پارافریز محتوای رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان ارائه شده است، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. ، پس از خرید رپورتاژ آگهی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این ابزار محدود به علاقه مندان به سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیر کپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار شگفت انگیز به شما کمک می کند تا محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، معمولاً می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن توسط منابع انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به صورت تک محتوا در سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا اشاره کرد.

بازنویسی کلمه به کلمه متن با استفاده از هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادفی برای آن کلمه گذاشته می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از معایب این روش باشد. بنابراین، کلمات کپی نمی شوند، فقط مترادف ها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای ایدئولوژیک با کمک هوش مصنوعی

یکی از بهترین راه ها برای نوشتن مقاله، نوشتن محتوایی است که برای انسان یا ماشین قابل درک باشد. این روش با بازنویسی جملات به صورت منطقی عمل می کند و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جملات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی ایجاد شود، اما اساس آن یکی است.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویس محتوا سئوسل رایگان در این صفحه غیرتجاری است و برای کاربران معمولی با محدودیت زمان نوشتن روزانه در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری محدود نیست و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.

مزایای یک ویرایشگر متن تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پس از رونویسی متن توسط سرویس و پس از استخراج متن ویرایش شده به روش های مختلف، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و نیازهای زیادی دارید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا بازنویسی رایگان متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و حرفه ای از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی همان گردش خبر محسوب می شود؟

عدم تکرار و بازیافت دو ایده کاملا متفاوت که در صورت ترکیب صحیح می توانند نتایج بهتری به همراه داشته باشند. فقط در چرخش، بازنویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف در آغوش گرفته می شوند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این روش محتوا به ندرت در نتایج گوگل ذکر شده و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخاندن چیزها مانند بازنویسی چیزها راه ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه خواهیم دید.

چرخش روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در پاراگراف حرکت می کنند. به عنوان مثال، هنگام جابجایی به این روش، متن “نمایش ابزار بازنویسی شد” به “نمایش ابزار بازنویسی شد”.

همانطور که می بینید فقط کلمات کپی شده و هیچ بازنویسی صورت نگرفت و البته معنی جمله به بدترین شکل تحریف شد و نه تنها ربات های پیچیده گوگل که انسان ها هم نمی توانند آن را درک کنند.

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف ها است

در این روش آیتم های متنی به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. به عنوان مثال، مورد 1 با 3 و 3 جایگزین می شود و مورد 4 با 4 و 4 جایگزین می شود و بین موارد نیز به همین ترتیب است. چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط یک پاراگراف تغییر کرده است، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است.

به این ترتیب کاربر جملات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج کرده و به یکدیگر متصل می کند. این کلمات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا کپی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل قابل تشخیص هستند. در واقع اگر بازنویسی نشود این مدار بهترین راه برای اتصال به حساب می آید. از آنجا که معنای کلمه حفظ شده است (حتی اگر تکرار شود) و همه متون از یک منبع نمی آیند، این می تواند یک نکته خوب از این نوع باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیب متون از منابع مختلف) استخراج می کنید و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی را به شما نشان می دهد.

هر زمان که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک کنید، متن اصلی از ابتدا و خارج از ترتیب اصلی بازنویسی می شود. به این معنی که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی چیزهای مختلف را پیدا کنید و آنها را بازنویسی کنید.

اما به یاد داشته باشید که متن شما کاملا منحصر به فرد است و با هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی)، بهتر است چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. به این ترتیب نمی توان تشخیص داد که متن در هر صورت کپی شده است.

پارافریز متن یعنی چی؟

بازنویسی محتوا را تجزیه متن نیز می گویند. با یک ویرایشگر آنلاین برای متن خود، می توانید محتوای بازنویسی شده خودکار را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

آیا گوگل به شما هشدار داده که متن در حال بازنویسی است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشوند و فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل بازنویسی متن را تشخیص نخواهد داد.

با این حال، برای افزایش قدرت بازنویسی خود، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع بیرون بکشید و در نهایت پس از هر دور بازنویسی، محتوای اصلی را جایگزین کنید تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که گوگل نتواند تشخیص دهد. (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. امکان مشاهده اشتباهات مفهومی کوچکی در جملات رونویسی شده در برخی زمینه ها به خصوص در زمینه های بسیار تخصصی وجود دارد که با ویرایش ساده می توان آنها را اصلاح کرد.

چند درصد از متن بازنویسی شده با متن اصلی یکسان است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازسازی شده به اصل به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن ها تخصصی یا عمومی بودن حوزه کاری است. مناطقی که دارای مرزهای منحصر به فرد و دارای عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی هستند، می توانند درصد تشابه بالایی داشته باشند (یعنی نتیجه کار مشابه متن اصلی باشد). این ابزار نیز مانند بسیاری از تست ها تقریبا در همه زمینه ها موثر و کارآمد است و به عنوان یک الگوریتم پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر داده و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، اما با این وجود برخی از کاربران می توانند از ابزار بازنویسی پایان نامه نشونت برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی دیپلم، پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد تکالیف تکراری استفاده کنند. . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس هم اکنون رایگان است، تیم نشونت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و زنده ارائه کند، کاربران گرامی نیازی به صرف هزینه زیادی برای بازنویسی این متن ندارید. البته نسخه رایگان ابزار مقایسه متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل