ارائه روزانه ۴۵۰۰ خدمت پاراکلینیکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان

ارائه روزانه ۴۵۰۰ خدمت پاراکلینیکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری اخبار استانی استان سمنان؛ محمدکاظم امیدیان با اعلام این خبر گفت: در طول شش ماهه ابتدای سالجاری در سطح مراکز درمانی ملکی سازمان در استان بیش از ۸۰۹ هزار خدمت پاراکلینیکی به بیمه شدگان هم استانی ارائه شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۶۲ هزار خدمت در بیمارستان شفاء سمنان و مابقی در مراکز درمانی سرپائی بوده است. مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان در تشریح نوع خدمات پاراکلینیکی گفت: خدمات پاراکلینیکی شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، پانسمان، نوارقلب، بخیه و …. می باشد که در بیمارستان شفا و مراکز تخصصی بصورت شبانه روزی و در سایر واحدها در طول مدت زمان فعالیت مرکز ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در شش ماهه ابتدای سالجاری ۵۳۰ هزار نسخه دارویی در بخش سرپائی تجویز شده است اظهار داشت: بابت این تعداد نسخه یک میلیون و ۸۵۰ هزار قلم دارو با میانگین ۳/۵ قلم دارو برای هر نسخه به بیماران مراجعه  کننده به مراکز درمانی استان تحویل گردید.

امیدیان با اشاره به رویکرد گسترش خدمات درمانی تخصصی در مراکز ملکی استان تصریح کرد: طی دو سال گذشته روند همکاری پزشکان متخصص با مدیریت درمان استان سمنان رو به رشد بوده و برنامه ریزیهای مناسبی به جهت فراهم نمودن زمینه حضور پزشکان متخصص در مراکز تابعه انجام شده است

خروج از نسخه موبایل