بهترین آموزشگاه تعمیرات

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل کجاست؟

در عصر ارتباطات، موبایل تبدیل به یکی از ضروری‌ترین و همه‌گیرترین وسایل شخصی شده است. بنابراین، گزاف نیست اگر بگوییم تعمیر موبایل از پررونق‌ترین و جذاب‌ترین کسب ‌و کارهای امروز و آینده است. تعمیر موبایل کاری کاملاً تخصصی و چالش‌برانگیز است که مهارت در آن به دریافت آموزش‌های جامع و سازمان‌یافته نیاز دارد. پویان یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران، برای رفع نیازهای کارآموزان، دوره‌های آموزشی متنوعی ارائه می‌کند. در دوره‌ تعمیرات موبایل بهترین مجمع آموزش فنی و حرفه ای، استادان با تجربه، با آموزش گام‌به‌گام کنار کارآموزان خواهند بود. این استادان کارآموزان را هدایت می‌کنند تا مطمئن شوند آنها تمام نکات مربوط به تعمیر موبایل و تبلت را به خوبی یاد گرفته‌اند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کجا برم؟

آموزشگاه تعمیرات برد فنی پویان و آموزشگاه تعمیرات موبایل از باکیفیت‌ترین و به‌روزترین تجهیزات آموزشی برخوردار است و برنامۀ کلاس تعمیر موبایل در همۀ شاخه‌ها در قالب‌های تئوری، پروژه محور و عملی ارائه می‌شوند. کارآموزان مبتدی برای ثبت نام به هیچ پیش‌نیاز یا تجربۀ قبلی نیاز ندارند. برنامه‌های آموزشی، تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و تبلت را در سه سطح مقدماتی، متوسط ​​و پیشرفته پوشش می‌دهند.

اگر شما به تعمیرموبایل علاقه‌مند هستید، اما هیچ سررشته‌ای ندارید، جای نگرانی نیست این آموزشگاه انتخاب ایده‌آلی برای شروع کردن آموزش‌های مقدماتی است. اگر در تعمیر موبایل یک تکنسین مجرب شده‌اید، اما می‌خواهید مهارت‌های خود را به سطوح بالاتری ارتقاء دهید، باز هم این آموزشگاه برای شما بهترین انتخاب است. در هر صورت فرصت‌های شغلی مهارت تعمیر موبایل ‌پایان ناپذیر هستند. اگر می‌خواهید بخشی از یک صنعت مدرن و در حال رشد باشید، در کلاس‌های بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران ثبت‌نام کنید تا با آموختن یک مهارت سودآور کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید، یا با توسعۀ مهار‌ت‌ها و دانش‌تان مسیر شغلی خود را بهبود ببخشید.

دوره‌های آموزشی تعمیر موبایل

با انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران، شما می‌توانید از دوره‌های گوناگون فشرده یا بلندمدت آموزشگاه استفاده کنید. موضوعات متنوع آموزشی در حیطۀ تعمیر موبایل، را می‌توان در سه گروه دسته‌بندی کرد. این آموزش‌ها شامل عیب‌یابی، تعمیر سخت‌افزار و تعمیر نرم‌افزار است. برای قرار گرفتن در مسیر درست تعمیر موبایل، تعمیرکار ابتدا باید عیب‌یابی را به درستی انجام دهد. عیب‌یابی صحیح منجر به تصمیم درست دربارۀ تعمیر یا تعویض می‌شود و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می‌کند. تست ولتاژ و تست جریان‌کشی از روش‌های رایج عیب‌یابی هستند.

۶ ویژگی آینده شغل تعمیرات موبایل

در تعمیر موبایل به خراب شدن قطعات در اثر فرسودگی یا بی‌احتیاطی، مشکلات سخت‌افزاری می‌گویند. سخت‌افزار از قطعاتی مانند دوربین، مودم، ال‌سی‌دی، اسپیکر، باتری، سوکت‌ها، آی‌سی‌ها، برد الکترونیکی، هارد و رم تشکیل شده است. برای عیب‌یابی و رفع این نوع مشکلات باید گوشی را باز کرد تا بتوان قطعۀ مورد نظر را تعمیر یا تعویض کرد. برای تعمیر سخت‌افزار موبایل باید مهارت‌های متعددی را کسب کرد. مهارت باز کردن و مونتاژ کردن گوشی، عیب‌یابی، تعمیر برد الکترونیک، تعویض‌ هر کدام از قطعات و نقشه‌خوانی گوشی از مهمترین آنها هستند. در کلاس تعمیر موبایل این آموزشگاه، دوره‌های متعددی ارائه می‌شود تا کارآموزان جزء به جزء این مهارت‌ها را به بهترین شکل بیاموزند.

اگر اختلال در عملکرد موبایل به دلیل، ایراد در سیستم عامل یا اپلیکیشن‌های نصب شده باشد، موبایل دچار مشکلات‌ نرم‌افزاری شده است. شایع‌ترین تعمیرات نرم‌افزاری موبایل، ریکاوری گوشی و فلش کردن آن است. اما تعمیرکار موبایل باید اپلیکیشن‌های کاربردی را بشناسد و به باز کردن قفل، بک‌آپ گرفتن، بازیابی آیدی و سایر ایرادهای نرم‌افزاری هم مسلط باشد.

آموزش مبتدیان تعمیرکار موبایل

افراد مبتدی در کلاس‌های تعمیر موبایل، ابتدا با قطعات موبایل و اجزای برد الکترونیکی آشنا می‌شوند. سپس تست‌های رایج عیب‌یابی به آنها آموزش داده می‌شود. برای پیدا کردن قطعۀ خراب تعمیرکار باید نقشه خوانی مدار و‌ ولتاژ گیری را بلد باشد. با آموزش‌های عملی و انجام تمرین، کارآموز به قسمت‌های تغذیۀ موبایل، مدارها، پردازنده‌های موبایل، سوکت‌ها و ال‌سی‌دی مسلط می‌شود.

او باید تشخیص دهد که مشکلاتی نظیر خاموش شدن موبایل، هنگ کردن آن، پرش آنتن، اختلال در تصویر ال‌سی‌دی یا بی‌کیفیتی صدای اسپیکر ناشی از خرابی کدام قطعه است. همچنین باید بداند که اتفاقاتی مانند ضربه خوردن یا افتادن در آب به کدام قطعات آسیب می‌رساند تشخیص دهد برای رفع ایراد آن قطعه تعمیر نیاز است یا تعویض. در کنار این آموزش‌ها به تعمیرات نرم‌افزاری هم پرداخته می‌شود.

با ویژگی تعمیرکار موبایل حرفه ای آشنا شوید

در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران با آموزش کافی و گسترده، یک کارآموز مبتدی، بر مهارت‌هایی مثل تعویض ال‌سی‌دی، تعویض تاچ ال‌سی‌دی، حل مشکلات سوکت شارژ و سوکت سیم‌کارت، تعمیر مدار، حل مشکل آنتن‌دهی، تشخیص خرابی آی‌سی‌ها و تعمیر وای‌فای، تسلط می‌یابد. پس از آن کارآموز می‌تواند وارد بازار کار شود. البته برای شروع کار لازم است تجهیزات تعمیر موبایل را فراهم کند. همچنین با توجه به تولید مدام موبایل‌های جدید باید همواره با مطالعات تخصصی مهارت‌هایش را ارتقا دهد و اطلاعات فنی خود را به‌روز نگه دارد.

تجهیزات تعمیر موبایل

برای شروع کسب‌و‌کار تعمیر موبایل داشتن یک میز تعمیر اختصاصی در موقعیتی دنج با نور کافی، بسیار کمک کننده است. در ابتدا سخت افزارهای لازم عبارتند از ست پیچ‌گوشتی، هویه، هیتر، منبع تغذیۀ سه آمپری، مولتی‌متر، روغن‌‌های تخصصی،پنس و گیره، دستگاه سپراتور، دستگاه لوپ، پمپ ‌باد، سیم قلع. برای تعمیرات حرفه‌ای‌تر چند قلم ابزار دیگر به این لیست اضافه می‌شوند. برای تعمیرات نرم افزاری بایده لپ‌تاپ یا کامپیوتر در دسترس باشد. بهتر است تعمیرکارها، برای فلش کردن موبایل، چند باکس‌های‌ نرم‌افزاری اصلی مانند باکس ایزی‌جیتگ و باکس جی‌سی را در اختیار داشته باشد و کار با آنها را در آموزشگاه تعمیرات موبایل یاد گرفته باشند.

مدرک تعمیرات موبایل

داشتن مدرک معتبر برای کسانی که می‌خواهند از تعمیر موبایل کسب درآمد کنند ضروری است. مانند هر مهارت دیگری مدرک معتبر تعمیر موبایل، به مشتری تضمین می‌دهد که فرد صلاحیت ورود به بازار کار را بدست آورده است. مدرک فنی حرفه‌ای از مدارک بسیار معتبر است که از نظر اعتبار با مدارک دانشگاهی برابری می‌کند. این مدرک با توجه به میزان آموزش و مهارت متقاضی، در سطوح مختلفی ارائه می‌شود.

آموزشگاه‌های متعددی در سطح شهر تهران به آموزش تعمیرات موبایل مشغول هستند. برای اخذ مدرک تعمیر موبایل ابتدا باید آموزشگاهی پیدا کرد که استاندارهای آموزش را رعایت می‌کند و استادان مجرب و صبور را به خدمت گرفته باشد. برای دریافت مدرک فنی‌ حرفه‌ای و اخذ جواز کسب و کار لازم است کارآموزان پس از اتمام دورۀ تعمیرات موبایل در آزمون تئوری و عملی این سازمان شرکت کنند و حدنصاب نمرۀ قبولی را بدست بیاورند.

جمع بندی

اگر تصمیم گرفتید مدرک تعمیرات موبایل دریافت کنید پس یعنی نیاز به آموزش و شرکت در آزمون دارید آموزشگاه تعمیرات موبایل پویان با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آمادگی مشاوره و ارائه خدمات آموزشی را به شما دارد جهت هماهنگی و مشاوره رایگان با ما در مجتمع آموزش فنی پویان تماس باشید.

خروج از نسخه موبایل