چگونه ملحفه را تمیز کنیم؟

رنگ سفید به راحتی لکه ها را جذب می کند و کثیف می شود. مردم در نظافت ملحفه های سفید با مشکل مواجه هستند. زیرا اگر راه درستی برای تمیز کردن ملافه های سفید انتخاب نکنید، احتمالاً لکه ها افزایش می یابد. اما نمی توان دکوراسیون سفید اتاق خواب را نادیده گرفت.

این مبلمان چوبی رنگی و سفید بسیار جذاب است، اما چگونه لکه ها را از روتختی سفید پاک کنید؟ تانیل وود با کیفیت ترین محصولات روتختی چوبی را تولید می کند و شما می توانید ملحفه دلخواه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

حساسیت، در عین حال جذاب در رنگ سفید

ممکن است بپرسید، حتی اگر رنگ سفید به راحتی جذب می شود و لکه ها و کثیفی ها را نشان می دهد، چرا برای دکوراسیون و برای پسران یا دختران یا سایر انواع سرویس خواب استفاده می شود؟ سفید در واقع یک رنگ خنثی است که بسیاری از افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید در نظر داشته باشید که چنین زیبایی حساسیت مهمی دارد. باید به نکات بسیار کوچک توجه کنید. تا کتانی شما کثیف نشود. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش روی صورت به سرعت جذب ملحفه می شود و ایجاد لکه می کند. مثال دیگر برای افرادی است که عاشق قهوه هستند و هنگام تماشای فیلم در رختخواب از نوشیدن قهوه یا خوردن غذای مورد علاقه خود لذت می برند. و اگر به طور تصادفی لکه روی تخت نشست، تمیز کردن آن بسیار انرژی بر و زمان بر است. این موارد نشان می دهد که اگر تخت سفید بسیار جذاب است و دکوراسیون اتاق را زیبا می کند، در عین حال بسیار حساس است. بنابراین برای استفاده از این رنگ باید بدانید که چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چوب تولید کننده ملحفه مستقیم است و با روش نظافت ملحفه آشنایی دارد.

گام به گام تمیز کردن ملافه سفید

Wood Tenil به شما کمک می کند تا سخت ترین لکه ها را از بین ببرید و ورقه های سفید خود را با قدرت بیشتری تمیز کنید. برای از بین بردن کثیفی و لکه از تشک خود مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. یک برس نرم را به انتهای لوله بچسبانید تا به پارچه تخت آسیبی وارد نشود. با این کار اساساً زباله های کوچک مانند ضایعات مواد غذایی را از تخت جمع می کنید و با قدرت بیشتری با لکه ها مبارزه می کنید و می توانید با تمرکز بیشتری لکه ها را تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن روتختی سفید، دستورالعمل روی سرویس را مطالعه کنید. نمادهای S، X یا W و WS هر کدام بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهند.

در مرحله دوم باید تمام نقاط برجسته روی تخت را از بین ببرید. برای این کار می توانید از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید. یا یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم مرطوب کنید و روی لکه بمالید. حرکات شما باید بسیار متمرکز و ملایم باشد، زیرا ممکن است لکه پخش شود و بیشتر بستر را آلوده کند. پارچه های میکروفیبر، که بسیار نرم هستند، معمولاً برای تمیز کردن تخت شما بهترین هستند. تانیل وود همچنین استفاده از محلول آب و صابون رقیق شده را برای تمیز کردن ملحفه های سفید توصیه می کند. پس از آن می توانید ملافه را در ماشین لباسشویی بشویید تا کثیفی از روی سطح پاک شود. پس از شستن روکش و روبالشی مواظب باشید قبل از خشک شدن روی ملافه چوبی قرار ندهید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام پارچه و ملافه را قبل از استفاده مجدد خشک کنید. توجه داشته باشید که روکش سفید تخت شما در هنگام خیس شدن جذب لکه را افزایش می دهد، بنابراین هرگز با دستان کثیف با روکش شسته شده برخورد نکنید.

راه حلی قدرتمند برای از بین بردن لکه ها

در واقع، برای هر نوع لکه، باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

بله سگ

بهترین راه حل برای از بین بردن لکه های چربی، ترکیب آبگرم و صابون است. در صورت نبود صابون می توانید از صابون های دیگر استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر یکی از صابون هایی است که برای از بین بردن لکه های چربی از روی چوب استفاده می شود.

لکه های رنگ یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید با این حال، این نوع خمیر دندان باید بر پایه جوش شیرین باشد یکی از راه های از بین بردن لکه ها این است که یک پنبه را در خمیر دندان خیس کنید و سپس چوب را پاک کنید. همچنین، سواب های الکلی بیشتر لکه های مداد و خودکار را از بین می برند

لکه های غذا و خوراکی

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، کیک و خوراکی ها را از بین می برد حتی اگر روی تخت خود کپک دیدید، می توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را پاک کنید.

تخت سفید را مانند روز اول تمیز کنید

اینکه بتوانید لکه را از روی تخت پاک کنید و مانند روز اول تختتان بدرخشد برای بسیاری از افراد مشکل است و نباید به آن فکر کنید. اگر با مشاوران Tynelwood ملاقات کنید، آنها بهترین و موثرترین توصیه ها را در مورد نحوه تمیز کردن تخت خود به شما می دهند. نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین نحوه تمیز کردن تخت بسیار مهم است. باز هم، هر سینک دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید رعایت شود. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناس بازرگانی تانیل چوب تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل