایت های معتبری که نماد اعتماد الکترونیک یا ای نماد دارند،در صورت فروش چون مک باید دارای کد بهداشت باشند که این روزها بنا به دلایل مختلفی، نمیتوان از طریق قانونی این محصولات را وارد کشور کرد.

البته بعضی از سایت ها از طرق مختلف محصولات مک را وارد کشور می کنند،که نه قاچاق‌اند، نه غیربهداشتی و نه تقلبی. حتی با مقایسه قیمت بین این محصولات با قیمت مشابه آنها در فروشگاه‌های اینترنتی خارجی درمی‌یابید خیلی از این فروشگاه‌ها، مانند بیوتی قیمت‌هایی تقریبا مشابه قیمت خارج از کشور دارند و همین هم اصل بودن این محصولات را تا حد زیادی نشان می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی با عرضه لوازم مک بیشتر بازار آرایشگران حرفه‌ای و خانم‌هایی را هدف گرفته است که به دنبال بهترین‌اند. فروشگاه اینترنتی همیشه به دنبال رضایت صددرصدی مشتریان خود است و دلیل اصلی عرضه در این سایت هم همین بوده است. لوازم آرایش مک با قدرت بسیار بالا در پوشانندگی، خلق زیبایی و نیز به وجود آوردن سطح حرفه‌ای در میکاپ و گریم، معیاری جدید در خلق آرایش است و عرضه گسترده لوازم مک اصل در یکی از پایه‌های اعتبار ما در بازار پرهیاهوی فروشگاه‌های زیبایی اینترنتی است.

قدم دوم، شناخت ظاهری لوازم آرایشی مک

لوازم مک پوکه آمبولانژ و ظرف‌های بسیار ساده‌ای دارد، مثلا در یکی از بهترین و پرطرفدارترین های مک به نام studio fix مک شما با آمپولانژی بسیار ساده روبه‌رو هستید که حتی پمپ روی در آن تعبیه نشده است. نوشته‌ها بسیار کم است و به دو زبان انگلیسی و فرانسه نوشته شده است. در ها حجم کار بین ۳۰ تا ۵۰ میل است و اگر کسی این کرم‌ پودر را زیر سیصد هزار تومان به شما فروخت، بدانید جنس تقلبی به شما عرضه کرده است. ضمنا فروشگاهی که فقط یک محصول از مک را عرضه می‌کند نیز به احتمال زیاد محصولات تقلبی برای عرضه فراهم آورده است.

قدم سوم، ماندگاری و پوشانندگی

ل، حرفه‌ای هستند و برای کارهای بسیار گران‌ قیمت ساخته شده‌اند، پس باید ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند. از سویی دیگر، این لوازم آرایش در آمبولانژهای نه‌ چندان بزرگ عرضه می‌شوند. (البته به استثنای اسپری لوازم مک که آمبولانژی بزرگ دارد) پس حتما از این لوازم آرایش باید به صورت محدود استفاده کرد. اگر شما پوستی غیرطبیعی، به‌خصوص پوستی با چربی‌ریزی زیاد ندارید و پوست شما در رده مختلط تا خشک دسته‌بندی می‌شود، حتما لوازم مک بیش از ۱۰ ساعت روی پوست شما دوام می‌آورد. پس اگر این چنین نبود، خود را حتما عوض کنید.

قدم چهارم، شناخت بافت لوازم

این واقعیتی است که در امکان تست لوازم آرایش بر روی دست و صورت وجود ندارد، البته این کار چندان بهداشتی نیست و به‌ خصوص برای صورت، که خطرناک است. از سویی در فروشگاه‌ های اینترنتی، شما به ضمانت اصل بودن کالا دلگرم هستید و چندان به تست کردن این مواد نیازی نیست. اما اگر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می‌کنید، اندکی از موادی مانند کرم‌پودر را به دو انگشت خود بمالید.

کرم‌پودر یا یا فون‌های صورت و بدن، که کار پوشانندگی را روی صورت شما انجام می‌دهند، باید عاج انگشتان را بپوشانند، بدون آنکه حالت ماسیدگی در آن‌ها به وجود بیاید. دیگر آن که بافت محصولات پوشاننده و حتی سایه‌های مک کاملا یکدست است و با سایش میان دو انگشت، نه دانه‌دانه می‌شود و نه گلوله می‌شود.

خروج از نسخه موبایل