راه اندازی وب سایت برای یک پیج اینستاگرام

امروزه باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، به فروش اینترنتی رو آورده‌اند. در ایران باتوجه‌به شرایط موجود در کشور، شبکه اجتماعی اینستاگرام موقعیت بسیار مناسبی برای گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی به وجود آورده است. این پلتفرم با ساختار خاص و مخاطبان زیادی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای بازاریابی دیجیتال باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم تا نحوه اتصال اینستاگرام به سایت را به شما آموزش دهیم. اگر با طریقه اضافه‌کردن افزونه اینستاگرامی وبسایت آشنا نیستید، در این مقاله همراه ما باشید.

وصل کردن اینستاگرام به سایت

یکی از تأثیراتی که همه‌گیری ویروس کرونا روی زندگی مردم جهان داشت، افزایش خرید اینترنتی بود. در کشور ما بیشترین فروش اینترنتی مربوط به اینستاگرام و وب‌سایت‌ها است. فروش از طریق سایت کمی حرفه‌ای‌تر و فروش از طریق اینستاگرام ساده‌تر است. اما هیچ‌کدام نسبت به دیگری برتری ندارند؛ درواقع شما باتوجه‌به گنجایش کسب‌وکار خود، اقدام به فروش اینترنتی از طریق هرکدام از این پلتفرم‌ها می‌کنید. به گفته بعضی کارشناسان تفاوت پیج فروش اینستاگرامی و وب‌سایت مانند تفاوت مستأجر و مالک بودن است. هرکدام مزایای خود را دارند و می‌توانند باعث گسترش فروشگاه شما شوند.
حال تصور کنید پیج اینستاگرام و وب‌سایت فروشگاهی خود را به هم وصل کنید. این اتفاق می‌تواند تحولی شگرف را در میزان بازخورد و فروش شما داشته باشد که خودتان از آن بی‌خبر باشید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه سایت خود را به اینستاگرام وصل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بخش‌های بعدی این مقاله را مطالعه کنید، چراکه درباره مراحل اتصال پیج به اینستاگرام و مزایای آن برای پیج و سایت خود، آگاه می‌شوید.

نمایش قیمت روی پست‌های اینستاگرام

  1. پابلیک و تجاری کردن صفحه اینستاگرام
  2. ساخت پیج کاری در فیسبوک
  3. اتصال کاتالوگ فیسبوک به اینستاگرام

با وجود تحریم‌های فیسبوک علیه ایران؛ آیا می‌توان از این قابلیت استفاده کرد؟

همان‌طور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین مشکلات ایرانیان در استفاده از سرویس‌های بین‌المللی، تحریم‌های اقتصادی علیه ایرانیان است. این مشکل در استفاده از قسمت Shop اینستاگرام هم نمود پیدا می‌کند و بسیاری از افراد نمی‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. اما همیشه راهی برای دور زدن این مشکلات وجود دارد. اگر بخواهید از این سیستم استفاده کنید، اینستاگرام و فیسبوک نباید متوجه ایرانی بودن شما بشوند. اما این اتفاق چگونه امکان‌پذیر است؟
استفاده از سیستم Shop در اینستاگرام می‌تواند پیج کاری شما را چندین قدم از رقبایتان جلو بیندازد. این قالب رابط کاربری بسیار مناسبی برای پیج شما ایجاد می‌کند. به‌گونه‌ای که مشتری در صفحه شما احساس راحتی بیشتری می‌کند و با اطمینان بیشتری نسبت به شما اقدام به خرید می‌کند. استفاده از این قالب در پیج نیازمند آن است که پیج اینستاگرام و فیسبوک با آی‌پی آدرس، شماره و آدرس خارج از ایران ساخته شده باشد. در این صورت شما برای استفاده از این امکانات مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید بدون اتصال سایت به پیج، محصولات خود را برای اینستاگرام تعریف کنید.

وصل کردن سایت به اینستاگرام

در قسمت قبل نحوه ایجاد فروشگاه در اینستاگرام را خواندیم، اما سوالی که برای بسیاری پیش می‌آید این است که چگونه سایت خود را به اینستاگرام وصل کنید؟

برای حل این مسئله و چگونگی نحوه اتصال اینستاگرام به سایت به‌طورکلی دو راه‌حل پیش روی شما قرار دارد:

  1. اتصال فروشگاه اینترنتی که از سیستم‌های ووکامرس، شاپیفای و … استفاده می‌کنند، به پیج فروش فیسبوک (که تقریباً کاری بسیار سخت است)
  2. استفاده از برای وصل کردن اینستاگرام به سایت

برای اتصال سایت به اینستاگرام طبق مرحله اول، باید همان مراحل ساخت پیج فیسبوک را با درنظرگرفتن شرایط تحریمی در ایران انجام دهید؛ اتصال سایت شما به پیج فیسبوک از ساخت کاتالوگ در این پیج کمی سخت‌تر است. چراکه سایت شما از آدرس و درگاه‌های پرداخت ایرانی استفاده می‌کند.
قبل از اینکه بخواهیم به نحوه استفاده از افزونه اینستاگرامی وبسایت بپردازیم، باید بگوییم که این اتصال برای بهینه‌سازی پیج و سایت شما در موتورهای جست‌وجو گوگل و اینستاگرام بسیار تأثیرگذار است. درواقع این عمل چهار تأثیر مثبت روی پیج کاری شما خواهد داشت که این 4 مورد به شرح زیر است:

معرفی افزونه های وردپرس

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، یکی از راه‌های افزایش بازخورد برای کسب‌وکار شما، وصل کردن اینستاگرام به سایت است. حال شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌ اینستاگرامی وبسایت، این کار را به‌سادگی انجام دهید.
معروف‌ترین افزونه اینستاگرامی وردپرس، است. این پلاگین به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید پیج اینستاگرام خود را به وبسایت وردپرس خود متصل کنید. این افزونه ویژگی‌های زیادی دارد که در لیست زیر به معرفی بعضی از آن‌ها پرداختیم.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع روش‌های ساخت فروشگاه اینستاگرام و نحوه اتصال اینستاگرام به سایت و بالعکس آشنا کنیم. در این مقاله فهمیدیم که چگونه سایت خود را به اینستاگرام وصل کنید و این اتفاق چه تأثیر مثبتی روی پیشرفت کسب‌وکار شما خواهد داشت. از طرفی باتوجه‌به شرایط تحریمی ایران و سخت بودن استفاده از فیسبوک، بهترین راه برای اتصال سایت به اینستاگرام، استفاده از افزونه‌های وردپرسی است.
این پلاگین‌ها به‌راحتی در دسترس هستند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها بازخورد کسب‌وکار اینترنتی خود را بالا ببرید.  و در حالت کلی بهتر است همیشه هموشمندانه اقدام کنید چرا که می توانید با روش هایی مانند buy instagram story views سریع تر کسب و کار خود را در بستر اینستاگرام رشد دهید.می توانید یک پیج پر طرفدار داشته باشید و از طریق آن برای فروشگاه اینترنتی خود بازاریابی کنید.  با طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن هماهنگ با سایت پیش یروید و پیشرفت کنید.

خروج از نسخه موبایل