نحوه صحیح اجاره انواع جرثقیل {09126454165}

جرثقیل‌ها، چه سبک و چه سنگین، در پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ، صنایع مختلف و کشاورزی بسیار پرکاربرد هستند. مهم‌ترین نکته در کرایه جرثقیل، رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات استاندارد است. از جمله مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، شامل اطلاع از مشخصات جرثقیل و پروژه، داشتن مجوزهای لازم، هماهنگی با همسایگان و محل عملیات، مسدود کردن مسیرهای عملیاتی و بررسی موانع و ارتفاع جرثقیل است.

یکی از مسائل مهم در این زمینه، محاسبه تعرفه کرایه جرثقیل بر اساس مدت زمان مورد نیاز است. تمامی پروژه‌ها بلندمدت نیستند و نیاز به جرثقیل برای مدت‌زمان‌های مختلف دارند. تعرفه کرایه جرثقیل به‌صورت روزانه کمترین هزینه را برای مالکان و مهندسان به همراه دارد. هرچه مدت‌زمان استفاده بیشتر شود، نرخ کرایه نیز افزایش می‌یابد. این موضوع به ظرفیت جرثقیل، فاصله محل کار تا شرکت اجاره دهنده و شیفت کاری نیز وابسته است. بنابراین، محاسبه قیمت نیازمند تیم‌های متخصص و مجرب است.

جرثقیل نوین با تجهیزاتی ایمن و به‌روز و کارشناسان مجرب، در زمینه‌های اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر فعالیت می‌کند. در تهران، خدمات سریعی ارائه داده و به دلیل استقرار در نقاط مختلف تهران، می‌تواند جرثقیل، بالابر و خودروبر مورد نیاز شما را از نزدیک‌ترین مکان اعزام کند.

جرثقیل ۷ تنی یکی از پرکاربردترین جرثقیل‌ها در تهران و کرج است. این جرثقیل با دکل بلند خود برای پروژه‌های عمرانی شهری که نیاز به کار در ارتفاع دارند، بسیار مناسب می‌باشد. دکل این جرثقیل ۲۱ متر طول دارد و توانایی جابه‌جایی بارهایی تا ۴ تن و ۹۰۰ کیلوگرم را داراست. بنابراین، با اجاره جرثقیل ۷ تنی می‌توانید در ارتفاع‌های بالا بارهای مختلفی را جابه‌جا کنید.

جرثقیل‌های ۷ تنی انواع مختلفی دارند، مانند جرثقیل‌های ۷ تنی کفی‌دار و کابین‌دار، که می‌توانید بسته به نیاز خود، هر یک از این نوع جرثقیل‌ها را اجاره کنید.

اجاره انواع جرثقیل ۷ تنی یکی از خدمات مهم و مورد تقاضا در صنعت ساخت‌وساز و حمل‌ونقل محسوب می‌شود. جرثقیل ۷ تنی دوکابین (با دکل بلند) به دلیل جثه کوچک و بوم بلند اما قدرت بالایش، برای جابه‌جایی و حمل بارهای سنگین و بزرگ بسیار مناسب است. همچنین، اجاره این جرثقیل‌ها در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی در گذرگاه‌های کم‌عرض، خیابان‌های شلوغ و مسیرهای پرترافیک به دلیل ابعاد مناسب آن‌ها، نتایج موفقی را به همراه دارد.

خروج از نسخه موبایل