انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب جمعه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه امروز جمعه دو مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: این عملیات‌ها که با دستگیری سارقان همراه بود در دامغان و سرخه صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت احشام روستای عباس آباد فرماندهی انتظامی بخش امیرآباد شهرستان دامغان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: با پیگیری‌های مستمر هویت سارقان در یکی از روستاهای اطراف مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در داخل منزل یکی از سارقان هشت رأس گوسفند سرقتی مالباخته شناسایی و یکی از متهمان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، ابراز داشت: این فرد به انجام سرقت ۱۸ رأس گوسفند با همراه سه نفر از دوستان خود اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه اعضای باند سارقان حرفه‌ای و غیر بومی اماکن خصوصی به دام افتادند، تصریح کرد: سارقان با دو دستگاه خودرو پراید و پژو وارد استان شده و پس از سرقت در سرقت به سمت تهران متواری شدند.

وی از دستگیری دو مالخر در تهران پیرامون این پرونده خبر داد و افزود: سرانجام توسط پلیس شهرستان آرادان راننده پژو همراه چهار سرنشین دستگیر شدند و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل