جذاب ترین تفریحات ساحلی در سفر با تور دبی

همان طور که می­دانید دبی به قدری مکان­های دیدنی و اماکن تفریحی متنوعی را در خود جای داده است که شما در سفر به این شهر لوکس و مدرن در هر فصلی از سال می­توانید اوقات خوش و بیادماندنی را سپری کنید. بی­شک در سفر چند روزه به دبی وقت برای گشت و گذار و تفریح کم هم خواهید آورد! در ضمن از آنجاییکه کم کم داریم به تعطیلات عید نوروز نزدیک می­شویم بیشتر مسافران به دنبال مقصدی هیجان­ انگیز با تفریحات جدید و جذاب می­گردند؛ خوب پیشنهاد ما تور دبی نامی گشت به شماست. به همین منظور در ادامه این مطلب آژانس مسافرتی نامی گشت قصد دارد پرطرفدارترین تفریحات دبی را به شما معرفی کند.

در شهر دبی چندین ساحل اختصاصی و عمومی وجود دارد که شما برای لذت بردن از آنها باید هزینه عضویت بپردازید و اینکه مدت زمان عضویت در باشگاه های تفریحات آبی از یک هفته تا سه ماه متغیر می باشد. البته اگر ترجیح­تان این بود که برای این کار هزینه زیادی نپردازید، شما می­‌توانید از دیگر جاذبه­‌های گردشگری ساحلی شهر دبی استفاده کنید و از باشگاه­های جذاب و متنوعی که هست، برای خدمات گردشگری استفاده کنید که این خدمات تفریحی را به صورت ساعتی یا روزانه به گردشگران ارائه می‌ کنند.

همچنین شما در این سواحل بی­نظیر می‌­توانید علاوه بر تفریحاتی مثل گشت­و­گذار در سواحل دبی به تفریحات آبی هیجان­انگیزی مثل غواصی، موج­‌سواری، شنا، جت اسکی و ده­‌ها تفریح شاد و مفرح ساحلی که در ادامه به آن ها می پردازیم، نهایت بهره را ببرید.

جت اسکی یکی از جذاب­ترین ورزش­های ساحلی و آبی دبی است که به هیچ عنوان نباید در طی سفرتان با تور دبی از آن غافل شوید. همچنین ” گروه ورزش های آبی نمو ” یکی از کمپانی­های معروفی است که به بهترین شکل این تفریح هیجان­انگیز را در دبی برگزار می­کند. موضوع جذاب اینجاست که تور جت اسکی این کمپانی بیشتر در نزدیک برج­العرب برگزار می­گردد و شما عزیزان این امکان را دارید که در حین جت اسکی سواری عکس­های جذابی با بک گراند چشمنواز این برج پرابهت در دبی بگیرید و در صفحه اینستاگرامتان آپلود کنید!

پرواز بر روی آب کوتاه­ترین توصیف این تفریح ساحلی هیجان­‌انگیز در دریای دبی می­باشد. بهترین مکان برای تجربه فلای بُرد دبی، ساحل جمیرا می­باشد و اینکه برای استفاده از این فلای بورد تنها باید از ساحل جمیرا با یک قایق به وسط دریا بروید. کسی که همراه شما خواهد آمد، یک جلیقه و کلاه ایمنی به شما می­دهد تا قبل از شروع فلای بورد جلیقه را بپوشید. در ابتدا بورد مخصوص به ‌پای شما بسته شده و سپس شما باید به حالت درازکش روی آب قرار بگیرید. بعد از آن نوبت راننده قایق است که با زدن دکمه نیروی زیادی به جت ‌ها وارد کند و پرواز شما شروع شود.

پرواز با فلای بُرد شاید ظاهرا آسان باشد ولی کمی دقت می­خواهد؛ اگر چند بار به داخل آب افتادید نترسید چون برای بیشتر گردشگران این اتفاق رخ می­دهد، به هیچ عنوان نگران صدمه دیدن نباشید چون در فلای بورد شما در امنیت کامل هستید. ضمنا شما می‌­توانید به مدت 20 تا 30 دقیقه از این وسیله ورزشی و تفریحی استفاده کرده و در نهایت هزینه و قیمت بلیط فلای بورد بستگی به شرکت ارائه کننده و زمان آن دارد اما به طور کلی قیمت فلای بورد دبی از 96 دلار به بالا شروع می ­شود.

خوبی و به نوعی مزیت قایق سرعتی در مقایسه با دیگر ورزش­های آبی دبی این است که شما می­توانید به صورت خانوادگی آن را تجربه کنید و به طور کلی تفریح تک نفره ای نیست و اینکه قایق سرعتی یکی از مهیج­ترین و پرطرفدارترین تفریحات ساحلی در ساحل جمیرا می­باشد و تفریح بسیار امنی برای شماست. این قایق­ها شما را به کنار مهمترین جاذبه­های گردشگری دبی می­برند و اطلاعات جالبی در مورد اماکن توریستی دبی به شما می دهند.

فلای فیش یا ماهی پرنده یکی از هیجان­انگیزترین و محبوب­ترین ورزش­های آبی و ساحلی دبی محسوب می­شود که در ساحل جی بی آر دبی می­توانید تجربه­اش کنید. جالبه بدانید که این ماهی­های بادی به یک قایق سرعتی متصل شده و برروی آب کشیده ­می­شوند. شما می­توانید دو نفری همراه با دوست یا اعضای خانواده­تان سوار فلای فیش بشوید و اوج لذت و هیجان آن را به بیشترین میزان ممکن تجربه کنید. ضمنا می­توان گفت که فلای فیش یکی از ارزان­ترین تفریحات آبی دبی بشمار می رود و خیلی از مسافران به همین دلیل این تفریح جذاب را در دبی انتخاب می کنند.

کایت سرفینگ یکی از مهیج­ترین ورزش­های آبی و جذاب این شهر است که در دبی مارینا یا تفرجگاه ساحلی مارینا وجود دارد. در این ورزش آبی شما علاقه­مندان می­توانید با کمک نیروی باد روی آب موج­سواری کنید و اوج هیجان را تجربه کنید. خوبی این ورزش این است که شما می­توانید با چند درس ساده تسلط قابل توجهی در آن پیدا کنید و این ورزش جذاب و پرطرفدار را به بهترین شکل ممکن در دبی انجامش بدهید و کلی کیف کنید و در آخر هزینه کایت سرفینگ: 250 درهم می باشد.

غواصی یکی از جالب ترین و لذت بخش­ترین ورزش­های آبی دبی می­باشد که کلی طرفدار در هر رده سنی دارد که شما می­توانید در آکواریوم آتلانتیس این تفریح را تجربه­اش کنید. این آکواریوم بیش از 65000 موجود دریایی را در خود جای داده است و یکی از بزرگ­ترین آکواریوم های دنیا نامبرده می­شود و غواصی در آن تجربه­ای بی مانند و رویایی برایتان می شود که هیچ وقت دیگری در زندگی­تان نمی توانید بدستش بیاورید.

در این آکواریوم این امکان برایتان وجود دارد که مبتدیان و حرفه ای­های این رشته و حتی کسانی که شنا بلد نیستند، غواصی را تجربه کنند؛ با این اوصاف غواصی در کنار این همه ماهی رنگارنگ و و دوست­داشتنی تجربه­ای است که فقط در دبی می­توانید کسب کنید! ضمنا هزینه غواصی: 275 درهم می باشد.

اگر قصد دارید از میان این همه تنوع از تفریحات ساحلی و شگفت­انگیز دبی یکی را انتخاب کنید، بی­هیچ فکر و تردیدی بهتر است که اسکی روی آب را انتخاب کنید. اسکی روی آب یکی از بهترین ورزش­های آبی ” ساحل جی بی آر ” است که امتحان کردنش به همه تفریحات دیگر آبی تور ارزان دبی قطعا می ارزد! این ورزش درست همانند اسکی روی برف می ماند و سرعت مهمترین و مهیج­ترین ویژگی آن است. این سرعت در واقع توسط قایق سرعتی تولید می­گردد که شما را به دنبالش می­کشد و اینکه هزینه واتر اسکی: 420 درهم می باشد.

ورزش پاراسل فعالیتی است که در آن فرد به چترهای بزرگ که بی شباهت به بالن هم نیستند، بسته و وصل می شوند. این چترها دقیقا با طناب بسیار محکمی به قایق موتوری وصل شده و به این سو و آن سو کشیده می شوند و اوج لذت را بشما هدیه می­دهد. در ضمن هر چتر می­تواند یک یا دو نفر را حمل کند و باید بدانید که این فعالیت بسیار هیجان­انگیز و حتی به گفته کسانی که آن را تجربه­اش کرده­اند، کمی ترسناک و دلهره آور است، چرا که انسان بدون اختیار در آسمان­ها معلق می­ماند. در آخر هزینه پاراسل در دبی: 300 درهم می باشد.

در آخر شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت به آدرس namigasht.com، تورهای دبی ارزان­قیمت را براحتی رزرو کنید و برای رزرو آن هم می­توانید با مشخص نمودن تور دبی و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خرید کنید.

خروج از نسخه موبایل