عکس کابینت های گلاس سفید قهوه ای

توضیحات کابینت سفید با حاشیه قهوه ای

کابینتی که در تصویر مشاهده می کنید در گروه کابینت هایگلاس قرار دارد.این کابینت سفید با حاشیه قهوه ای، دارای جنس بدنه ام دی اف است که درب روکش پلکسی گلاس روی آن قرار گرفته. این روکش براقیت زیادی به درب کابینت می دهد که باعث جذب نور بیشتر می شود علاوه بر آن با انعکاس نور فضا را بزرگتر نشان می دهد. مقاومت این نوع از کابینت ها در برابر رطوبت بسیار بالاست و دارای طرح و رنگ نسبتا بالایی است. اگر طرفدار  هستید، کابینت هایگلاس می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این آشپزخانه به شکل L طراحی شده است و دارای فر توکار، هود مخفی، گاز رو میزی و سینک دو لگن استیل می باشد. همچنین دارای کاور یخچال است و طراحی آن بسیار مناسب با فضای آشپزخانه بوده است. یک جزیره کوچک زیبا وسط آشپزخانه با کابینت هایگلاس سفید به کار برده شده که به عنوان میز نهارخوری هم قابل استفاده می باشد.

درمورد جزیره آشپزخانه و مدلهای جدید آن پیشنهاد میکنم مطلب  را از دست ندهید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

از آنجا که نورپردازی در آشپزخانه کم است، رنگ این کابینت سفید با حاشیه قهوه ای، فضا را دلباز تر کرده است همچنین استفاده از رنگ چوب گرما را به محیط آورده است. این دو رنگ در کنار هم ترکیب بسیار پرطرفدار و مدرنی هستند که سلیقه بسیاری از افراد را در بر میگیرند. استفاده از رنگ قهوه ای برای حاشیه این کابینت ها باعث شده تا آشپزخانه از یکنواختی خارج شود و انتخابی بسیار مناسب بوده است. هنوز رنگ کابینتتون رو انتخاب نکردید؟ مطلب  میتونه شما رو کمک بکنه.

از نظر روشنایی، آشپزخانه هیچ پنجره ای ندارد و از نور محیط بهره می برد. بر روی سقف تعدادی هالوژن قرار داده شده تا نور مورد نیاز آشپزخانه فراهم شود. وجود هالوژن زیر کابینت ها هم کمک زیادی به افزایش نور خواهد کرد.که نور کافی را در روز فراهم می کند. رنگ سقف و دیوار بین کابینتی و کف آشپزخانه همگی روشن هستند که برای آشپزخانه ای با ابعاد کوچک و کم نور انتخابی هوشمندانه است.

از فواید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز برای چاقی این است که قارچ گانودرمای موجود در آن به افزایش سوخت و ساز بدن افراد کمک می کند. این محصول همچون قهوه گانودرما دارای فوایدی از جمله تسهیل گوارش است.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی این کابینت سفید با حاشیه قهوه ای از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت هایگلاس و شاین دار است و همین طور کابینت های فرامید طرح چوب نیز در آن به کار رفته که برجسته و زیباست و رنگ آن قهوه ای ست که چون شبیه چوب است حس طبیعت را بیشتر زنده می کند. جنس صفحه‌ی کابینت سفید با حاشیه قهوه ای به کار رفته در این کار از HPL سفید می‌باشد که بسیار با دوام و جذاب است.

با  آن بیشتر آشنا شوید.

یراق آلات

دراین کابینت هایگلاس سفید، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌ انتخاب شده در این کار به صورت فشاری و مخفی است. علاوه بر این ریل کشوها بلوم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری نیز می توانید از اکسسوری های متفاوت استفاده کنید.

اگر می خواهید با اکسسوری ها آشنا شوید از نوشته  دیدن فرمایید.

زمان تحویل کابینت های گلاس

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت سفید با حاشیه قهوه ای بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبت به تعداد کابینت و اندازه آشپزخانه متفاوت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما متفاوت است و باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل کابینت هایگلاس سفید می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه در دیراین آشپزخانه به سبک مدرن انتخاب کابینت هایگلاس یکی از بهترین گزینه هاست چرا که این دسته به خاطر سادگی که در طراحی دارند و کاربردی بودنشان در سبک مدرن به خوبی خود را نشان می دهند. محبوب ترین رنگ آن ها نیز سفید بوده که هم آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد و هم فضا را نورانی تر می کند و با سایر رنگ های پر طرفدار نظیر قهوه ای مشکی و طوسی و..هم به خوبی ست شده و سازگار است. در این بخش از آذرخش دکور جدید ترین پروژه های کابینت های گلاس سفید لوکس و شیک را که توسط تیم ما ساخته و نصب شده اند به نمایش گزاشته ایم.

برای مشاهده دیگر مدل ها و می توانید وارد این بخش از سایت شوید و یا با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و از متخصصین ما تمام سوالات خود را جویا شوید.

مدل کابینت هایگلاس سفید جدید

تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید نمونه های اجرا شده و یا طراحی شده ( به صورت سه بعدی ) توسط مجموعه آذرخش دکور هستند. آشپزخانه را در اینجا بررسی کنید.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای یکی از زیبا ترین ها برای هر آشپزخانه ای می باشد به خصوص برای مکان هایی که همزمان هم از المان های دکوراتیو مدرن و هم کلاسیک بهره می برند. این دو رنگ ( چه قهوه ای تیره و چه روشن با سفید ) به خوبی با هم سازگاری داشته و می تواند ظاهری منحصر به فرد را با ترکیب کردن آن ها در کابینت هایگلاس به آشپزخانه بخشید.

کابینت هایگلاس سفید طوسی

همانطور که می دانید سفید و طوسی یکی دیگر از رایج ترین ترکیبات رنگی در دکوراسیون داخلی خصوصا در ساخت کابینت ها می باشد. مدل های جدید های گلاس نیز در بسیاری از پروژه ها از این دو رنگ ساخته شده اند و فضا را بسیار مدرن کرده و سبب بزرگ تر دیده شدن مکان می شوند. در ضمن در صورت روشن بودن رنگ طوسی شاهد پخش بهتر نور در محیط خواهید بود.

قیمت کابینت های گلاس سفید مشکی

شاید در بین رنگ های که در دکور خانه و آشپزخانه استفاده می شوند زیبا ترین تضاد را سفید و سیاه با هم داشته باشند. این ترکیب رنگی یکی از رایج ترین ها در لوکس ترین فضا هاست که در سبک مدرن دیزاین شده اند. بیشتر کابینت ها به این صورت طراحی می شوند که درب ها به یک رنگ و جزیره آشپزخانه به رنگ دیگر باشد مثلا درب ها را سفید و جزیره را مشکی می کنند این نوع طراحی در دیگر ترکیب های رنگی نیز بیشتر دیده می شود.

این تضاد رنگی را می توان حتی با نصب شیشه بین کابینتی نیز ایجاد کرد در حال حاضر در کشور ما در کمتر دکوراسیونی از این شیشه ها استفاده می کنند و یک المان تازه و منحصر به فرد محسوب می شوند.

نمونه کار کابینت هایگلاس سفید

وقتی صحبت از آشپزخونه میشه، مهمترین چیزی که به ذهن میاد کابینت آشپزخونه و نحوه طراحی و انتخاب رنگ اون هست. خوشبختانه انقدر تنوع رنگ و متریال توی زیاد شده که تقریبا مشکلی از این بابت وجود نداره و برای همه سلیقه‌ها یک طیف رنگ وجود داره. از بین جنس‌های مختلف و مرسوم کابینت آشپزخونه، سفید و قهوه ای از یک محبوبیت ویژه‌ای در بین افراد برخوردار هست و به خوبی میشه این دو رنگ رو در شکل ها و طرح‌های متفاوت با هم ترکیب کرد تا یک تناسب رنگ زیبایی رو در کابینت هایگلاس آشپزخونه به وجود آورد. به همین دلیل ما هم قصد داریم تعدادی از عکس‌های کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای رو ضمن بررسی نکاتی که توی عکس وجود داره بهتون نشون بدیم تا ایده‌ای باشه برای انتخاب‌های آینده شما. پس با ما همراه باشید.

1- چرا کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای؟

انتخاب رنگ کابینت از بین رنگ‌های متنوعی که وجود داره کار سختی به نظر میرسه، از طرفی سلیقه افراد هم با هم متفاوته و نمیشه برای همه یک نسخه کلی رو پیچید. از بین رنگ‌های متنوع موجود در بازار برای کابینت هایگلاس، رنگ سفید و قهوه ای هیچوقت قدیمی نشده و هنوز هم محبوبیت خودشو حفظ کرده. رنگ سفید یک رنگ خنثی و آرامش بخشه و به خوبی میتونه با رنگ‌های دیگه همخوانی پیدا کنه. در واقع بیشتر رنگ‌ها قابلیت مکمل شدن با رنگ سفید رو دارن، رنگ قهوه‌ای هم در طیف کمرنگ تا پررنگ به عنوان یک رنگ گرم، هارمونی بینظیری با رنگ سفید کابینت هایگلاس ایجاد می‌کنه و با سلیقه بسیاری از افراد جور درمیاد.

2- نکات مهم در انتخاب کابینت‌های گلاس سفید قهوه ای

اگر این ترکیب رنگ رو انتخاب می‌کنید حواستون به چند نکته باید باشه، یکی اینکه سعی کنید رنگ کفپوش، یا دیوار یا رو با رنگ کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشه؛ از طرفی اگر تمایل دارید رنگ قهوه‌ای غالب بر رنگ سفید کابینت‌ها باشه بهتره از نورپردازی مناسبی استفاده کنید تا فضای آشپزخونه دلگیر نشه. داشتن یک آشپزخونه ایده آل کار سختی نیست فقط نیاز به کمی خلاقیت و ایده پردازی داره تا کنتراست رنگ بین وسایل و مصالح به کار رفته در آشپزخونه و کابینت آشپزخونه به خوبی برقرار بشه و زیبایی چشم نوازی رو به شما هدیه کنه.

3- چند نمونه کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید و قهوه ای

کابینت های دورنگ ترکیب رنگ جذابی رو میتونن ایجاد کنن که بیشتر به نوع انتخاب و تناسب رنگ های اجرا شده در کابینت بستگی داره. چند مدل کابینت آشپزخونه هایگلاس سفید قهوه‌ای رو با هم ببینیم:

وقتی آشپزخونه بزرگ باشه و نور خوبی هم داشته باشه دستمون بازتره تا رنگ قهوه‌ای رو بیشتر توی کابینت به کار ببریم، آشپزخونه توی تصویر اول که تقریباً بزرگه کابینت های پایین رو از نوع هایگلاس قهوه ای و کابینت های بالا رو از نوع کار کرده و به نظر جالب میاد ولی تصویر دوم بهتر بود نورپردازی بهتری توش استفاده میشد.

این آشپزخونه هم همون ترکیب رنگ رو انتخاب کرده و با اینکه نور خوبی هم داره ولی آشپزخونه نسبتا کوچیکی محسوب میشه و بهتر بود از رنگ قهوه‌ای توی کابینت‌ها کمتر استفاده میکرد تا به بزرگتر نشون دادن فضای آشپرخونه تاحدودی کمک میکرد. اما به طور کلی طراحی خوبی داره، مخصوصاً فضای بازی که بالای فر و مایکروفر ایجاد کرده از یکنواختی آشپرخونه کم کرده.

رنگ سفید کابینت هایگلاس توی این عکس بیشتر مایل به کرم رنگ هست و با رنگ کابینت هایگلاس قهوه ای خیلی خوب ست شده. دو تا باکس طراحی شده در وسط کابینت‌های بالا هم ایده جذابیه و سادگی و کلاسیک بودن سبک کابینت‌ها رو تغییر داده.

عکس یک آشپزخونه بزرگ و دلباز که مورد پسند بیشتر خانم‌هاست رو می‌بینید. جزیره شیک این آشپزخونه از جنس هایگلاس سفید و قهوه ای که به عنوان میز غذاخوری هم استفاده میشه و کابینت‌های متعدد از جنس هایگلاس سفید و قهوه ای، روی هم رفته جالبه.

با اینکه این آشپزخونه پنجره نداره و نورپردازی خاصی هم انجام نشده اما به خاطر غالب بودن کابینت هایگلاس سفید نسبت به قهوه‌ای فضای روشن و دلبازی برای آشپزخونه ایجاد شده. هایگلاس به یکدست نشون دادن کابینت خیلی کمک می‌کنه.

استفاده از اپن با طرح شکسته و کابینت‌های پله‌ای در قسمت بالای آشپزخونه و همچنین کابینت هایگلاس سفید به همراه کابینت ام دی اف قهوه ای طراحی نسبتاً مدرنی برای این آشپرخونه ایجاد کرده و بهترین استفاده رو از همه ابعاد آشپزخونه به عمل آورده.

یک جزیره زیبا و بزرگ و یک ردیف کابینت هایگلاس قهوه ای در یک سمت جلوه ی زیبایی داره، به نظر میاد رنگ سفید مکمل متمایل به طوسی هست که یک مقدار با رنگ قهوه‌ای متضاده اما خب این هم یک سلیقه محسوب میشه و قطعاً برای خیلی‌ها انتخاب خوبی هست.

همیشه که نباید کل آشپزخونه رو با کابینت بپوشونیم! بعضی وقتا با یک ایده مدرن و جالب میشه کابینت سفید قهوه‌ای هایگلاس رو در همین تعداد محدود به خوبی و زیبایی در کنار هم قرار داد و از بقیه فضای باز آشپزخونه استفاده‌های دیگه رو به عمل آورد.

نورپردازی خوب و نور طبیعی مناسب به همراه کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای و جزیره شیک و بزرگ، دیگه واقعاً نمیشه از این دو عکس ایرادی گرفت!

اگر کابینت هایگلاس قهوه ای رو خیلی میپسندین و به عنوان رنگ غالب انتخابش می‌کنید، حواستون به نورپردازی آشپزخونه باشه که فضای آشپزخونتون خیلی کوچیک و دلگیر نشه.

کابینت هایگلاس سفید و شکلاتی هم یکی از انتخاب‌های جذاب و محبوب هست که با یک ایده پردازی خلاقانه خیلی خوب میتونه محیط آشپرخونه رو مدرن نشون بده.

همچنین کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای روشن که توی این عکس زیبایی چشم نوازش رو به خوبی می بینید. ست کردن رنگ قهوه‌ای روشن با پله‌ها و کفپوش هم انتخاب درست و هوشمندانه‌ایست

کابینت‌های منحنی یکی از انواع کابینت مدرن محسوب میشه که در این عکس یک نمونش رو می بینید. مخصوصاً اگر ترکیبی از هایگلاس سفید و ام دی اف قهوه ای باشه.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای در یک سبک مدرن و بینظیر و با دستگیره مخفی که زیبایی فوق العاده‌ای به این آشپزخونه کوچک بخشیده.

استفاده از هایگلاس سفید در قسمت صفحه روی کابینت در کنار کابینت قهوه‌ای تیره و یک نورپردازی خوب و نور طبیعی عالی، زیبایی این آشپزخونه رو خیلی خوب به رخ بیننده کشیده.

آشپزخونه بزرگ دیگه مشکل فضا نداره بنابراین نیازی به کابینت های پوشیده تا سقف نداره و بهتره روی ترکیب رنگ کابینت و طراحی و جانمایی کابینت‌ها بیشتر وقت گذاشته بشه. در این دو آشپزخونه هم با ترکیب هایگلاس سفید و قهوه ای تیره طراحی نسبتاً خوب و تمیزی به اجرا در اومده.

بدنه اپن از جنس ام دی اف قهوه‌ای و صفحه روی کابینت و اپن و همچنین کابینت ها از جنس هایگلاس سفید، سرامیک بین کابینت هم به رنگ مشکی، روی هم رفته ترکیب رنگ خیلی خوبی درست شده و مورد پسند خیلیا میتونه باشه.

وقتی کابینت هایگلاس سفید قهوه ای رو تا سقف آشپزخونه طراحی و اجرا کنید میتونید از فضای آشپزخونه به شکلی بهینه و مفید استفاده کنید. این دو عکس دو نمای متفاوت از یک آشپزخونه رو به نمایش گذاشته.

به نورپردازی این عکس میشه نمره خوبی داد، اما استفاده از هایگلاس قهوه ای در کابینت‌های بالا و پایین باید با احتیاط بیشتری انجام میشد تا جای خالی انعکاس نور روی هایگلاس سفید حس نشه.

یک ایده خوبی که میتونید از این عکس کابینت هایگلاس سفید قهوه ای بگیرید اجرای هایگلاس قهوه‌ای و سفید در انتهای سالن و هماهنگی رنگ اون با کابینت های آشپزخونه هست که طراحی شیک و جالبی رو رقم زده.

استفاده از گاز صفحه‌ای روی اپن جزیره مانند این آشپزخونه برای بزرگتر نشون دادن آشپزخونه ایده جالبی بوده اما از قسمت بالای کابینت ها میتونست استفاده بیشتری به عمل بیاد که فضای خالی و پرتی اون قسمت کمتر دیده بشه.

ساده، زیبا و در عین حال شیک و یکدست. هایگلاس سفید با ام دی اف قهوه ای ترکیب فوق العاده خوب و جذابی رو ایجاد کرده ست.

کابینت هایگلاس سفید گردویی، یکی دیگه از ترکیب رنگ های پرطرفدار و شیکه. در این تصویر طراحی زیبای کابینت باعث شده زیبایی رنگ کابینت دوچندان بشه. کاملاً مشخصه که یک تغییر کوچک توی طراحی کابینت‌ها چقدر توی زیبایی آشپزخونه مؤثر بوده.

هایگلاس سفید و قهوه‌ای روشن یا چوبی انتخاب جذابی برای شیک پسندان میتونه باشه. طبقات استفاده شده در کابینت‌های بالایی به خوبی تونسته یکنواختی رو از این آشپزخونه دور کنه. به طور کلی این آشپزخونه جزء طرح‌های خاص و مدرن به حساب میاد.

انتخاب رنگ کابینت برای خیلی‌ها مرحله سختی در طراحی و انتخاب کابینت آشپزخونه محسوب میشه. یکی از دلایلش هم رنگ‌های متنوع موجود در بازار هست. قرار گرفتن رنگ‌های گرم و خنثی در کنار هم ترکیب رنگ فوق العاده زیبایی رو تشکیل میده که یکی از این ترکیبات جذاب و محبوب کابینت هایگلاس سفید با قهوه ای هست ولی باید بر اساس فضای آشپزخونه، میزان نور آشپزخونه و هارمونی که باید با سایر متریال آشپزخونه ایجاد کنه نسبت به ترکیب این دو رنگ تصمیم بگیریم. به طور کلی این موضوع کاملاً سلیقه‌ای هست و نمیشه یک طرح یکسان رو برای همه پیاده کرد. بنابراین با در نظر داشتن همه جوانب میتونید یک طراحی بینظیر از کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای رو برای آشپزخونتون به اجرا دربیارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

 

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود ر4.1 21

اینجا 75 تا از جدیدترین مدلهای کابینت هایگلاس کرم قهوه ای و سفید قهوه ای را ارائه کرده ایم.

قیمت قهوه لاته دکتر بیز در نمایندگی های اصلی این شرکت چقدر است؟

هر کدام از این مدلها را که بخواهید، ما برای‌تان اجرا می‌کنیم. سلام ساختمان با تجربه 5 ساله در حوزه کابینت و کمد و مشاوره به بیش از 40,000 پروژه و اجرای بیش از 3,000 پروژه کابینت و کمد در سراسر ایران، در خدمت شماست.

همیشه مسأله‌ای که از انتخاب یک رنگ اهمیت بیشتری دارد، انتخاب ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر است. ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم از دسته‌ی ترکیبات محبوب است که به ویژه در طراحی می‌تواند فضایی مطلوب را برای شما فراهم کند. اینجا می‌خواهیم ابتدا علت مناسب بودن ترکیب این رنگ‌ها را بررسی کنیم و سپس مدل‌های مختلف کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای و سفید قهوه‌ای را ببینیم.

نکته مهم: توجه کنید که تمامی مدل‌های کابینت هایگلاس توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان قابل اجراست و شما می‌توانید با کلیک روی هر مدل و نمونه‌کار و ثبت درخواست، از مشاورهای سلام ساختمان در مورد قیمت و اطلاعات فنی؛ مشاوره رایگان دریافت کنید. سلام ساختمان برای اجرای هر طرح مدنظرتان به شما متخصص حرفه‌ای و مطمئن معرفی می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای یا کرم قهوه ای؟!

از بین رنگ‌های متنوع موجود در بازار برای کابینت هایگلاس، رنگ سفید و قهوه‌ای هیچ‌ وقت قدیمی نشده و هنوز هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است. رنگ سفید یک رنگ خنثی و آرامش بخش می‌باشد و به خوبی می‌تواند با رنگ‌های دیگر همخوانی پیدا کند. در واقع بیشتر رنگ‌ها قابلیت مکمل شدن با رنگ سفید را دارند، رنگ قهوه‌ای هم در طیف کم‌رنگ تا پررنگ به عنوان یک رنگ گرم، هارمونی بی‌نظیری با رنگ سفید کابینت هایگلاس ایجاد می‌کند و با سلیقه بسیاری از افراد جور در می‌آید. از طرفی رنگ کرم، رنگی خنثی و بسیار زیباست که با تم قهوه‌ای هماهنگ است و به آن حس زنده بودن می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب ترکیب رنگ سفید قهوه‌ای یا کرم قهوه‌ای

اگر این ترکیب رنگ را انتخاب می‌کنید حواستان به چند نکته باید باشد، یکی این که سعی کنید رنگ کف‌پوش، دیوار یا  را با رنگ کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد؛ از طرفی اگر تمایل دارید رنگ قهوه‌ای غالب بر رنگ سفید یا کرم کابینت‌ها باشد بهتر است از نورپردازی مناسبی استفاده کنید تا فضای آشپزخانه دلگیر نشود. داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل کار سختی نیست فقط نیاز به کمی خلاقیت و ایده‌پردازی دارد تا کنتراست رنگ بین وسایل و مصالح به کار رفته در آشپزخانه و کابینت آشپزخانه به خوبی برقرار شود و زیبایی چشم‌نوازی را به شما هدیه کند.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه ای

ترکیب رنگی کرم قهوه‌ای، انعطاف‌پذیری کمی داشته و با طیف وسیعی از رنگ‌ها ممکن است ترکیب مناسبی ایجاد نکند بنابراین تطابق با رنگ‌های جانبی باید با دقت خیلی زیادی صورت بگیرد تا فضایی چشم‌نواز را ایجاد کند. اما این ترکیب بسیار شیک است و ظاهری خاص دارد. همچنین در این ترکیب، میزان به کار رفتن رنگ‌ها و نورپردازی فضا بسیار مهم است. درصورتی که رنگ غالب در این فضا قهوه‌ای باشد، باید فضایی پر نور را داشته باشیم تا از دلگیری فضا جلوگیری شود.

قهوه‌ای یا کرم اگر به تنهایی به کار بروند، ممکن است منجر به یکنواختی محیط و خستگی افراد بشوند. رنگ کرم می‌تواند منجر به یکنواختی و رنگ قهوه‌ای منجر به دلگیری فضا بشود بنابراین این دو رنگ بهتر است که در کنار هم به کار بروند.

در ادامه مدل‌های متفاوت و زیبایی از کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای روشن و کرم قهوه‌ای تیره را با هم می‌بینیم و بررسی می‌کنیم.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای روشن

رنگ کرم در این آشپزخانه به همراه رنگ قهوه‌ای طرح چوب با طرح‌های حجیم کنار آشپزخانه، ایجاد هارمونی رنگ مناسبی کرده است. دکور ورودی بسیار زیباست ولی این آشپزخانه فاقد اپن است که مقداری محدودیت ایجاد می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این آشپزخانه، کابینت‌های بزرگ و جادار آن است.

نمونه کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

تصویر زیر، یک آشپزخانه با کابینت کرم و قهوه‌ای روشن با نور طبیعی بسیار عالی و جزیره‌ مدرن و منحنی که آنقدر دلنشین است که نمی‌توان در مورد معایبش چیزی گفت.

در تصویر زیر هم یک نمونه کابینت هایگلاس مات کرم رنگ را می‌بینیم که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان اجرا شده است (سلام ساختمان قیمت، کیفیت و زمان تحویل کابینت شما را هم ضمانت می‌کند). این روزها هایگلاس مات طرفداران زیادی پیدا کرده و جلوه ای شیک و مدرن به آشپزخانه‌ها می‌دهد.

در ویدئوی زیر نظر مشتری سلام ساختمان که کابینت هایگلاس تصویر بالا برایشان اجرا شده است را مشاهده می‌کنید:

بخشی از نمای آشپزخانه کرم قهوه‌ای روشن که توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. این کابینت از ترکیب هایگلاس مات و ام دی اف ساخته شده است. به هماهنگی بین رنگ کابینت‌ها با کف‌پوش و بین کابینتی توجه کنید. با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد طرح انتخابی خود از سلام ساختمان مشاوره رایگان بگیرید.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای مخصوص آشپزخانه ایرانی مستطیلی است که به صورت یو شکل اجرا شده است (نمونه کار سلام ساختمان).

کابینت ترکیبی در رنگ و متریال. این کابینت ترکیب طرح چوب روشن، کرم و قهوه‌ای تیره است. به علاوه بخش‌های کرم مربوط به جزیره از جنس هایگلاس بوده و سایر بخش‌ها از جنس ام‌دی‌اف کار شدند. درضمن درب شیشه‌ای که برای آشپزخانه تعبیه شده است، باعث شده در عین حالی که آشپزخانه از نظر فیزیکی از راه پله جداست، اما ارتباط داشته باشد و بتوانیم از بیرون به داخل آشپزخانه دید داشته باشیم.

باز هم ترکیب ام‌دی‌اف طرح چوب با جزیره هایگلاس کرم قهوه‌ای. نورپردازی و روشنایی اینجا مناسب و خوب است. جزیره دارای شکستگی با اینکه در فضا محدودیت ایجاد می‌کند اما اگر هنرمندانه و با طراحی مناسب کار شود، می‌تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای تیره

کابینت هایگلاس مات ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای که مدل اپن جادار و بزرگی دارد. دستگیره‌های مخفی در کنار این ترکیب رنگ، نمای زیبایی ایجاد کرده است.

در تصویر زیر نمای دیگری از این کابینت هایگلاس مدرن را مشاهده می‌کنید، این کابینت توسط تیم سلام ساختمان و در تهران اجرا شده است. به این نوع طراحی آشپزخانه که 3 ضلع دارای کابینت هستند، آشپزخانه‌های یو شکل می‌گویند.

عکس زیر هم خانه یکی از مشتری‌های سلام ساختمان است که دکوراسیون داخلی آن توسط متخصص عضو سلام ساختمان در تهران طراحی و اجرا شده است. مشتری مراحل زیر را طی کرده است:

  1. درخواست فرستادند (اگر شما هم در فکر ساخت کابینت یا کمد هستید، می‌توانید درخواست‌ خود را ثبت کنید.)
  2. کارشناسان سلام ساختمان با مشتری صحبت کردند و به‌ صورت رایگان جهت انتخاب کابینت به او مشاوره دادند.
  3. دو نفر از کابینت‌سازهای سلام ساختمان از محل بازدید کردند و صحبت‌های اولیه را انجام دادند.
  4. کارفرما یکی از کابینت‌سازها را انتخاب کرد و پروژه شروع شد.
  5. در نهایت هم کار را با رضایت تحویل گرفتند.

باز هم روشنایی بسیار عالی و نورپردازی قوی در ترکیب طرح کرم با قهوه‌ای تیره. رنگ قرمز در نگاه اول شما را جذب خودش می‌کند. این نشان می‌دهد با این که این ترکیب رنگ همان‌طور که گفته شد، ترکیب کم انعطافی است و کمتر در کنار رنگ‌های دیگر زیبا می‌شود اما اینجا به خوبی رنگ قرمز در کنار رنگ کابینت کرم قهوه‌ای نشسته و نمای خوبی ایجاد کرده است.

مطالب خیلی خیلی مفید

در این آشپزخانه که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان و در قم اجرا شده تعادل بین رنگ کرم با قهوه‌ای به خوبی رعایت شده است.

طرح کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس کرم قهوه‌ای تیره با صفحه کابینت ام‌دی‌اف. این آشپزخانه مقداری نورپردازی ضعیف‌تری دارد اما از جهت روشنایی مشکلی ندارد که علت آن به استفاده‌ی بیشتر از رنگ کرم در این آشپزخانه برمی‌گردد که می‌توانیم با نور کمتری روشنایی مناسبی در فضا ایجاد کنیم.

ترکیب رنگ‌های مختلف از جمله کرم، قهوه‌ای، نقره‌ای و زرد را در کنار هم نگاه کنید. یک آشپزخانه‌ی مدرن با رنگ‌هایی دلنشین البته مشکل این آشپزخانه شاید دیوارهای تیره باشد که مقداری باعث دلگیری این فضا شده است.

آشپزخانه‌ای فوق‌العاده شیک و کوچک که فضایی دوست داشتنی و صمیمی ساخته است و دارای کابینت‌های متعدد و جادار می‌باشد.

در عکس بالا، نمونه اجرا شده توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان را می‌بینید که از ترکیب ورق هایگلاس کرم و قهوه‌ای تیره ساخته شده است. در این نمونه‌کار که یکی از 1000 قرارداد سالانه‌ی سلام ساختمان است.

ترکیب ام‌دی‌اف و هایگلاس با رنگ‌های مختلف. هایگلاس کرم رنگ روی کابینت و جزیره با ام‌دی‌اف قهوه‌ای تیره ترکیب دلنشینی را ایجاد کرده است. در مورد کابینت قهوه‌ای تیره، نورپردازی و روشنایی فضا اهمیت دارد چون معمولا این طیف رنگی دلگیر بوده و بازتاب نور خوبی ندارد.

در این مدل، مسأله‌ای که به چشم می‌خورد کم عرض بودن آشپزخانه است. در آشپزخانه‌های باریک و کم عرض بهتر است که از رنگ‌های تیره کمتر استفاده شود و بیشتر رنگ‌های روشن به‌ کار رفته شود تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. بنابراین در این مدل بهتر بود که به جای بخش‌های تیره، از رنگ قهوه‌ای روشن استفاده شود.

مدل کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

کابینت‌های دورنگ ترکیب رنگ جذابی را می‌توانند ایجاد کنند که بیشتر به نوع انتخاب و تناسب رنگ‌های اجرا شده در کابینت بستگی دارد. چند مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه‌ای را با هم ببینیم:

کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بالا را یکی از صدها کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا کرده و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، حضور جزیره اجباری نیست و در بعضی طراحی‌ها می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. گاهی حذف جزیره باعث می‌شود دید بهتری نسبت به کل فضای آشپزخانه داشته باشیم. حتی کابینت ماشین‌لباس‌شویی هم دارای درب ساخته شده تا با بستن آن، بتوانیم نمای خالص کابینت کرم قهوه‌ای را ببینیم.

کابینت این آشپزخانه چیزی بین قهوه‌ای روشن و تیره است. به یک نکته توجه کنید که فقط بخش‌های سفید روشن این کابینت‌ها های‌گلاس بوده و بخش قهوه‌ای آن‌ها از جنس ام‌دی‌اف (MDF)  است. به همین علت درخشش و بازتاب نور از بخش سفید بسیار بیشتر از بخش قهوه‌ای آن است.

یک مدل کابینت سفید قهوه‌ای که توسط متخصص سلام ساختمان در شهر تهران، یکی از … استانی که سلام ساختمان در آن‌ها فعال است‌، اجرا شده است. در این کابینت از ورق هایگلاس سفید طرحدار استفاده شده است.

وقتی آشپزخانه بزرگ باشد و نور خوبی هم داشته باشد دستمان بازتر می‌باشد تا رنگ قهوه‌ای را بیشتر در کابینت به کار ببریم، آشپزخانه در تصویر اول که تقریباً بزرگ است، کابینت‌های پایین را از نوع هایگلاس قهوه‌ای و کابینت‌های بالا را از نوع  کار کرده و به نظر جالب می‌آید ولی در مدل دوم بهتر بود از نورپردازی بهتری استفاده شود.

مدل زیر، یکی از هزاران نمونه‌ای هست که در سلام ساختمان اجرا شده است. برای داشتن چنین مدل‌هایی لازم نیست دنبال یک کابینت‌ساز حرفه‌ای بگردید! چون سلام ساختمان این کار را برای شما انجام داده است. فقط کافیست درخواست خود را بفرستید و یکی از صدها کابینت‌ساز ما بعد از طی یک روند کوتاه، کابینت مد نظرتان را اجرا می‌کنند. برای این کار فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

این آشپزخانه هم همان ترکیب رنگ را انتخاب کرده و با این که نور خوبی هم دارد ولی آشپزخانه نسبتا کوچکی محسوب می‌شود و بهتر بود از رنگ قهوه‌ای در کابینت‌ها کمتر استفاده می‌کرد تا به بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپرخانه تا حدودی کمک می‌کرد. اما به طور کلی طراحی خوبی دارد، مخصوصاً فضای بازی که بالای فر و مایکروفر ایجاد کرده از یکنواختی آشپرخانه کم کرده است.

عکس یک آشپزخانه بزرگ و دلباز که مورد پسند بیشتر خانم‌هاست را می‌بینید. جزیره شیک این آشپزخانه از جنس هایگلاس قهوه‌ای که به عنوان میز غذاخوری هم استفاده می‌شود و کابینت‌های متعدد از جنس هایگلاس سفید و قهوه‌ای، فضای جذابی را ایجاد کرده است.

با اینکه این آشپزخانه پنجره ندارد و نورپردازی خاصی هم انجام نشده اما به خاطر کابینت هایگلاس سفید مات و نورپردازی فضای دلبازی برای آشپزخانه ایجاد شده است. دستگیره مخفی کابینت هایگلاس به یکدست نشان دادن کابینت خیلی کمک می‌کند.

کابینت هایگلاس قهوه ای براق و سفید مات، نمونه کار تیم سلام ساختمان

کابینت‌های هایگلاس سفید قهوه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای داشتن چنین کابینت‌های زیبایی کافی است روی عکس کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین سلام ساختمان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

استفاده از اپن با طرح شکسته و کابینت‌های پله‌ای در قسمت بالای آشپزخانه و همچنین کابینت هایگلاس سفید به همراه کابینت امدیاف قهوه‌ای طراحی نسبتاً مدرنی برای این آشپزخانه ایجاد کرده و بهترین استفاده را از همه ابعاد آشپزخانه به عمل آورده است.

یک جزیره زیبا و بزرگ و یک ردیف کابینت هایگلاس قهوه‌ای در یک سمت جلوه‌ی زیبایی دارد، به نظر می‌آید رنگ سفید متمایل به طوسی است که یک مقدار با رنگ قهوه‌ای متضاد است اما این هم یک سلیقه محسوب می‌شود و قطعاً برای خیلی‌ها انتخاب خوبی است.

همیشه لازم نیست کل آشپزخانه را با کابینت بپوشانیم! گاهی با یک ایده مدرن و جالب می‌توان کابینت سفید قهوه‌ای هایگلاس را در همین تعداد محدود به خوبی و زیبایی در کنار هم قرار داد و از بقیه فضای باز آشپزخانه استفاده‌های دیگر را به عمل آورد.

نورپردازی خوب و نور طبیعی مناسب به همراه کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای و جزیره شیک و بزرگ، نمی‌توان از این دو مدل ایرادی گرفت!

این هم نمونه اجرا شده کابینت سفید قهوه‌ای مدرن در آشپزخانه‌ای روشن که در تهران و توسط کابینت‌ساز عضو سلام ساختمان اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

برای مشاهده ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها مطالب زیر را مطالعه کنید:

اگر کابینت هایگلاس قهوه‌ای را خیلی می‌پسندید و به عنوان رنگ غالب انتخابش می‌کنید، حواستان به نورپردازی آشپزخانه باشد که فضای آشپزخانه‌ خیلی کوچک و دلگیر نشود.

کابینت هایگلاس سفید و شکلاتی هم یکی از انتخاب‌های جذاب و محبوب است که با یک ایده‌پردازی خلاقانه؛ خیلی خوب می‌تواند محیط آشپزخانه را مدرن نشان دهد.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای روشن که در این عکس زیبایی چشم‌نوازش را به خوبی می‌بینید. ست کردن رنگ قهوه‌ای روشن با پله‌ها و کف‌پوش هم انتخاب درست و هوشمندانه‌ای است.

کابینت‌ منحنی یکی از انواع کابینت‌های مدرن محسوب می‌شود مخصوصاً اگر ترکیبی از هایگلاس سفید و امدیاف قهوه‌ای باشه که در این عکس یک نمونه را می‌بینید.

کابینت هایگلاس مات سفید و قهوه‌ای در یک سبک مدرن و بی‌نظیر و با دستگیره مخفی که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آشپزخانه کوچک بخشیده است.

آشپزخانه بزرگ دیگر مشکل فضا ندارد، بنابراین نیازی به کابینت‌های پوشیده تا سقف نیست و بهتر است روی ترکیب رنگ کابینت و طراحی و جانمایی کابینت‌ها بیشتر وقت گذاشته شود. در این دو آشپزخانه هم با ترکیب هایگلاس سفید و قهوه‌ای تیره طراحی نسبتاً خوب و تمیزی به اجرا درآمده است.

فراموش نکنید که جانمایی صحیح وسایل آشپزخانه خیلی مهم است و زیبایی طرح را بیشتر می‌کند. در تصویر پایین که اجرای یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران است، هود به صورت فیزیکی حذف نشده ولی نمای آن به‌ خوبی از فضا حذف شده و ظاهری یک تکه را ساخته است. این نوع خلاقیت‌ها را فقط باید از یه دکوراتور باسابقه و ماهر انتظار داشت که ما برای شما پیدا می‌کنیم.

کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

وقتی کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای را تا سقف آشپزخانه طراحی و اجرا کنید می‌توانید از فضای آشپزخانه به شکلی بهینه و مفید استفاده کنید. این دو عکس دو نمای متفاوت از یک آشپزخانه را به نمایش گذاشته‌اند.

یک ایده خوبی که می‌توانید از این عکس کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بگیرید اجرای هایگلاس قهوه‌ای و سفید در انتهای سالن و هماهنگی رنگ آن با کابینت‌های آشپزخانه هست که طراحی شیک و جالبی را رقم زده است.

استفاده از گاز صفحه‌ای روی جزیره این آشپزخانه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه ایده جالبی است اما از قسمت بالای کابینت‌ها می‌توانست استفاده بیشتری به عمل بیاید که فضای خالی و پرتی آن قسمت کمتر دیده شود.

تصاویر زیر نمونه کارهای کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای اجرا شده توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان است.

هایگلاس سفید و قهوهای روشن یا چوبی انتخاب جذابی برای شیک پسندان می‌تواند باشد. طبقات استفاده شده در کابینت‌های بالایی به خوبی تونسته یکنواختی را از این آشپزخانه دور کند. به طور کلی این آشپزخانه جزء طرح‌های خاص و مدرن به حساب می‌آید.

خلاصه مطلب

در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای و کرم قهوه‌ای در طرح‌های مختلف را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافیست روی لینک کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید. ممنون که همراه ما بودید. نظرات خود را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

 

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

جهت خرید قهوه گانودرما دکتر بیز از نمایندگی اصلی این شرکت کلیک کنید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

ا اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

 کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در  مراجعه کنید.

 

خروج از نسخه موبایل