مسافران نوروزی مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری اخبار استانی کرمانشاه، عبدالحسین زارع اظهار کرد: با توجه به بارش باران، جاده های استان لغزنده بوده و مسافران نوروزی و هم استانی‌ها باید با احتیاط و رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند.

وی افزود: لغزندگی راه‌ها موجب پایین آمدن ایمنی ترددها شده و خطر وقوع سانحه افزایش پیدا می‌کند، به همین علت مسافران نوروزی باید با احتیاط و به دور از عجله و شتاب رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: درحال حاضر تمام راه‌های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، با توجه به فعال بودن سامانه بارشی، احتمال تشکیل آبگرفتگی‌های مقطعی بر روی جاده‌ها در اثر بارندگی وجود دارد.

زارع ادامه داد: در این شرایط واژگونی بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه از مهم‌ترین خطرات پیش روی رانندگان است؛ باید توجه داشت که سرعت عاملی حادثه آفرین است و در صورت وقوع سانحه، صدمات بسیار شدیدی به سرنشینان خودرو وارد خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: هنگام عبور از پیچ‌ها رعایت سرعت مطمئنه موجب حفظ تعادل وسیله نقلیه و فرمان پذیری آن می‌شود، ضمن اینکه روشن بودن چراغ‌های جلو با نور پایین به بهتر دیده شدن از سوی رانندگان دیگر کمک فراوانی می‌کند.

۴۶

خروج از نسخه موبایل