انتظار داریم استان زنجان در حوزه استاندارد عملکرد نمونه داشته باشد

اخبار استانی/زنجان مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست و قطعا برخوردهای لازم با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند انجام می‌شود، گفت: در استانی مثل زنجان ترک فعل مورد قبول نیست و زنجان یک استان مذهبی است، پس انتظار داریم در عملکرد نمونه باشد.

مجید آقابابایی ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان زنجان که در اداره‌کل استاندارد استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اهمیت سازمان استاندارد در سیاست‌گذاری کشور، اظهار کرد: زمانی که فردی مدیریت را تحویل می‌گیرد، انگار سهمی از انقلاب برده است بنابراین باید وامدار آن باشد و به وظایف خود درست عمل کند.

وی با بیان اینکه امورات ارباب رجوع باید سریع‌تر انجام شود و انتظار داریم مدیریت جدید نیز نظم بخشی به مجموعه و تسریع امور ارباب رجوع را مورد توجه قرار دهد، افزود: مدیر جدید باید از حاشیه به دور باشد؛ چرا که مدیرکل در استان، نماینده سازمان محسوب می‌شود و گویی رئیس سازمان در استان حاضر است‌.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ حاشیه‌ای در استاندارد مورد قبول نیست و سفارشات مدیریتی در این مجموعه پذیرفته نمی‌شود و این عقب‌افتادگی مورد قبول مجموعه دولت نیست، تصریح کرد: همه مجموعه‌های دولت به منزله قطعه‌های پازل هستند که باید درست کنار هم چیده شده و اگر کسی در استاندارد خارج از وظیفه وارد حاشیه شد باید کنار گذاشته شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخ‌گویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: همه محدودیت‌ها را قبول داریم و اینکه حقوق متناسب با تورم شود و نباید مرتب سیگنال منفی داده شود.

آقابابابی با اشاره به وظایف تخصصی سازمان استاندارد، خاطرنشان کرد: از پوشک نوزاد تا کالاهایی که مربوط به مرگ انسان است با سازمان استاندارد سر و کار دارد چون استاندارد مجوز استفاده از آنها را صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست و قطعا برخوردهای لازم با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند انجام می‌شود، افزود: در استانی مثل زنجان ترک فعل مورد قبول نیست و زنجان یک استان مذهبی است، پس انتظار داریم در عملکرد نمونه باشد.

این مسئول با بیان اینکه قانون فصل‌الخطاب بوده و ما نباید در اجرای قانون کوتاهی کنیم، تصریح کرد: نماد و نمود کارکرد سازمان ملی استاندارد در استان‌ها قانون است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل