خرید و فروش ارزهای معتبرارسال حواله به سراسر دنیاپرداخت هزینه‌های دانشگاه‌ها

روش های مختلفی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید با خیال راحت پول از کانادا به ایران  یا از طریق صرافی تورنتو کارتخوان انتقال دهید. این راه حل ها را یکی یکی ارائه خواهیم کرد.

انتقال وجه به ایران از کانادا

انتقال وجه به ایران از کانادا با وسترن یونیون

شعبه های وسترن یونیون یا صرافی تورنتو کارتخوان یکی از راه های مطمئن انتقال پول به ایران از کانادا می باشد. وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که در ایران شعبه ندارد اما شعبه هایی از این شرکت در کشورهای دیگر وجود دارد که می توان از آنها برای انتقال پول استفاده کرد. با وجود اینکه این شرکت در کشور ما شعبه ندارد، صرافی های یزدی در کشورهای دیگر مبادله و انتقال پول می کنند و شما می توانید پول مورد نظر خود را به حساب فردی در ایران واریز کنید.

افراد می توانند به شعب وسترن یونیون مرتبط با صرافی ایران یزدی در کانادا مراجعه و پس از ارائه پاسپورت و تایید هویت، مبلغ مورد نظر را به حساب مقصد واریز کنند. این روش انتقال سرعت بالایی دارد که یکی از مزیت های انتقال پول به ایران از کانادا می باشد.

انتقال پول از کانادا به ایران با سوئیفت
انتقال پول از کانادا به ایران با سوئیفت به دلیل امنیت بالا به یکی از پرطرفدارترین روش ها تبدیل شده است.این روش یکی از امن ترین راه های انتقال پول در بین سیستم های انتقال پول بین المللی است. سوئیفت می تواند مقادیر زیادی پول را انتقال دهد و حتی برای پرداخت بین دولت ها استفاده می شود. کسانی که در کانادا زندگی می کنند برای استفاده از این سیستم باید یک حساب بانکی در این کشور ایجاد کنند و پس از تماس با موسساتی که دارای حساب سوئیفت هستند مبلغ مورد نظر را واریز کرده و پس از 3 تا 5 روز کاری این مبلغ به صورت نقدی پرداخت می شود. به حساب هدف

انتقال وجه از کانادا به ایران با مانی گرام
یکی دیگر از راه های انتقال پول و حواله از کانادا به ایران مانی گرام است. این روش یکی از سیستم های پرداخت آنلاین محسوب می شود که برای خریدهای آنلاین و پرداخت هایی که به صورت آنلاین امکان پذیر است مناسب است. در مانی گرام هزینه انتقال وجه بر اساس مبلغ انتقالی محاسبه می شود که نسبت به روش های دیگر هزینه کمی دارد.

برای انتقال وجه با سامانه مانی گرام باید یک حساب کاربری در این سامانه ایجاد کنید و سپس با وارد کردن اطلاعات لازم در مورد گیرنده و مبلغ حواله، آن را از کانادا به ایران منتقل کنید.برای برداشت پول از این سامانه باید به دفاتر آن مراجعه کرده و با حضور در این مکان این کار را انجام دهید. البته امکان برداشت آنلاین وجه به روش مانی گرام برای کاربران ایرانی نیز وجود دارد. بنابراین شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید. بد نیست بدانید با مانی گرام به روش انتقال کانادا به ایران می توانید حداقل 50 دلار و حداکثر 8000 دلار را انتقال دهید.

انتقال وجه از کانادا به ایران با وب مانی
وب مانی یکی از سیستم های انتقال پول است که توسط روسیه ساخته شده است که به ایرانیان نیز خدمات ارائه می دهد. از این روش برای خرید اینترنتی و انتقال وجه استفاده می شود و امکان انتقال وجه از کانادا به ایران و بالعکس وجود دارد. با این روش می توانید به راحتی و بدون مراجعه به شعبه مربوطه مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین به حساب مورد نظر در ایران انتقال دهید. روش انتقال پول از کانادا به ایران با وب مانی بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از حواله بانکی است. در ایران روش وب مانی توسط شرکت همراه اول ارائه می شود و شما می توانید از طریق سایت یا برنامه این شرکت از کانادا به ایران پول انتقال دهید.

