آموزش تعمیرات موبایل چقدر طول می کشد؟

همانطور که می دانید آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها واقع در غرب تهران می باشد، پس اگر به دنبال یک آموزشگاه معتبر در تهران هستید، جای درستی را انتخاب کرده اید. لازم به ذکر است که این آموزشگاه برای تمامی کارآموزان شهرستانی خوابگاه با قیمت های کاملا مناسب در نظر گرفته است، بنابراین تمامی افراد علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند به فنی برق مراجعه فرمایند. آموزشگاه فنی برق در میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی واقع شده است، بنابراین از تمامی نقاط تهران با وسایل نقلیه عمومی و شخصی می توانید به سادگی به آموزشگاه مراجعه فرمایید.

آموزشگاه فنی برق یکی از معتبرترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران است که به صورت تخصصی و با سال ها سابقه دوره تعمیرات گوشی را برگزار می نماید. جامعیت دوره آموزش تعمیر موبایل برگزار شده در این مرکز و شیوه عملی برگزاری این دوره باعث شده نه تنها علاقه مندان به شغل تعمیر تلفن همراه در تهران در دوره های این مرکز ثبت نام کنند، بلکه همه ساله کارآموزان بسیاری از سراسر ایران از جمله مشهد، بوشهر، تبریز، اصفهان، کرمان و دیگر شهرهای کشورمان در دوره تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار و درآمدزایی آماده می کنند.

در این دوره مهارت تعمیر موبایل از مباحث کاملا ابتدایی تا مباحث کاملا تخصصی تدریس می شود، لذا اگر شما هیچ دانشی از تعمیر موبایل ندارید، شرکت در این دوره انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این دوره کاملا عملی بوده و بعد از آموزش کارآموزان باید دستگاه هایی که به آنها داده می شود را به درستی تعمیر کنند، به همین خاطر ثبت نام در این دوره برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای کاربردی می باشد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

یکی از مهم ترین موضوعاتی که برای آموزش تعمیرات موبایل بایستی مورد توجه قرار گیرد انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل است. با توجه به بازار کار خوب تعمیرات موبایل در سال های اخیر و درآمد بالا تعمیرکاران موبایل امروزه متقاضیان این رشته بیشتر شده و همین موضوع باعث شده تا آموزشگاه های بسیاری دوره تعمیر موبایل را برگزار نمایند اما کیفیت برگزاری دوره در تمامی این مراکز یکسان نبوده و برخی از این مراکز برای سودآوری بیشتر تنها به آموزش تعمیرات موبایل به صورت تئوری پرداخته و امکان تمرین و کار عملی را برای کارآموزان فراهم نمی کنند.

برخی از ویژگی های مهم آموزشگاه تعمیرات موبایل

قبل از ثبت نام در این دوره باید حتما در انتخاب آموزشگاه دقت بالایی به خرج دهید، زیرا انتخاب آموزشگاه در یادگیری شما تاثیر مستقیمی دارد، در ادامه برخی از ویژگی های یک آموزشگاه خوب برای یادگیری این رشته را عنوان کرده ایم:
برگزاری دوره عملی
تعمیر موبایل یک مهارت کاملا عملی است و با شرکت در دوره های تئوری نمی توان به مهارت کافی دست یافت، پس حتما دقت داشته باشید که آموزشگاه مورد نظر شما این دوره را به صورت کاملا عملی برگزار کند.
کامل بودن سرفصل ها
از دیگر مواردی که باید در انتخاب آموزشگاه به آن توجه داشته باشید، سرفصل های دوره می باشد. از آنجایی که سرفصل های دوره در آموزشگاه های مختلف با هم تفاوت دارد، حتما قبل از ثبت نام در آموزشگاه سرفصل هایی که قرار است در کلاس تدریس شود را بررسی کنید. دقت داشته باشید که اگر سرفصل ها به صورت ناقص تدریس شود امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای برای شما دشوار خواهد بود.
مهارت استاد
حتما در مورد استاد خود تحقیق کنید تا مهارت کافی را داشته باشد و بتوانید این مهارت را به خوبی به کارآموزان منتقل کند.
تجهیزات استفاده شده
از دیگر موارد مهم در انتخاب آموزشگاه تجهیزات در نظر گرفته شده برای کارآموزان می باشد. لازم به ذکر است که در کلاس های تعمیر موبایل آموزشگاه فنی برق برای تمامی کارآموزان تجهیزات جداگانه در نظر گرفته می شود.
پشتیبانی دوره
از آنجایی که یادگیری تعمیرات موبایل کار ساده ای نیست، امکان عدم یادگیری برای اکثر شرکت کنندگان وجود دارد، پس حتما به پشتیبانی دوره آموزشگاه مورد نظر دقت داشته باشید. در آموزشگاه فنی برق در صورتی که کارآموزان مباحث تدریس شده را به طور کامل یاد نگیرند می توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه برای بار دوم در این دوره شرکت کنند.

دوره تعمیر موبایل آنلاین

شرکت در دوره های آنلاین تعمیر موبایل یکی از روش های یادگیری این رشته می باشد اما اگر در ابتدای راه هستید و هیچ دانشی در مورد گوشی موبایل و نحوه تعمیر آن ندارید، باید بگوییم که این روش برای یادگیری مناسب نیست. تعمیرات موبایل دانشی است که تنها با تمرین و تکرار می توان در آن به مهارت کافی دست پیدا کرد لذا توصیه می شود برای شروع یادگیری حتما در دوره های عملی این رشته شرکت کنید تا بتوانید به خوبی به مهارت کافی در تعمیر موبایل دست یابید. شرکت در کلاس آنلاین تعمیرات موبایل تنها در صورتی کاربردی است که شما به خوبی با این شغل آشنا باشید و تنها برای بروزرسانی اطلاعات و عیب یابی در دوره آنلاین شرکت کنید، پس در صورت نداشتن دانش کافی توصیه می شود حتما یادگیری را به صورت عملی آغاز کنید.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل

هزینه کلاس تعمیر گوشی به سرفصل های تدریس شده در دوره، نرخ آموزشگاه، مدرس دوره، تعداد هنرجویان، تجهیزات استفاده شده در دوره و … بستگی دارد. با این که آموزشگاه فنی برق دارای بهترین تجهیزات و ماهر ترین مدرسین می باشد، نرخ دوره تعمیر موبایل این آموزشگاه کمتر از سایر آموزشگاه ها می باشد، بنابراین تمامی افراد با شرایط اقتصادی مختلف می توانند بدون مشکل در این دوره شرکت کنند.

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

آنتن ندادن موبایل، تعمیر ال سی دی گوشی، مشکلات مربوط به صدا در موبایل، تعمیر شارژر موبایل، مشکلات بلوتوث موبایل، تعویض هارد موبایل، خراب شدن آی سی موبایل، تعویض دوربین موبایل و غیره از جمله مشکلات سخت افزاری هستند که افراد با آن روبه رو می شوند و نیاز به تعمیر آن دارند. تعمیر هر یک از مشکلات ذکر شده امری تخصصی بوده و نیاز به داشتن مهارت لازم در این رابطه دارد. در صورتی که تمایل به تعمیرات سخت افزار موبایل دارید توصیه می کنیم در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی برق شرکت کنید.

دانش فنی مرتبط با تمام جنبه های گوشی های مختلف، عیب یابی مشکلات موبایل را برای ما آسان می کند. ابتدا به دانش اولیه و قبلی نیاز داریم که با یافتن مشخصات فنی دستگاه های مختلف به دست می آید. این یعنی رسیدن به مرحله ای که بتوانیم مشخصات فنی چند گوشی را با هم مقایسه کنیم و از کاربردی بودن هرکدام آگاه شویم.

سرفصل های دوره آموزش سخت افزار موبایل بسیار جامع می باشد. در این دوره موارد زیادی آموزش داده می شود از جمله: آموزش عملی و تئوری الکترونیک، نحوه قرار دادن قطعات مختلف در مدار، آموزش تعویض آی سی های چسبنده به صورت گارانتی، نحوه تعویض قطعات IC های نچسب و دولایه، کارکرد آموزش با ابزارهای مختلف مثل مولتی متر و منبع تغذیه، آموزش تست آمپلی فایرها و نحوه عیب یابی گوشی های مختلف، آموزش سیم کشی، نقشه کشی شماتیک، برنامه نویسی مدار و غیره می باشد.

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

امروزه موبایل جایگاه ویژه ای در میان افراد جامعه داشته و افراد چند ساعت از وقت خود را با آن سپری می کنند. با توجه به استفاده بسیار افراد از موبایل، نرم افزارهای آن نیز روز به روز در حال به روزرسانی و تغییر هستند و همین امر باعث شده است تا افراد با مشکلات متعددی در زمینه تعمیرات نرم افزاری موبایل از جمله فلش کردن گوشی، آپدیت کردن، ویروسی شدن، ریجستر کردن، روت گوشی، هنگ کردن و غیره مواجه شوند. بدون شک با بروز این مشکلات نیاز افراد به تعمیرات موبایل و متخصصین تعمیرات موبایل بیشتر خواهد شد.

در همین راستا مجتمع آموزشی فنی برق دوره تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را برگزار کرده و طی آن به صورت تخصصی صفر تا صد مباحث تعمیرات نرم افزار موبایل را آموزش می دهد.هر کدام از مشکلات مطرح شده از جمله مواردی هستند که در دوره آموزشگاه فنی برق به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود. اما داشتن مهارت لازم برای تعمیرات نرم افزاری موبایل کافی نبوده و می‌بایست تخصص لازم در زمینه تعمیر سخت افزار موبایل را کسب کرد.

آموزش تعمیرات گوشی اندروید

با توجه به گسترش تکنولوژی موبایل و همه گیر شدن گوشی های اندروید بدون شک نیاز به تعمیرات و رفع مشکلات سخت افزاری اندروید بیش از پیش احساس می شود. خراب شدن هارد موبایل، نیاز به تعویض آی سی موبایل، شکستن ال سی دی و تعویض آن، خوب کار نکردن صفحه تاچ موبایل و غیره مشکلاتی هستند که افراد با آن روبه رو خواهند شد. از آنجایی قیمت موبایل بسیار بالا رفته بنابراین افراد به جای تعویض به دنبال راهی برای تعمیر موبایل خود هستند.

آموزش تعمیرات موبایل در دپارتمان اندروید با حضور اساتید حرفه ای در این مرکز شما را برای ورود حرفه ای به بازار کار آماده می کند که بر اساس جامعیت موضوع و به صورت کاملا جدید و مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود.آموزش تعمیرات تمامی برندها به صورت تخصصی و دقیق در این آموزش گنجانده شده است. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود تا انواع گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند را به درستی عیب یابی و تعمیر کنید. در نهایت گواهی معتبر از آموزشگاه تعمیرات موبایل به شما ارائه می شود تا پس از ورود موفق به بازار کار بتوانید اعتبار کسب کنید.

بنابراین تعمیرات موبایل با توجه به نیاز جامعه می تواند شغلی پردرآمد و آینده ای روشن را برای شما رقم بزند تعمیر موبایل اندروید نیاز به تخصص و دانش لازم درباره هریک از قطعات و نحوه تعمیر آن دارد. آموزشگاه های حرفه ای تعمیرات موبایل به شما کمک می کنند تا به این تخصص دست یافته و از فرصت موجود در جامعه استفاده نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل آیفون

گوشی های اپل یکی از گرانترین گوشی های موبایل بوده و در تولید آن از نظرات و پیشنهادات مجموعه ای از بهترین متخصصان طراحی استفاده شده است. در واقع باید گفت اجزای آیفون با ظرافت بسیاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و همین امر باعث شده است تا کار تعمیرات آیفون دشوار شود.دوره های آموزش تعمیرات اپل جهت آموزش عملی و تئوری در بالاترین سطح برگزار می گردد. موضوعاتی که در این دوره ارائه می شود شامل مباحث کلی گوشی اپل و تعمیرات می باشد.

پیش نیاز ورود به دوره های جامع تخصصی تر، شرکت در دوره های عمومی تعمیرات آیفون است. در دوره های تخصصی از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات تعمیراتی که در طول دوره معرفی می شود استفاده می کنیم. همچنین در دوره آموزش تعمیرات آیفون جدیدترین نرم افزارهای آیفون به همراه به روزترین روش های تعمیر مورد بحث قرار می گیرد. مدرسین این دوره و همچنین اساتید سایر دوره ها از میان متخصص ترین افراد و مهندسان انتخاب می شوند. در پایان دوره شما می توانید به عنوان یک متخصص به موضوعات بپردازید.

خروج از نسخه موبایل