مهم‌ترین ویژگی‌ محصولات اوردینری چیست ؟

درباره محصولات اوردینری چه می دانید ؟

مراقبت از پوست مقوله ی مهمی است و این روزها بازار فروش انواع محصولات پوستی برای حفظ سلامتی آن داغ است. در فروشگاه ها شاهد انواع و اقسام کرم ها، ژل ها و لوسیون ها برای بهبود مشکلات پوستی و حفظ شادابی هستید. در این بین نام برند اوردینری درخشش خاصی دارد این مارک تجاری در حال طراحی و تولید محصولاتی متفاوت تر از لوازم بهداشتی های معمول است.

محصولات اوردینری با سنت شکنی های زیادی در عرصه بهداشت مراقبت از پوست وارد میدان شده که در این مقاله قصد داریم در مورد آن بیشتر صحبت کنم. به طور کلی اگر به دنبال یک رژیم کامل مراقبت از پوست هستید که علاوه بر رفع ناراحتی ها بتواند جوانی و لطافت را به آن بازگرداند برند اوردینری را مد نظر داشته باشید. برای آشنایی با این برند بهتر است کمی بیشتر در مورد تاریخچه آن بدانید.

محصولات اوردینری ساخت کجاست؟

براندون تراوکس کارآفرین با تجربه ای بود که در سال 2013 تصمیم به راه اندازی شرکتی به نام Deciem ( این نام از کلمه ی لاتینی decima به معنی دهم نشات گرفته شده) گرفت این کمپانی که در تورنتو کانادا مستقر می باشد به عنوان “شرکت زیبایی غیر معمولی” کار خود را شروع کرد. او قبل از راه اندازی این مجموعه دو برند دیگر را نیز تاسیس کرده بود. محصولات اوردینری از آنجایی غیر معمولی است چون مانند کرم ها، اسکراب ها و لوازم معمول که در روتین روزانه اکثر افراد وجود دارد نیست.

به طور کلی تولیدات شرکت Deciem  شامل  محصولات مراقبت از پوست و مو، آرایشی و مکمل ها هستند این کمپانی ده برند را تحت پوشش خود دارد که اوردینری یکی از برجسته ترین آنها است. محصولات اوردینری شامل طیف وسیعی از موادی است که برای درمان پوست مناسب بوده و رتینول، ویتامین C ، اسید گلیکولیک نمونه هایی از آنها است.

تولیدات این برند از آنجا غیر معمول خوانده می شود که به جای تولید کرم، ماسک و لوسیون، مواد مورد نیاز پوست در بطری های تیره رنگ به همراه قطره چکان تحت عنوان سرم عرضه می شود و جنبه درمانی برای پوست دارد. این نوع تولیدات مزیت محسوب می شود چون به جای استفاده از مواد شیمیایی مورد نیاز پوست به همراه مواد مضر فقط و فقط موادی که برای پوست مناسب و ضروری هستند در آن گنجانده شده.

سایت اصلی محصولات اوردینری

کاری که تراوکس با تاسیس کمپانی خود و تولید محصولات اوردینری کرد بسیار هنجار شکنانه بود. او اعتقاد داشت که مردم معمولا برای خرید محصولات بهداشتی بیشتر از آنچه که پوستشان احتیاج دارد هزینه می کنند و این هزینه می تواند در جای بهتری شود. او معتقد است مردم در برنامه رژیم پوستی خود به جای استفاده از لوازم بهداشتی که در کنار فواید، عوارضی را نیز ایجاد می کند می تواند از همان مواد مستقیم استفاده کند بدون اینکه عوارضی در پوست ایجاد شود قاعدتا هزینه آن بسیار کمتر از محصولات بهداشتی و خرید آن به صرفه تر خواهد بود. این تفاوت فاحش محصولات اوردینری نسبت به سایر برندهای آرایشی بهداشتی می باشد و به همین دلیل غیر معمول خوانده می شود.

محصولات اوردینری به دلیل قواعد خاص خود در تولید محصولات و حذف مواد مضر و اضافی و همچنین قیمت پایین در دنیا طرفدارن خود را پیدا کرده است در ایران نیز محصولات این برند خواهان بسیاری دارند و با توجه به اینکه محصولات تقلبی این برند نیز در بازار وجود دارد از طریق سایت معتبر می توانید محصولات اصل را خریداری و استفاده کنید.

نقد محصولات اوردینری

اغلب محصولات اوردینری که برای درمان ناراحتی های پوستی تولید می شود مایع و به شکل سرم های سبک و زود جذب هستند بزرگترین مزیت سرمها آن استفاده آسان است و اینکه دیگر نیازی به استفاده از چندین محصول در مراحل مختلف نخواهید بود. هر کدام از سرم های اوردینری به طور تخصصی برای درمان مشکل خاصی در پوست طراحی شده و علاوه بر آن به تقویت و شفافیت آن نیز کمک می کند در ادامه به بررسی تعدادی از محصولات این کمپانی می پردازم.

سرم پاکسازی پوست AHA+BHA

یکی از محصولات اوردینری که جنبه درمانی دارد سرم پاکسازی پوست با عصاره تمشک می باشد این سرم حاوی مواد موثری چون آلفا هیدورکسیل اسید (که شامل لاکتیک، سیتریک، گلیکولیک و tartaric ) و بتاهیدروکسیل اسید (اسید سالیسیلیک) است و باعث می شود پوست به نحو بهتری لایه برداری شود. این سرم مزایای درمانی زیادی برای پوست دارد از جمله:

سرم پیلینگ اوردینری حاوی Aha و Bha

نکاتی که باید رعایت کنید :

سرم ضد جوش نیاسین آمید و زینک اوردینری

اگر شما هم جزو کسانی هستید که آکنه، جای جوش و اسکارهای قرمز رنگ در چهره تان خود نمایی می کند بهتر است سرم ضد جوش نیاسین آمید  زینک را مورد استفاده قرار دهید یکی از موثرترین محصولات اوردینری می باشد که به صورت تخصصی برای درمان موارد ذکر شده به کار می رود در این محصول از دو ماده موثر یعنی نیاسین آمید و زینک استفاده شده که آن را بر دیگر محصولات مشابه متمایز می کند از جمله :

نیاسین آمید

سرم تخصصی ضد چروک آرگریلاین اوردینری

سن که بالا می رود پیدایش خطوط در پیشانی و اطراف چشم ها آزار دهنده می شود برای رفع این معضل محصولات متعددی وجود دارد که تاثیر اکثر آنها کم و یا مقطعی می باشد سرم ضد چروک آرگریلاین یکی از مفیدترین محصولات اوردینری برای رفع این ناراحتی می باشد چین و چروک صورت هر قدر هم که عمیق باشد با استفاده از این محصول به خوبی از بین می رود و مانع از بروز مجدد آن می شود از مواد مورد استفاده در فرمولاسیون این محصول که برای رفع چین و چروک موثر است می توانم به استیل هگزا پپتید-8 ، تری سدیم اتیلن، فنوکسی اتانول، صمغ، دی آمین دی سوسیناته اشاره کنم.

سرم تخصصی هیالورونیک اسید اوردینری

مهمترین و ابتدایی ترین کاری که در مراقبت از پوست باید انجام دهید آبرسانی آن است زیرا پوست برای شاداب ماندن در شرایط مختلف به رطوبت نیاز دارد آبرسانی پوست فواید زیادی برای آن دارد و از بروز چین و چروک نیز جلوگیری می کند یکی از قوی ترین محصولات اوردینری در آبرسانی پوست صورت سرم تخصصی هیالورونیک اسید است. همانطور که می دانید این ماده نقش موثری در رطوبت رسانی به سلول های پوستی دارد زیرا تا 1000 برابر وزن مولکولی خود می تواند آب ذخیره و به خوبی آن را حفظ کند مزایای استفاده از این سرم:

سرم تخصصی آلفا آربوتین اوردینری

یکی دیگر از محصولات اوردینری که برای رفع هر نوع تیرگی و کاهش تولید رنگدانه در پوست مفید است سرم آلفا آربوتن می باشد این محصول بافت ژل مانند دارد و بسیار سبک بوده و به سرعت جذب می شود از جمله مزایای این سرم که به روشنی پوست می انجامد شامل:

سرم اسید لاکتیک اوردینری

کاربرد سرم اسید لاکتیک، لایه برداری به صورت ملایم می باشد بنابرین پوست را ملتهب و قرمز نمی کند برای جلوگیری از التهاب پوست از فلفل تاسمانی در فرمولاسیون آن استفاده شده استفاده منظم از این محصول باعث صاف و روشن شدن پوست می شود مزایای سرم اسید لاکتیک عبارت است از:

خروج از نسخه موبایل