خدمت ماندگار آیت الله رییسی برای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه

حامد(میلاد)منصوری: شرکت نیشکر هفت تپه، که یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مجموعه‌های تولیدی در صنعت کشاورزی ایران به شمار می‌رود، پس از دوره‌ای از چالش‌ها و مشکلات، اکنون شاهد دگرگونی و پیشرفت چشمگیری است. این تحولات، بی‌شک، مرهون توجه ویژه و دستورات مستقیم آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، می‌باشد.

تلاش‌های بی‌وقفه رییس‌جمهور برای حل مشکلات: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی با اتخاذ تدابیری اساسی و کاربردی، به صورت جدی پیگیر حل مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه بوده‌اند. ایشان با دستورات مستقیم خود، زمینه‌های لازم برای بازگشت این شرکت به دوران اوج و شکوفایی را فراهم آورده‌اند.

اقدامات موثر در جهت احیای شرکت:با دستور رییس‌جمهور، کارگروه‌های تخصصی برای بررسی وضعیت شرکت تشکیل شد و راهکارهای عملی برای بهبود شرایط تولید و مدیریت ارائه گردید. همچنین، با تاکید بر اهمیت حفظ حقوق کارگران، اقداماتی در جهت بهبود شرایط کار و زندگی آن‌ها صورت گرفت.

نتیجه این توجه و پیگیری‌ها، افزایش قابل توجه تولید و بهبود وضعیت مالی شرکت بوده است. این امر، نه تنها برای کارگران و خانواده‌های آن‌ها، بلکه برای اقتصاد منطقه و کشور نیز موجب خیر و برکت شده است.

آینده‌ای روشن در انتظار هفت تپه:

با ادامه این روند مثبت و حمایت‌های دولت، آینده‌ای روشن برای شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران آن پیش‌بینی می‌شود. این تحولات، نمونه‌ای بارز از تعهد دولت و در راس آن ایت الله رییسی به احیای صنایع داخلی و تقویت بنیه اقتصادی کشور است.

شرکت نیشکر هفت تپه چنان اهمیتی برای سید محرومان داشت، که در یکی از سفرهای ایشان به خوزستان، شخصا با قطار به هفت تپه امدند و قول رونق و پیشرفت و توسعه شرکت را دادند و شاهد هستیم که شرکت به رونق اقتصادی خود رسید و با قدرت به تولید خود ادامه می دهد

در جریان سفر رییس‌جمهور به شوش، کارگران هفت‌تپه خواستار واگذاری قطعی این شرکت به شرکت توسعه نیشکر شدند و آیت‌الله رییسی نیز قول پیگیری جدی در این زمینه را داد، این اقدامات، امید را در دل کارگران زنده کرده و آن‌ها با تمام توان برای جهش تولیدات این شرکت در تلاش هستند.

امیدواریم دولت مردان این خواسته ایت الله رییسی را فراموش نکنند و حمایت های خود از شرکت نیشکر هفت تپه را دو چندان کنند و قولی که ایت الله رییسی به کارگران و مردم هفت تپه دادند را فراموش نکنند و با واگذاری قطعی شرکت خیال کارگران را اسوده کنند، و مطمینا کارگران این شرکت بزرگ هیچ وقت احیای شرکت توسط ایت الله رییسی را فراموش نخواهند کرد و تا همیشه بیاد ایشان خواهند بود.

خروج از نسخه موبایل