انتقال وجه از کانادا به ایران با پی پال
پی پال یکی از سرویس های رایج انتقال وجه کانادا به ایران است که می توانید از آن برای انتقال آنلاین وجه به دوستان و آشنایان خود استفاده کنید.این سرویس یکی از شرکت های فعال آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می کند که با ایجاد این حساب افراد مختلف می توانند به حساب های جاری یا کارت های اعتباری خود متصل شده و با امنیت بالا عملیات بانکی را انجام دهند.

همانطور که می دانید چک و حواله از جمله راه هایی است که در گذشته افراد مختلف به دیگران پول نقد می دادند که مشکلات خاصی مانند اتلاف وقت داشت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی به کمک اینترنت می توانید یک حساب پی پال ایجاد کرده و در کمترین زمان ممکن به کشور مورد نظر خود پول انتقال دهید. برای استفاده بهینه از این سرویس باید مواردی را رعایت کنید تا حساب بانکی پی پال شما با مشکل مواجه نشود و محدود نباشد. زیرا اگر حساب پی پال شما محدود شده باشد، نمی توانید وجه دریافت یا انتقال دهید.

یکی از این موارد مهم در استفاده از خدمات پی پال عدم استفاده از آی پی ایرانی است. باید در نظر داشته باشید که سیستم بانکی پی پال بسیار قابل اعتماد است. به همین دلیل از منابع مشکوک و ناشناس پول دریافت نکنید و سعی کنید در طول روز معاملات زیادی انجام ندهید.زیرا پی پال این عملیات را به عنوان اسپم شناسایی کرده و آن را محدود می کند. بنابراین شخصی که این کارها را انجام می دهد از نظر پی پال یک هکر خواهد بود.

انتقال پول از کانادا به ایران با پرفکت مانی
یکی از سیستم های انتقال پول بین المللی پرفکت مانی است که در پاناما تاسیس شد. با استفاده از این روش می توانید خرید آنلاین و انتقال پول انجام دهید. برای انتقال پول از کانادا به ایران به روش پرفکت مانی، باید یک صرافی آنلاین انجام دهید تا بتوانید دلار کانادا را به ریال ایران تبدیل کنید. برای این کار باید در سایت شرکت صرافی تورنتو کارتخوان آنلاین ثبت نام کرده و یک حساب شخصی ایجاد کنید. پس از واریز و تایید موسسه، این پول را به حساب امانی در ایران واریز کنید. حساب های ایجاد شده در سیستم پرفکت مانی یورو، دلار و طلا هستند که می توانید در آن ها تبدیل ارز را نیز انجام دهید.

این سامانه سود سالانه ای معادل 4 درصد را به کاربران خود ارائه می دهد و یکی از مزایای آن پرداخت وام به دارندگان حساب پرفکت مانی است. یکی دیگر از مزایای روش انتقال وجه کانادا به ایران با پرفکت مانی، پشتیبانی از زبان فارسی است که استفاده از آن را برای کاربران فارسی زبان آسان کرده است.

انتقال پول به ایران از کانادا با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

این روزها ارزهای دیجیتال و استفاده از آنها بسیار رونق یافته است و اکثر معاملات و خریدهای آنلاین و بین المللی از این طریق انجام می شود. بیت کوین یکی از معروف ترین ارزش های دیجیتالی است که در سراسر جهان استفاده می شود. هنگام انتقال پول به ایران از کانادا با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، باید یک کیف پول یا حساب بیت کوین هم برای فرستنده و هم برای گیرنده وجود داشته باشد. برای این منظور چندین سایت بسیار معتبر وجود دارد که می توانند یک حساب بیت کوین ایجاد کنند.

برای انتقال پول از کانادا به ایران با استفاده از بیت کوین، ابتدا باید این ارز دیجیتال را از سایت های معتبر خریداری کنید و سپس به آدرس کیف پول مقصد یا گیرنده ارسال کنید. این روش دارای معایب و مزایایی است که از جمله مزایای آن می توان به سرعت بالای انتقال اشاره کرد. همچنین سهولت تبدیل بیت کوین به ریال و سهولت خرید آن نیز از دیگر مزایای این روش به شمار می رود. از معایب این روش می توان به نوسانات قیمت ارز دیجیتال اشاره کرد.همچنین برای استفاده از این روش نیاز به دانش و مهارت در زمینه ساخت کیف پول و استفاده از این فناوری دارید.

خروج از نسخه موبایل