افتتاح یک زیرگذر در ارومیه ۳ ماه بعد از زمان وعده داده شده

به گزارش خبرگزاری اخبار استانی از آذربایجان‌غربی، در آستانه عید سعید قربان، پروژه زیرگذر شورا -شهید بهشتی در مراسمی با حضور جمع کثیری از مسئولین استانی و شهری و جمعی از شهروندان بازگشایی شد و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

مطابق مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و مصوبات شورای ترافیک آذربایجان‌غربی جهت روانسازی ترافیک دو کریدور مهم ترافیکی شمالی جنوبی و کریدور غربی شرقی ساخت زیرگذر شورا- شهید بهشتی به طول ۳۴۲ متر و عرض ۱۸ متر و با مساحت عرشه یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با حجم خاکبرداری ۳۰ هزار مترمکعب و تعداد ۱۹۰ شمع در بیشینه عمق ۲۵ متری با حجم کل بتن‌ریزی ۶۲۹۷ مترمکعب و کل سطح آسفالت ۱۶۰۰۰ مترمربع با برآورد اولیه ۸۹۰ میلیارد ریال در ۲۹ شهریورماه سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی و وارد فاز اجرا شد.

توضیح این‌که مبلغ کارکرد اجرای پروژه زیرگذر شورا- شهید بهشتی در حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال است.

گفتنی است این پروژه شهریورماه سال گذشته کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن با وعده افتتاح در ۶ ماه آغاز شد که امروز بعد از نه ماه به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است که همزمان با گشایش زیرگذر شهدای خدمت در تقاطع شورا -شهید بهشتی، ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال وارد چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد.

46

خروج از نسخه موبایل